Jump to content
Борислав

Проблем с спирачките

Recommended Posts

Значи имам проблем с спирачките колата е сивик д15б2 не е абс. Всичко си беше ок един ден проверявах нивото на всичко и като отворих съда на спирачната течност видях че е като боза доста мътна. Реших да е сменя цялата течност в системата но имах доста работа и все неоставаше време да е направя тази смяна и един ден започна да ми потъва педала на спирачката. намерих време да е сменя и го направих покарах е ден два и сега взе сериозно да ми потъва и често. натискам спирачката и хваща но като задържа малко и следващия момент потъва до долу и хваща обаче на 20% направо ужас. Досега никога несъм имал такива проблеми и затова питам за информация. Според мен помпата е фалирала и нещо неработи както трябва. Интересуваме имали ремонтиране или трябва да търся нова. Ще бъда благодарен за информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То затова и спирачната течнос ти е била мътна,защото гумичките са почнали да се разлагат.Можеш да си вземеш комплект гумички,колега, и да ги смениш като не е задължително да са от хонда(аз ги сменях,хванаха се от друга марка но не помня вече коя важното е да отговаря външния и вътрешния диаметър),но да знаеш че няма да изкарат колкото ако си вземеш нова помпа,в моя случай изкараха около година и си взех нова италианска на цена 87лв.

Редактирано от BRAINIAC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За помпата има ремонтни комплекти , аз моя още не съм го сложил ама има :dry:И при мен е така и то от доста време , но само в жеги на светофарите бавно ми потъва педала.А обезвъздушил ли си добре системата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, не казваш как смени спирачната течност??? и като я смени прегледа ли си всички спирачни цилиндри и раздвижи ли ги? както описваш ситуацията проблема се е появил изведнъж което ме съмнява да е от помпата. по скоро избил цилинъдр. потъването на педала и омекването му са симптоми на въздух в системата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря момчета за бързото включване. Значи тези симптоми с потъването при топло време на крастовище го получих преди време и то се получаваше рядко, но взе да се получава по често и като проверих течноста видях че е доста мътна. Смених е и започна след ден два да потъва доста често и нехващат както трябва. А за смяната колата е вдигнах на трупчета одвих пробките на апаратите и е оставих да се изтече всичката течност поле налях новата напълнисе системата обезвъздушихме всички колела и товае. Невиждам да съм направил грешка при смяната. А за течове по цилиндърчета невиждам да има, всичко изглежда добре няма течове никаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако съм на тебе първо ще сваля колелетата и ще проверя цилиндрите- не е задължително да имаш течност по колелото и пак може да е избил цилиндър. след това спази реда за обезвъздушаване от най-далечно към най-близко до помпата колело и виж ефекта. чак тогава се хвърляй на помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за савета тези дни ще правя пълна проверка на спирачната систем и ще си покаже от каде е проблема. Ако има още съвети ще са ми отполза, сабирам информация за да ми е по лесно като разглобя всичко да знам какво по точно да търся.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...