Guest Patrik #1 Публикувано 5 Декември, 2005 как може да се установи дали климатика е в изправност, в това време???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #2 Отговорено 5 Декември, 2005 в топъл гараж? или в какъвто и да е гараж, ама трябва да си с противогаз ако ще работи колата докато загрее двигателяможеш да направиш и друг номер - пускаш парното на режим рециркулация и го надуваш на 4 да поработи 5 минути, да направи в колата сауна. после връткаш парното на студено, вентилатора на 2, и изчакай въздуха дето го духа да спре да се охлажда (1 мин).тогава включи климатика, на режим рециркулация както си. първо ще усетиш, как мотора се затормозява. после трябва да почне да духа студено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Patrik #3 Отговорено 5 Декември, 2005 в топъл гараж? или в какъвто и да е гараж, ама трябва да си с противогаз ако ще работи колата докато загрее двигателя можеш да направиш и друг номер - пускаш парното на режим рециркулация и го надуваш на 4 да поработи 5 минути, да направи в колата сауна. после връткаш парното на студено, вентилатора на 2, и изчакай въздуха дето го духа да спре да се охлажда (1 мин). тогава включи климатика, на режим рециркулация както си. първо ще усетиш, как мотора се затормозява. после трябва да почне да духа студено <{POST_SNAPBACK}> баси ако има 3 степени трее да го изкъртя копчето мерси магнуме верно така трее се осети щото ако чуя само компресора да бачка си мисля че няма да е достатъчно сигурно и за тва да си питам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z #4 Отговорено 6 Декември, 2005 Аз моя Акорд като го купувах толкова се бях извисил в небесата, че въобще не поисках да проверя дали бачка климатика. То и без това беше преди точно една година по това време. Та продавача (Невен се казва, супер коректен тип, дай боже всеки му) ми каза "как така ще купуваш кола с климатик без да си проверил дали работи?" А аз: Така или иначе не го тествах, а и той си бачка перфектно между другото. Но това, което той ми каза е:Показа ми една част (извинявам се за нефелното обясняване, ама не ги разбирам тия неща много-много) като изправен цилиндър. На Акорда и на Сивика се намира, като отвориш капака някъде зад левия фар. Отгоре има нещо като стъкло, лупичка, оченце. И там като се включи климатика да поработи малко, трябва да се вижда да преминава някакъв флуид, ако климатика си бачка нормално.Доста кофти го обясних май, ама някой, ако има представа за какво по-точно иде реч може да се включи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове