milkobo 2 #1 Публикувано 12 Октомври, 2009 Здравейте на всички! Онзи ден контактния ключ ми се прецака падна капачката с отвора за ключа и се оказа че тя държи едни ролчици в определено положение иначе не мога да вкарам ключа.Извиках един ключар и за по-лесно го изкорми (махна ролките).Сега трябва да натискам леко ключа навътре за да го завъртя.Дразни ме и ще го сменям но се оказа че има два болта без глави заводско са занитени някой знае ли как се сваля режат се примерно и после...В една морга ми искат 50лв. втора употреба и мисля че е добре цената!Интересува ме някой сблъсквал ли се е с проблема и как го е решил.Ще бъда благодарен на компетентни мнения и полезна дискусия! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #2 Отговорено 12 Октомври, 2009 Наскоро ми се наложи да се справя с подобен проблем.Махнах всички кори около кормилото, за да не ми пречат, откачих и всички куплунзи, които пречат.След това с малко ъглошлайфче срязах горния болт(единия от тези без главата) в средата между планката и тялото на контактния ключ.После понеже нямах място да срежа и другия без да нараня нещо друго, извъртях планката, която придържа тялото към кормилния прът нагоре и супях да откача тялото.След това развих втория болт.Ако имаш място срежи и втория болт.По този начин си запазих и планката и тялото на ключа.След това сложих нормални болтове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #3 Отговорено 12 Октомври, 2009 Мерси за инфото!!Иаз така предположих че ще играе ъглошлайфа.А болтовете има ли нещо специално нещо ситна резба или са нормални болтове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 12 Октомври, 2009 тези болтове се развиват само по един начин- с дълаг и тънак секач( чука се в единия край под ъгъл и зора е да мръдне малко и излиза после на ръка). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #5 Отговорено 12 Октомври, 2009 ^Това със секача го пробвах най-напред, но специално този път не мръднаха грам и се наложи да прибегна до ъглошлайфа.Въпреки всичко и големия инструмент резултата беше отличен - и планката(скобата), и тялото останаха здрави.В добавка към малкото ъглошлайфче може да се използва и поизносен диск, за да е още по-малък диамеътра на режещата част.Болтовете бяха стандартни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #6 Отговорено 13 Октомври, 2009 Днес ги развих и се учудих колко лесно тръгнаха!Мислех хиляда варианта и на първия пробих една дупка в средата и начуках един шабър да се впият ръбовете и с ключ го развих,веднага тръгна и ми дойде кураж а втория с една малка плоска отверка с почукване и той се разви направо останах изненадан колко лесно стана.Мислех да заварявам шестограм отгоре какво ли не! Сложих си два нови имбусни болта М8 стегнах го и суперПо-хубаво стана и от ново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 13 Октомври, 2009 за това говорех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #8 Отговорено 13 Октомври, 2009 (Редактирано) Мерси за мненията Ви Редактирано 13 Октомври, 2009 от milkobo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #9 Отговорено 15 Октомври, 2009 Днес си взех ключа от моргата и си го свалих по същия начин за 5 минути.Онзи ме пита аз ли ще си го свалям и ми обяснява че имало два болта без глави...сигурно да ме уплаши но незнае че аз съм прогонил нещата със свалянето.Отидох с един куфар инструменти и за 5 минути го свалих.После разбрах от неговия колега че ако бях отишъл с ръцете в джобовете щеше да ми иска 20лв. за свалянето.(нищо лошо де )ама аз не съм от тия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #10 Отговорено 16 Октомври, 2009 Пренаредиха ми новия ключ и всичко стана супер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове