Jump to content
Guest r2d2

Kade se namira komutatoryt

Recommended Posts

Guest r2d2

ДВГ Д15Б2.От време на време когато е влажно времето но не по често от 1 път в месеца влизам в колата врътвам и въобще не се и опитва да запали. Като я бутна пали трудно и то не на всички цилиндри. И след 1-2 минути се оправя.Някой да има идея от какво може да е. Рядко се случва но много трудно пали и то с бутане на стартер въобще не6те въпреки 4е върти добре. Ина4е след като съм въртял мири6е много на бензин което ме навежда на мисълта че дюзите работят пък и се опитвах да я запаля на ГАЗ и пак нестава.Опасявам се 4е някой път и с бутане може и да не запали.Каде се намира комутаторът? Възможно ли да е от него?Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Комутаторът е в делкото... една малка плочка хваната с 2 винта към корпуса.А дали може да е от него... незнам. Някакви други странни симптоми?? хубаво си се насочил към делкото. огледай да не събира влага някъде и да прескача искрата оттам.И нищо не казваш... ка се дърви колицата след трансплантациите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Определено е по-добре но трябва да направя и инжекцията и тогава да пусна Втека.Личи си че има пове4е компресия въпреки че не гонех голяма степен на сгъстяване. По сметки сега степента ми е 10.2:1Не6то ми вие ангранажния ремък какво ли не го правих и стигнах до извода че самият ремък си е такъв. По натам 6те гледам да го сменя а за сега с него сам минал над 1000км и нямам други проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Определено е по-добре но трябва да направя и инжекцията и тогава да пусна Втека.

Личи си че има пове4е компресия въпреки че не гонех голяма степен на сгъстяване. По сметки сега степента ми е 10.2:1

Не6то ми вие ангранажния ремък какво ли не го правих и стигнах до извода че самият ремък си е такъв. По натам 6те гледам да го сменя а за сега с него сам минал над 1000км и нямам други проблеми.

<{POST_SNAPBACK}>

....да не би някой умен майстор да го е натегнал по негово усмотрение :unsure:

другия вариант е да вие от износена ролка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

ДВГ Д15Б2.

От време на време когато е влажно времето но не по често от 1 път в месеца влизам в колата врътвам и въобще не се и опитва да запали. Като я бутна пали трудно и то не на всички цилиндри. И след 1-2 минути се оправя.

Някой да има идея от какво може да е. Рядко се случва но много трудно пали и то с бутане на стартер въобще не6те въпреки 4е върти добре. Ина4е след като съм въртял мири6е много на бензин което ме навежда на мисълта че дюзите работят пък и се опитвах да я запаля на ГАЗ и пак нестава.

Опасявам се 4е някой път и с бутане може и да не запали.

Каде се намира комутаторът? Възможно ли да е от него?

 

Благодаря предварително.

<{POST_SNAPBACK}>

Разбра ли се от къде идва проблемът , че аз имам И този проблем :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

SORRY ZA LATINICATA.Kakwo li ne go pravih i nakraq izmydrih 4e e remyka ne e ka4estwen.Rolkata e ok 6toto s predniq remyk ne se e obazdala. A i opywaneto e OK.Kato se razhlabi wieneto namalqwa no kato podade6 gaz i wyrne6 se cuwa qko 6lqpane na remyka.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

SORRY ZA LATINICATA.

Kakwo li ne go pravih i nakraq izmydrih 4e e remyka ne e ka4estwen.

Rolkata e ok 6toto s predniq remyk ne se e obazdala. A i opywaneto e OK.

Kato se razhlabi wieneto namalqwa no kato podade6 gaz i wyrne6 se cuwa qko 6lqpane na remyka.

<{POST_SNAPBACK}>

А паленето ??? - от комутатора ли идва мизерийката ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Ne moga da q hwana pravi mi mizeriqta naj-mnogo wednaj w meseca i kato q butna pali no na starter ne6te wypreki 4e si wyrti ekstra. Naprawo me hwyrlq w poeziq!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest i4o

нещо ми намирисва на /main-relay/ я го провери да няма някоя студена споика. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

нещо ми намирисва на /main-relay/ я го провери да няма някоя студена споика. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Вече минахме от там - не е то.

 

Ne moga da q hwana pravi mi mizeriqta naj-mnogo wednaj w meseca i kato q butna pali no na starter ne6te wypreki 4e si wyrti ekstra. Naprawo me hwyrlq w poeziq!!!!

Абсолютно същото го прави и мойта.

МОЛЯ ТЕ - ако разбереш от къде идва проблемът да драснеш тука два реда !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sasa

и аз имам същия проблем от вчера :worthy: моля ви се кажете от какво може да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Не знам със сигурност от какво бе6е 6тото я направих пълна инж. и тогава проблема из4езна. Но оз практи4ески смених цялата запалителна и горивна с-ма на двгто барабар с комп. Но с тази интервенция се появи един друг проблем 4е по-трудно се взимат завоите. :worthy: Според мен 99% съм сигурен, че бе6е от комутатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Хм,ако го прави при влажно време е 100% спукана дистрибуторна капачка :worthy: Имал съм същия проблем и бях полудял :D Оказа се точно това,влиза влага и няма палене,лошото е че някой път и на бутане неставаше при мен :Dвиж тук

Редактирано от Policman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Колега,имах Concerto със същия двигател D15B2.Подобен проблем имах.Мокреше свещите и се оказа гарнитура.Палеше на 3 цилиндъра и след известно време се оправяше.Ако е основното реле-няма да впръсква гориво,тогава не отваря инжектора и дава грешка 16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...