Jump to content
Guest vodkin

грешка №8 - TDC сензор !

Recommended Posts

Guest vodkin

карам Civic 93 D15B2 и check engine лампата постоянно свети поради което не може да се вдигат оборотите над 3500. Това е откакто съм я купил и немога да я изръчкакм както си трябва :unsure: Набарах някакъв manual ама за Civic 95та , като предположих че нещата са същите. Там пише да се провери TDC сензора като се измери съпротивлението между два от пиновете на 8 пиновия конектор на дистрибуторната капачка. Ама на моята дистрибуторна капачка има 6 пинов конектор :D Е намерих съответстващите цветове на кабелите (ама не съм сигурен че са те все пак) измерих съпротивлението ама нема никой. мерих и спрямо маса- няма късо. според този manual или дистрибуторната капачка е за смяна или ЕЦУ модула триабва да се сменя. Не зная какво е, така или иначе аз няма да мога да го оправиа и все пак съм благодарен ако можете да дадете ниакои друг съвет по въпроса :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

На куплунга на делкото имаш 5 кабела. Единия е по-дебел и е бял. Това е за комутатора и не те интересува. Другите 2 двойки кабели са за 2 сензора: TDC и CAS. Сензорите представляват просто намотки и краищата на намотките са изведени на тези кабели. Не помня кои точно цветове са за ТДЦ-то, но няма значение. Всяка една от двойките кабели си има основен цвят, например Син/зелен и Син/жълт са за един сензор. първо си намери двойките. и премери съпротивлението между двата кабела. И за двете двойки съпротивлението трябва да е 350-550 ома. Вече си проверил ще нямаш нищо замасено, което е добре.Да чуваш странни виещи звуци от делкото??? щото там има един лагер, който като се скапе и става голямо мазало със сензорите.Ако искаш, отвори делкото и виж дали феритните колелца на сензорите са здрави.За съжаление проблемът ти е гаден, особено ако се наложи да се сменя оста на делкото. Ако можеш мини през Омбре да го погледне, че е гадно така. В момента си в авариен режим и освен че колата ти не върви, най-вероятно и харчи като за световно.Успех, и пиши какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vodkin

Лошото е че замерих съпротивлението и уреда не от4ете нищо сякаш имам отворена верига - вероятно намотката е изгоряла или тези феритни колелца нещо не контактуват. И в двата случая ще трябва да се отваря ама незнам като го отворя дали няма да объркам нещо като го затварям. май ще трябва да я водя на чичко доктор. Иначе си прав не върви и гълта яко :unsure:Като разбера какво е ще пиша пак :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Свали делкото.Махни капачката.има една пластмасова черупка под палеца кочто се сваля с дърпане. Така ще можеш да огледаш колелцата дали са здрави. И ще можеш да измериш бубините директно с игли и мултицет.Разглобено до такава степен, делкото се сглобява елементарно и не можеш да объркаш нищо. Дори не можеш да го монтираш на 180 градуса спрямо вала.... щото просто няма да влезе. Ако ти е дала фира някоя жица или бубина си късметлия.... Другото хубаво е че ТДЦ сензора се сваля лесно..... Ако беше Кранк Енгъл Сензора, става по-трудно и с повече разглобяване. Имам бубини, така че ако там ти е проблема - свиркай :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...