Jump to content
Guest street racing

турбо

Recommended Posts

Guest street racing

значи искам да попитам дали турбо от митцубиши колт 1.6 ще стане на хонда акорд 2.0 16в хондата е 95г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

На теория ще стане, но малко ме съмнява, че ще му е малко голям 2 литровия двигател.Но пък ако не помпаш много, може и да сколаса.... Данни за турбото нямаш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street racing

На теория ще стане, но малко ме съмнява, че ще му е малко голям 2 литровия двигател.

Но пък ако не помпаш много, може и да сколаса.... Данни за турбото нямаш ли?

<{POST_SNAPBACK}>

ами не знам само че е от митцубиши 1.6

 

а намен ми казаха че щяло дасе развърта но до 5 хиляди оборота нагоре щяло да тъпче

турбинката била малка за 2.0 16в :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

аз защо си мисля, че няма малки турбини?Колкото и да е малка, все ще върши работа - по-малко boost ще прави, по-малко коне, но пак колкото може ще помага.Даже има предимство, че по-бързо ще се развърта, ще имаш въртящ момент на ниски обороти.На средни и високи обороти, когато изгорелите газове станат повече, отколкото турбината може да поеме, тогава отваря blow by клапана и изгорелите газове заобикалят турбото, на него му остават само толкова, колкото му трябват, за да прави макс. boost.При един малък мотор този момент ще дойде на високи обороти, на по-голям мотор blow by ще отвори още на средни.С 2 думи, ако на митсубишито това турбо е правило 160 коня, и на акорда ще прави 160 коня - толкова може, това му е максималният въздух, който може да придвижи. Разбира се това е грубо казано, различните мотори дишат различно - но границите са там някъде. Не можеш да очакваш от едно турбо на 1.6 двигател дето е правило 160 коня, на 3.2 двигател да прави 320 коня - максимум 180 да направи. Тоест вече самото турбо става като спирачка на пътя на входящият въздух, диаметъра му е малък. Но от 1.6 на 2.0 според мен ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Не приемай това което ти казвам като факт, просто помисли сериозно.... за 100-200 лв можеш да намериш какви ли не турбини 2-ра ръка.От друга страна пък виж на акорда къде му е ограничителя. кой двигател е? и прецени. Спокойно може да се окаже че ще мине номера ако не въртиш на 6000, ама с толкова данни нищо повече не мога да ти кажа....Аз просто бих заложил на фабрично турбо от двигател с равен или малко по-голям обем от акорда. Иначе ще се развърта много бързо но горе ще кляка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street racing

Не приемай това което ти казвам като факт, просто помисли сериозно.... за 100-200 лв можеш да намериш какви ли не турбини 2-ра ръка.

 

От друга страна пък виж на акорда къде му е ограничителя. кой двигател е? и прецени. Спокойно може да се окаже че ще мине номера ако не въртиш на 6000, ама с толкова данни нищо повече не мога да ти кажа....

Аз просто бих заложил на фабрично турбо от двигател с равен или малко по-голям обем от акорда. Иначе ще се развърта много бързо но горе ще кляка....

<{POST_SNAPBACK}>

ами аз сум малко бос на тема мотори и затова питам ето снимки на мотора и колата

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...vehicle&CID=379

скоро ще кача и на турбинката само дая донесат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

аз защо си мисля, че няма малки турбини?

Колкото и да е малка, все ще върши работа - по-малко boost ще прави, по-малко коне, но пак колкото може ще помага.

Даже има предимство, че по-бързо ще се развърта, ще имаш въртящ момент на ниски обороти.

 

На средни и високи обороти, когато изгорелите газове станат повече, отколкото турбината може да поеме, тогава отваря blow by клапана и изгорелите газове заобикалят турбото, на него му остават само толкова, колкото му трябват, за да прави макс. boost.

 

При един малък мотор този момент ще дойде на високи обороти, на по-голям мотор blow by ще отвори още на средни.

 

С 2 думи, ако на митсубишито това турбо е правило 160 коня, и на акорда ще прави 160 коня - толкова може, това му е максималният въздух, който може да придвижи. Разбира се това е грубо казано, различните мотори дишат различно - но границите са там някъде. Не можеш да очакваш от едно турбо на 1.6 двигател дето е правило 160 коня, на 3.2 двигател да прави 320 коня - максимум 180 да направи. Тоест вече самото турбо става като спирачка на пътя на входящият въздух, диаметъра му е малък. Но от 1.6 на 2.0 според мен ще стане.

<{POST_SNAPBACK}>

То в такъв случай както съм със Д15Б2 , не мога ли да сложа някоя супер смешна турбинка която да качи 30тина коня и да не се налага да слагам подсилени бутала и другите работи за да не здухам двигателят ???

Или казах ебати глупоста ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

То в такъв случай както съм със Д15Б2 , не мога ли да сложа някоя супер смешна турбинка която да качи 30тина коня и да не се налага да слагам подсилени бутала и другите работи за да не здухам двигателят ???

Или казах ебати глупоста ???

<{POST_SNAPBACK}>

може бе, всичко може! само че докато го настроиш това турбо, ще прекършиш някоя биелка. пък на твоя мотор не са много силни.

 

ако ти е както трябва турбото, 30 коня отгоре със сигурност ще издържи. но как ще го настроиш, с този моноинжекцион?

ще вдигнеш налягането (и температурата) в цилиндъра, ще трябва и по-високооктанов бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

То в такъв случай както съм със Д15Б2 , не мога ли да сложа някоя супер смешна турбинка която да качи 30тина коня и да не се налага да слагам подсилени бутала и другите работи за да не здухам двигателят ???

Или казах ебати глупоста ???

<{POST_SNAPBACK}>

може бе, всичко може! само че докато го настроиш това турбо, ще прекършиш някоя биелка. пък на твоя мотор не са много силни.

 

ако ти е както трябва турбото, 30 коня отгоре със сигурност ще издържи. но как ще го настроиш, с този моноинжекцион?

ще вдигнеш налягането (и температурата) в цилиндъра, ще трябва и по-високооктанов бензин

<{POST_SNAPBACK}>

на Д14Б2 здрави ли са му биелките.....ии е пълен ижекцион....има ли шанс да стане....или мираж ...сори за !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

михо ти без турбо я размаза твоята, не искам пак да плачеш тук !!! всичко става бе хора, само от пръдня боя не става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

може бе, всичко може! само че докато го настроиш това турбо, ще прекършиш някоя биелка. пък на твоя мотор не са много силни.ако ти е както трябва турбото, 30 коня отгоре със сигурност ще издържи. но как ще го настроиш, с този моноинжекцион?ще вдигнеш налягането (и температурата) в цилиндъра, ще трябва и по-високооктанов бензин

Абе така или иначе все нещо ще трябва да се смени по двигателят :( Аз се надявах ако мога да мина без никви смени , само да набия един охлюв и едно кулерче и аидеееееееееееееееееее , земи тия кончета , но уви нема такива филми :(:( Магнуме , с този аватар направо изби рибата :D:lol::huh: 10х Редактирано от gena_g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...