no1else 162 #1 Публикувано 10 Октомври, 2009 Здравейте, от известно време си търся някакви нови джанти, но има няколко неща които ме притесняват. Харесах си комплект джанти предни 7.5J задни 9J. До тук добре обаче офсета (ЕТ-то) им е 50. За Хонда доколкото знам нормалният офсет е 30-35. Прегледах схемите и обясненията за джанти, но хората са казали: Не питай старо, питай патило Някой които се е занимавал или занимава може ли да ми каже джанти с какви офсети могат да влязат спокойно в калника на 5ген без да се налагат интервенции и раздуване ? Каква е стойността към която трябва да се придържаме и евентуално от коя стойност на офсета на горе ще има нужда от фланци и с каква дебелина евентуално. Благодаря на всички отзовали се понеже тази област все още ми е доста мътна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k_u_d_o_s 49 #2 Отговорено 12 Октомври, 2009 Аз съм точно "патило" както каза. Купих си джанти с по-малък оффсет(т.е. по-изнесени) и сложих доста по-големи гуми и...ми опираха в калниците при натоварена кола.И вече понеже съм си инженерче си правя една схема - за целта е нужно да знаеш колко ти е оригиналния размер на гумите и офсета на джантата(на моя Акорд офсета е ет48). И така разбирам каде ми "свършва" гумата и мога приблизително да избера джанта и гума с "външен габарит" близък до оригиналния(може и малко по-изнесена от оригиналния).Но като гледам си се хвърлил на широка джанта,но с голям оффсет - т.е. по-прибрана. Това е добре и донякаде компенсира по-широката джанта/гума.Нека голеги със същата кола като твоята да дадат конкретни цифри и с какви гуми и джанти максимално може да я караш без да се притесняваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #3 Отговорено 12 Октомври, 2009 EG4 със сток задни пружини и рязан борд на веждата (от неизвестен плевенски тунинг майстор) има проблем с джанта с диаметър 15 и ширина 7.5 инча и офсет 42 или 45, не помня кое от двете беше точно. При завой понякога опира в горният заден носач. С ъглошлайфа се орязва леко носача и няма проблем. При ET50 според мен няма да може да я монтираш на главината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #4 Отговорено 12 Октомври, 2009 преди 2 месеца и преди да си купя Азев-4етата ,мислех да бартеросвам мойте 14-ки за едни 15 Ронал Р15 ЕТ42 7Ж ,обаче като ги сложихме и колата отзад се навири като щъркел впредвид че съм със пружини 45/35 и стърчеше отзад поне 10 санти! А то е оказа че джната опира горе във носача и не може да легне хубаво колата,да не говорим че стържеше брутално на метал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #5 Отговорено 12 Октомври, 2009 Стига бе хора какво ме направихте вие...големи джанти не се събират, широки джанти не се събират...кво става тука. Ще се принудя на края да си сваля джантите и да измеря всичко и то ще падне едно смятане преди са си купя джанти...мани мани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k_u_d_o_s 49 #6 Отговорено 13 Октомври, 2009 да си сваля джантите и да измеря всичко и то ще падне едно смятане преди са си купя джанти...Именно - за да си сигурен това трябва да направиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове