Jump to content
Guest Stass

Проблем с гаснене на колата

Recommended Posts

Guest Stass

Привет на всички ! имам проблем с колата и се надявам някой да може да ми помогне ! Само не искам съвети от сорта на "смени марката" ! :) та значи проблемът е следният- както си карам колата по инерция, не на скорост без абсолютно никакви признаци колата си изгасва.после пак си пали без проблем..но при някои от следващите спускания по инерция често пак гасне. единственото ,което се чува е звук като от прещракване на реле. има ли някой представа какво може да е това?не знам дали има връзка но този проблем се появи след смяна на четки и лагер на алтернатора , който обаче поне според индикаторите си зарежда нормално !Омбре, дай някой акъл !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Дори и да е ПОВРЕДА, остависия така представиси ИКОНОМИЯ :D:P:):):) ТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Дори и да е ПОВРЕДА, остависия така представиси ИКОНОМИЯ :D:P:):):) ТА

хе-хе, икономия особена няма защото пък ми се налага да паля по-често а тогава консумацията на бензин е по-висока :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RAZBIVACH

kolata ima li gazovo ,ako ima gazovo tam e problema no ako nqma nemoga da ti pomogna

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_TYPE

И аз имам същия проблем или подобен не ми гасне както карам по инерция а гасне веднага като запаля и след тожа требва да я 4акам 2-3 мин. за да запали отново и су6то така се 4ува прещракване на реле от ляжо на кормилото.Някои ми казват 4е е от релето други изоб6то не знаят от какво е :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest target

Stass мисля че си обърнал внимание на оборотите ти, в смисъл да не са по малко от 800.Провери си релето на бензинова помпа. Огледай релето за студена спойка. По принцип се вижда най-добре като свалиш релето и го разглобиш като махнеш капачето му от страната на буксите, мушкат се две отвертки по възможност по тънки (между корпуса и капачка на релето) гледа се зелената платка която има спойки, това е двойно реле в едно тяло(кафяво на цвят), капачката му е сива!!! Голямо е 3 на 8см. Най добре ще видиш ако има студена спойка след като вземеш една лупа и погледнеш отгоре самата спойка, тя един вид е краче което пробожда зелената платка в определена точка и след излизането на върха с около 3-4 мм над платката са запоени, забелижи с лупата да ли от горе не са е пукнало спойката от крачето или пък спойката от платката. Ако има такъв проблем ще се забележи доста трудно (малко по тъноко е от косъм) и ти препоръчвам да отделиш малко повече време за това и да погледнеш всяко краче едно по едно, мисля че знаете как се отстранява такъв проблем ако има, но ако не знаете ще опиша по надолу.Препоръчително е да бъде запоена на ново със много слаб поялник защото има вероятност да се отлепи пистата от самата платка поради голямата температура от поялника, затова внимавайте! Другия начин който също става и няма никакви опасности да се отлепи пистата от платката е със метално шило да се пробият внимателно дупки в самата спойка и така след пробиването на самите дупки ще може да се осъществи контакт между: краче, спойка, писта и следователно платка на която стоят всички тези неща.Мисля че ме разбрахте ако нещо не съм успял да обясня правилно или не сте ме разбрали питайте пък аз ще обяснявам още по-подробно :) Аз имах същия проблем (не можех да запаля колата), но като запали съм нямал никакъв проблем (не е гаснела), но не съм обърнал внимание дали по инерция без да е на скорост ще угасне, тукашните "майстори" какво ли не казаха - Първо казаха че е от алармата, после от имобилайзера, после от бензиновата помпа и после от релето, а то при мен се оказа че е само от 4 на брой студени спойки!Ами какво друго да кажа освен успех с търсенето!!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

много благодаря на всички ,които се опитаха да ми помогнат със съвет ! за момента проблемът е решен-оказа се че, причината е в термостата на автоматичния смукач, който така да се каже при продължителна работа на едно място загрява и сваля оборотите прекалено ниско и колата гасне. при чината е недостиг на жода от радиатора , респективно отчитане на погрешни показания. за момента. в действителност Омбре ми подсказа решението, което се оказа невероятно просто -доливане на вода в охладителната система за на се запази нужното ниво ! сега колата си е като изтребител (МиГ 29) :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...