B E X 3 M 979 #1 Публикувано 27 Септември, 2009 Здравейте колеги.имам едно въпросче за генерацията на моя сивик.цялата ми генерация е изгнила и постоянно я заварявам и след 1-2 месеца пак започвам да звуча като москвич.въпроса ми е на колко (ФИ) да си взема генерация.иска ми се да е по голяма от старата.общо взето ми кажете колко е максимума който мога да бодна.....другото нещо дали може да качи някое конче без колектори .и ако без тях не може да се вдигне мощност само с тръбите след колекторите кажете какви колектори да сложа за моя двигател.4-2-1???Мерси много.ПОЗДРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #2 Отговорено 27 Септември, 2009 Сложи си тръби с ФИ като оригиналната ти или с много близки до оригиналните размери. При теб на абсолютно стоков двигател смисъл от големи тръби няма. С големи кюнци освен да загубиш друго не би направил. Изпробвано и доказано многократно. За кончета може да си говорим както ти казах само ако сложиш по-големи тръби, но те ще са в минус.Ако имаш повече излишни пари си купи направо цяла генерация за твоя мотор. А другия вариант е да си вземеш някакви секънд хенд от д16,но това само ако не държиш да слагаш колектори от тия "спортните" по 120лв !!! Дано съм ти помогнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 27 Септември, 2009 На моята Д13ка и сложих цяла спортна генерация (тук е момента хората с големите двигатели да ми се смеят, че си давам парите за глупости) и да ти кажа разлика във вървенето има, и в поведението на колата - по стабилна на ниски обороти. Не съм я мерил на дино за да ти кажа разликата в конете !!! Аз обаче налях доволно пари, за да знам, че всичко е както трябва, а именно - спортни колектори, резонатор вместо катализатор, и крайно гърне тип "муфлър". Всичко (с работата) ми излезе 700лв, но съм си сложил термолента (както си му е реда) + тръбите отдолу и работа. За размер - над 50 ФИ както каза колегата ще има загуби. Но 50 (според мен) е оптималният вариант (не, че съм най-големият разбирач) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове