Jump to content
Guest gkb

Първи тестове

Recommended Posts

Guest gkb

Jerez - 8/12/051. L. Badoer - Ferrari V10 - 1'18"237 (+0"000) - 13 laps2. J. Button - BAR Honda V8 - 1'19"094 (+0"857) - 71 laps3. F. Montagny - Renault V10 - 1'19"219 (+0"982) - 105 laps4. H. Kovalainen - Renault V10 - 1'19"287 (+1"050) - 110 laps5. R. Briscoe - Toyota V8 - 1'19"563 (+1"326) - 65 laps6. J. Trulli - Toyota V8 - 1'19"935 (+1"698) - 59 laps7. M. Webber - Williams Cosworth V8 - 1'20"343 (+2"106) - 44 laps8. N. Rosberg - Williams Cosworth V8 - 1'20"464 (+2"227) - 25 laps9. G. Paffett - McLaren Mercedes V8 - 1'20"484 (+2"247) - 69 laps10. J. Rossiter - Honda V8 - 1'20"603 (+2"366) - 68 laps11. D. Coulthard - Red Bull Cosworth V10 - 1'20"854 (+2"617) - 47 laps12. A. Wurz - McLaren Mercedes V8 - 1'20"895 (+2"658) - 29 laps13. C. Klien - Red Bull Cosworth V10 - 1'21"008 (+2"771) - 10 laps14. M. Gene - Ferrari V8 - 1'21"122 (+2"885) - 13 laps15. J. Van Hooydonk - MF1 Toyota V10 - 1'21"625 (+3"388) - 78 laps16. J. Villeneuve - BMW Sauber V8 - 1'21"684 (+3"447) - 64 laps17. T. Monteiro – MF1 Toyota V8 - 1'24"367 (+6"130) - 23 lapsаз съм много довоелн от новия тим Хонда Ф1 ;)3ти ден тестове и вече са първи при V8 ;)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Заформя се интересна година :chicken: ПП:Извинете ме за невежесвото,не следя много Ф1(това ще се промени :thumbs1: ),но нали се чуваше,че Баричело ще кара за Хонда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

много добре  :chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

не само се чува, но направо ще си кара

януарти са му първите тестове

ако от ферари го бяха пуснали, вече щеше да тества :thumbs1:

 

а от март месец ще кара по състезанията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Хонда е похарчила най-много за формула1 през тази година, сравнено с другите производители - така като гледам ($560М) е похарчила повече от Мерцедес ($236М), БМВ($160М), Рено($113М) и Фиат/Ферари ($10М) взети заедноНо най-големия разход на Хонда е по придобиването на финалните проценти от BAR отбора, и построяването на нов въздушен тунел, иначе разходите са колкото на Мерцедес.Но мен друго нещо ме притеснява. За 2008а година са приели промените в правилата, където ще има един доставчик на гуми (ОК, ще можем да сравняваме колите на равни основи), но и общо ECU и ограничител на оборотите. Което е голямо безумие! Все едно да сложат на една VTi-ка компютър от Голф и да и ограничат оборотите до 5800 :chicken: Достатъчно серии има вече с еднакви коли, ограничители на това и на онова - нека формулата да си остане без ограничения, където се изпробват нови непознати технологии, и всеки дърпа прогреса напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Хонда е похарчила най-много за формула1 през тази година, сравнено с другите производители - така като гледам ($560М) е похарчила повече от Мерцедес ($236М), БМВ($160М), Рено($113М) и Фиат/Ферари ($10М) взети заедно

 

Но най-големия разход на Хонда е по придобиването на финалните проценти от BAR отбора, и построяването на нов въздушен тунел, иначе разходите са колкото на Мерцедес.

 

 

Но мен друго нещо ме притеснява. За 2008а година са приели промените в правилата, където ще има един доставчик на гуми (ОК, ще можем да сравняваме колите на равни основи), но и общо ECU и ограничител на оборотите. Което е голямо безумие! Все едно да сложат на една VTi-ка компютър от Голф и да и ограничат оборотите до 5800  :chicken:

 

Достатъчно серии има вече с еднакви коли, ограничители на това и на онова - нека формулата да си остане без ограничения, където се изпробват нови непознати технологии, и всеки дърпа прогреса напред.

<{POST_SNAPBACK}>

ами точно за това трябва да тръгне ГПДМ или каквото беше там :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

За 2008а година са приели промените в правилата, където ще има един доставчик на гуми (ОК, ще можем да сравняваме колите на равни основи

<{POST_SNAPBACK}>

Никога не са равни ..основите или по точно изходните позиции.Винаги на първо място е колата ,а на второ пилота и стига с тези глупости /това към други фенове /,че едва ли не сам Шумахер спечелил титлите си -това само един наивник може да го каже ..и че носил отбор на гърба си -абсолютни глупости..къде остава къртовския труд на останалите от тима???но винаги един обира лаврите .Последния сезон как не успя да помогне на горките макаронаджии ?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Ей срамота за ХОНДА такъв бюджет а РЕНО направо ги смазаха те всички смазаха.Тия ГАДНИ рендеики от къде извира тая сила бе.Като се замислиш една свястна кола нямат.Но гледай какво правят във формулата.Според мен не играят по правилата тия франсета?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

не е виновен матора :beer: а всичко останало в болида :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

не е виновен матора ;)  а всичко останало в болида ;)

<{POST_SNAPBACK}>

...хапсилютну си праф.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

Ей срамота за ХОНДА такъв бюджет а РЕНО направо ги смазаха те всички смазаха.

Тия ГАДНИ рендеики от къде извира тая сила бе.Като се замислиш една свястна кола нямат.Но гледай какво правят във формулата.Според мен не играят по правилата тия франсета?!

<{POST_SNAPBACK}>

Колега, явно доста неща не знаеш за Рено. Кому е нужно такова мнение изпълнено със злоба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Странно колко малко фенове на марката следят Ф1 :shock:Ето днешните времена от тренировките1. BUTTON Honda 1m18.795s2. BARRICHELLO Honda 1m19.288s3. R.SCHUMACHER Toyota 1m19.373s4. WURZ Williams 1m20.187s5. ROSBERG Williams 1m20.323s6. TRULLI Toyota 1m20.333sясно че е още рано за изводи ама каточели на един от най интересните въпроси тоя сезон (двубоя м/у Бътън и Баричело) започва да се вижда отговора.Magnum, тези данни за разходите от къде ги взе, доста ме съмнява цифрата за Ферари (те тестваха 3 пъти повече от другите). Аз подозирам че от няколко години на сам Тойота хвърлят най-много $ във формулата.

Редактирано от VTEC-power

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Странно колко малко фенове на марката следят Ф1 :shock:

 

Ето днешните времена от тренировките

 

1. BUTTON        Honda      1m18.795s

2. BARRICHELLO  Honda      1m19.288s

3. R.SCHUMACHER  Toyota    1m19.373s

4. WURZ          Williams  1m20.187s

5. ROSBERG      Williams  1m20.323s

6. TRULLI        Toyota    1m20.333s

 

ясно че е още рано за изводи ама каточели на един от най интересните въпроси тоя сезон (двубоя м/у Бътън и Баричело) започва да се вижда отговора.

 

Magnum, тези данни за разходите от къде ги взе, доста ме съмнява цифрата за Ферари (те тестваха 3 пъти повече от другите). Аз подозирам че от няколко години на сам Тойота хвърлят най-много $ във формулата.

<{POST_SNAPBACK}>

Как видя отговора ?! :D)))))

Баричело е направил до момента ... под 100 обиколки с хонда :D)

освен това прочети цлата статия - карали са с различни шасита ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Как видя отговора ?! :shock:)))))

Баричело е направил до момента ... под 100 обиколки с хонда :D)

освен това прочети цлата статия - карали са с различни шасита ...

<{POST_SNAPBACK}>

Нямам нищо против Баричело, важно е отборът да върви. Карали са шасита 078-07 и 078-08 които са с една и съща спецификация и половин секунда е голяма разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...