Jump to content
Guest Bvlgaro

“Сивик” е светещо кълбо на пътя

Recommended Posts

Guest Bvlgaro

Вижте статията в днешния Стандарт, според мен хи4 не се връзва!!! Казвам го защото ако влезете в сайта на Хонда и видите Сивика 2006 той няма по4ти нищо общо с статията.Това е нещо съвсем разли4но освен някои от двигателите.Вижте за какво говоря :СтатиятаНовата "Хонда" залага на агресия и спортНовият модел "Хонда Сивик" вече трудно може да бъде сбъркан на пътя. Светещ пояс отличава спортния хечбек. Той бе представен на автосалона във Франкфурт през септември. Колата впечатлява с футуристичен дизайн и много нови идеи. Замаскираната задна врата с дръжка за отваряне, качена в рамката на прозореца, придава на колата вид на триврато купе. Макар в същността си да не е истински спортист, новият "Сивик" е с добре оформени "мускули". Предната част на автомобила изглежда агресивно благодарение на свързаните светлини, които минават през цялата ширина на предната маска. Точно в средата на стъклената V-образна линия е емблемата на "Хонда", която е станала още по-голяма. Същата идея е използвана и при оформянето на задната част. Стъкленият пояс от светлини се повтаря, само че в червено. Разположеният на задното стъкло спойлер носи върху себе си трети стоп и заедно с двата триъгълни ауспуха придава на "Сивик" --------------------------------------------------------------------------------вид на състезателен автомобил--------------------------------------------------------------------------------За разликата от повечето нови поколения "Сивик" не е пораснал във всички посоки. И дължината, и височината му са намалели с около 35 мм. За сметка на това ширината е увеличена с 65 мм. Пораснали са следата и междуосието, като колелата са изтеглени максимално в краищата на купето. Намалените размери не са се отразили на вътрешното пространство и то е останало същото, както досега. "Хонда Сивик" може да се похвали с по-голям багажник с обем от 415 до 485 л при сгънати седалки. Това се дължи на уникалната концепция на фирмата, при която резервоарът е изтеглен напред.Най-използваните уреди на таблото са по-близо до водача, а на второ място са бордовият компютър, климатикът, аудиосистемата и регулирането на вентилацията. Стандартното оборудване включва климатик, бордови компютър и стабилизираща програма VSA. По-високите версии са снабдени с автоматични чистачки и фарове, двузонов климатроник и автоматична скоростна кутия. Японците са помислили и за сигурността в купето, като са направили модела един от --------------------------------------------------------------------------------най-безопасните в класа си--------------------------------------------------------------------------------Животът на пътниците се гарантира с наличието на предни и странични въздушни възглавници и триточкови предпазни колани. Конструкцията на шасито е от стоманени сплави и е изключително здрава при удари. За задвижването на новия "Сивик" първоначално ще се предлагат два бензинови и един дизелов двигател. Базовият е 1,4-литров с мощност 83 к.с. и среден разход на гориво 6,1 л/100 км. Следващият вариант за бензинов двигател е 1,8-литров VTEC с мощност 140 к. с. и консумация на гориво 6,4 л/100 км. Новите инженерни технологии са използвани в дизеловия двигател 2,2 CDTi тип "Комън Рейл", с директно впръскване на горивото. Работният му обем от 2,2 литра и максималният въртящ момент от 340 Нм осигуряват мощност от 140 к.с. Средният разход на гориво на този двигател е само 5,1 л нафта на 100 км. Трите мотора се комбинират с 6-степенна механична скоростна кутия, а за двата бензинови се предлагат и 6-степенни автоматични трансмисии."Хонда Сивик" осигурява на водача си перфектно пътно поведение благодарение на електрическия сервоусилвател с променливо действие. Предното окачване е "Макферсън", а задното е на торсионна греда. Производството на новата "Хонда Сивик" стартира наскоро в британските заводи на компанията. На европейския пазар колата ще се предлага от януари 2006 г.

Редактирано от Bvlgaro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Всичко си е абсолютно вярно, само че става въпрос за европейските Сивици, а не за американските, с които ти си професионално запознат. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Предното окачване е "Макферсън", а задното е на торсионна греда.

<{POST_SNAPBACK}>

:P:)

Явно следващата ще е Акорд :D:lol::P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Bvlgaro

Лелееее, Европейския Сивик е нечовешки!!!Много по добър от Американския, ако докарам 1 такъв тук ще избия рибата!Всичко му е по-хубаво, защо тея идиоти не го докарат тук с този дизайн и всичките му красоти ще разбие пазара тотално!Мислех си да си купя от тукашните другата есен, но сега със сигурност няма да го направя. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
Edmund's full test Civic Coupe SI 2006Едмунд са американски сайт, но мнението им доста ми допада, изобщо не е про-американско, дори е по-скоро про-европейски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Лелееее, Европейския Сивик е нечовешки!!!

Много по добър от Американския, ако докарам 1 такъв тук ще избия рибата!

Всичко му е по-хубаво, защо тея идиоти не го докарат тук с този дизайн и всичките му красоти ще разбие пазара тотално!

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Мен по ме кефи американския Сивик ,като дизайн в сравнение с усмихнатия европеец -пък и тук не се предлага Сивик Си :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

......и интериора е много як :blink:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...