Jump to content
Guest iSpider

Смяна на амортисьори

Recommended Posts

Guest iSpider

Здравейте всички. Как мога да позная кога трябва да сменям амортисьори? Не съм много вътре в нещата и затова питам. Принципно съм чувал че като се износят започват да тропат по неравностите.А причината за питането ми е че някак си Хондата ми отпред ми се струва че стои по-високо над гумите отколкото отзад, съвсем малка е разликата, но ми се струва че я има. Възможно ли е задните амортисьори да се позаминали? Също така като мина през голяма ръбата дупка (бавно разбира се - 5km/h max.), отзад се чува понякога трясък, все едно моста удря в купето (или асфалта - в джанта). Знам че тези дупки не трябва да се минават и с 5 km/h, а от 0 да се "катери", но понякога няма как. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

... и едно пояснение - по малките неравности не тропат, там си се движи перфектно, 90 градусовите завои из студентски град си ги взема със 60 все едно нищо не е станало (ако нямаше пясък щях да се пробвам и на повече), така че моля дайте съвет ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Informer

Така като чета описанието ти, мисля, че по-скоро са ти заминали задните тампони. От изтекли амортисьори не тропа, а се люлее и става нестабилна колата като минаваш през неравности. Свали задните гуми и погледни големите кръгли тампони които са на задните носачи. Ако са скъсани, в Бултрако са по 62 лева парчето, взимаш и сменяш :DА за амортисьорите разни фирми правят диагностика, примерно D&N но не съм сигурен дали резултата от теста е верен. Примерно, аз ходих на теста когато един амортисьор ми беше с блокирал клапан и беше като заварен - резултатите му бяха като на здравия! :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

D&N правят безплатни тестове, и уреда им е точен, не като на Фулда дето ми изкараха чисто нов bilstein амортесьор за 80% амортезиранЗаварен амортесьор се държи като много твърд амортесьор, и ще даде добри резултати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Informer

D&N правят безплатни тестове, и уреда им е точен, не като на Фулда дето ми изкараха чисто нов bilstein амортесьор за 80% амортезиран

 

Заварен амортесьор се държи като много твърд амортесьор, и ще даде добри резултати

<{POST_SNAPBACK}>

Правили са безплатни, сега е 5 лева теста.

Държи се като много твърд, но на резултатите от теста се държеше като нормално износен амортисьор т.е. нямаше разлика между левия (блокиралия) и десния (здравия).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

D&N правят безплатни тестове, и уреда им е точен, не като на Фулда дето ми изкараха чисто нов bilstein амортесьор за 80% амортезиран

 

Заварен амортесьор се държи като много твърд амортесьор, и ще даде добри резултати

<{POST_SNAPBACK}>

Правили са безплатни, сега е 5 лева теста.

Държи се като много твърд, но на резултатите от теста се държеше като нормално износен амортисьор т.е. нямаше разлика между левия (блокиралия) и десния (здравия).

<{POST_SNAPBACK}>

5 лв ми е бензина до там, пък и не обичам безплатните услуги. Както и да е, може и да не им е перфектен уреда, може и да е от специфичния проблем (например ако тампоните обират леките трептения)

 

А на колегата с въпроса препоръчвам да влезе в първият сервиз, поне за диагностика - може би има сериозен проблем, така по интернет с неточни обяснения от човек без опит, трудно може да диагностицираме проблема. А окачването е много важно!

Нека кажат майсторите, че всичко по окачването е наред, пък тогава гледай амортесьорите. Въпреки че майсторите имат навика да си измислят проблеми, за да си създават работа - така че не им вярвай много, или потърси мнението и на друг сервиз/майстор/познат.

 

От омекнали амортесьори не може да клекне колата, те нямат носеща функция. Както и не издават кофти звуци - проблема е при завои (че и на прав път) колата става нестабилна, люлее се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

мда, ще проверя, благодаря за насоките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

колега погледни си пружинитене е задължително да е отишъл амортисьора ,за да омекнат пружините и колата леко да клекне(особенно отзад) :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

случайно попаднах на една снимка докато се ровех из нета:http://dgbrown.h-body.org/cars/past/1995%2...0Civic%20Si.jpgмоята изглежда с почти такъв (абе по4ти незабележим) наклон назад, дори на тази ми се струва че е по-ясно изразен.Нищо чудно отпред да са я вдигнали малко повече, де да знам, предишния собственик в Австрия може да е бил 100-ина кила, жена му ако и тя е била толкова ... :lol:Почвам да си мисля че си въобразявам, но все пак ще я закарам да я видят :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

що не си вземеш HRV - та да добиеш представа за наклона отзад :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

случайно попаднах на една снимка докато се ровех из нета:

http://dgbrown.h-body.org/cars/past/1995%2...0Civic%20Si.jpg

 

моята изглежда с почти такъв (абе по4ти незабележим) наклон назад, дори на тази ми се струва че е по-ясно изразен.

 

Почвам да си мисля че си въобразявам, но все пак ще я закарам да я видят :chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

Почти всички Сивици са така, моя също, а са му здрави амортисьорите и нищо не тропа по дупките.

Ето снимка, вижда се един много лек наклон на задницата като на снимката дето си постнал:

Публикувано изображение

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

От омекнали амортесьори не може да клекне колата...

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

По въпроса.......един колега с VW Passat е сменил задните амортисьори и твърди, че от това му се е повдигнала леко задницата. Гледах му автомобила, разлика между предните и задните гуми няма. Не го бах заглеждал преди да смени амортисьорите обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

От омекнали амортесьори не може да клекне колата...

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

По въпроса.......един колега с VW Passat е сменил задните амортисьори и твърди, че от това му се е повдигнала леко задницата. Гледах му автомобила, разлика между предните и задните гуми няма. Не го бах заглеждал преди да смени амортисьорите обаче.

<{POST_SNAPBACK}>

може, ако са били поомекнали, моята като е проверихме, след като я свалихме от крика, стоеше доста вдигната и мина доста време докато си дойде на обичайното ниво (казаха ми че е признак на добри твърди амортисьори).

В крайна сметка всичко беше ОК с окачването.

 

Може да отворим тема "Стабилност на лед", мен особено ме интересува как се държат Сивиците 6-а ген. по такива повърхности, защото за първи път карах сега из Родопите и не смеех да вдигна над 30 км/ч (беше малка радост за собствениците на Лади и други подобни - да изпреварват Хонда по завои :thumbs1: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

..........Може да отворим тема "Стабилност на лед".............

<{POST_SNAPBACK}>

Аз съм много доволен като стъбилност на пътя от Сивика, особено от Седана. А що се отнася до лед, всичко е до гуми колега, но ако говорим за чист лед, там и зимни гуми не те оправят, трябва да са поне с шипове. Иначе за хлъзгав зимен път и завои, ти трябват само добри зимни гуми и Сивика с предното предаване не може да го изпревари никаква Лада освен ако не е с вериги :chicken:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

По въпроса.......един колега с VW Passat е сменил задните амортисьори и твърди, че от това му се е повдигнала леко задницата. Гледах му автомобила, разлика между предните и задните гуми няма. Не го бах заглеждал преди да смени амортисьорите обаче.

Това при VW Golf,Passat си е абсолютно нормално явление.И като им смениш амортисьорите как щръкват :chicken: .....не е истина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Това при VW Golf,Passat си е абсолютно нормално явление.И като им смениш амортисьорите как щръкват :chicken: .....не е истина

<{POST_SNAPBACK}>

Напълно съгласен! :bounce: Голфината така щръкна с новите предни амортисьори, като ги смених едно време! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Освен Хондака,имам и едно старичко БМВ3 89-та.Като му смених задни амортисьори вирна гъза (с извинение) като разгонена котка :thumbs1::chicken:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...