Radko 10 #1 Публикувано 7 Септември, 2009 Здравейте колеги,Ето какво наблюдавам в последно време на моя автомобил Както си карам извънградско, например при продължителен десен завой при скорост от около 40-70 км/ч чувам едно виене (даже ми наподобява малко на стържене) в предно ляво колело.Искам да подчертая,че това явление се наблюдава само при десен завой. Когато карам направо не се чува.Възможно ли е да е някакъв лагер? или какво друго? Трябва ли да влизам в сервиз възможно най-скоро заради последствията, които може да доведе това виене на предно ляво колело? Ако някой колега е имал подобен проблем моля да сподели, а също и евентуални цени за сервиз ще бъдат полезни!Благодаря на всички отзова ли се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #2 Отговорено 7 Септември, 2009 На старата кола имах проблем с каретата и ето как звучаха: навивам докрай волана и почвам да правя окръжности на асвалта - чува се тракане, звънтене и т.н. Също се чуваха при потегляне в завой. При каране направо не се чуваха.Сега имам прецакан лагер на главината и той се прояви точно след едно пътешествие в планината с много завои. Сега обаче се чува много отчетливо при каране с 40-100 дори на прав участък. Предполагам, че при теб може да е в съвсем начален стадий и да се чува при голямо натоварване в завои? Ето как го установиха пичовете при Омбре - вдига се цялата предницата на колата с крик и се ускорява до 60-80км/ч, може да въртиш волана наляво-надясно. Предполагам, че звука ще се чуе като застанеш до някое от колелата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 7 Септември, 2009 Трябва ли да влизам в сервиз възможно най-скоро заради последствията, които може да доведе това виене на предно ляво колело?Вероятно е лагер на главината, но погледни накладките и спирачния апарат на същото колело.Ако е лагер е препоръчително и здравословно да се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #4 Отговорено 7 Септември, 2009 Колеги,сега се връщам от паркинга на Арена,защото там е по-широко. Навих пълен десен волан и почнах да правя кръгове и се появи чукане тропане в предно ляво колело. И сега като симптома е по-силно изразен искам да попитам това тропане (чукане) каре ли е или лагер на главина? Възможно ли е да са и двете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #5 Отговорено 7 Септември, 2009 каре е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #6 Отговорено 7 Септември, 2009 (Редактирано) По-скоро са и двете. Карето не вие, само чука. На мен ми се е чупил лагер на главина. Имах късмет, че не беше на двигателно колело и успях някак си да се добера до сервиза.Хвани здраво с две ръце проблемното колело и го размърдай перпендикулярно на оста, за да видиш дали има луфтове. Когато се зачупи лагера, започва да стърже и хрупти в движение и скоро колелото блокира! Редактирано 7 Септември, 2009 от vesso_varna Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #7 Отговорено 7 Септември, 2009 (Редактирано) Лагерът си вие..а карето трака..чатка итн.. Редактирано 7 Септември, 2009 от Niko1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #8 Отговорено 7 Септември, 2009 А колеги,кое е по-спешно да се смени, и кое до какви последствия може да довете от забавеното отремонтиране? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #9 Отговорено 7 Септември, 2009 Ми зависи колко ти вие лагера...може да ти направи сериозна беля...абе хубаво е и двете да ги оправиш...моя лагер си вие от 5000км...не прекалявам със скороста за по сигурно..но както казват може да изкара и 2000км но може и 20000км..всичко е от паричните знаци...ако имаш кинти ги сменяй и двете не им умувай много... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #10 Отговорено 7 Септември, 2009 Тия дни говорих с един познат майстор и той ми каза, че от нагряването на прецакания лагер може да се повреди и главината или просто да създаде трудности при разглабянето и свалянето на лагера. Един колега в бившото бачкане каза, че от едно ходене до морето лагера му бил посинял и така се бил заклинил, че едвам го свалили после. Това са само теории, някои хора карат много време с виещ лагер. Аз лично Реното съм го карал поне 2000км с отишъл преден десен лагер и после го смениха без проблем.Карето също може да кара много време - личен опит. Ако така и така ще купуваш ново, що да го жалиш? Риска е да не блокира нещо, но не знам дали е възможно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan 6terev 0 #11 Отговорено 10 Септември, 2009 При мен същия проблем идва от хлабини в шлиците на каретата и съм решил да сменям и двете полуоски с карета.Само че нещо маи са скъпички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #12 Отговорено 13 Септември, 2009 Колеги тракането вече го няма като смених карето. Само за справка каре за Хонда Акорд ф20з1 131 лв. + 20 труд = 151лв. Виенето незнам дали го има още не мога да го чуя, другата седмица отивам в планината и ще видим дали се чува по завоите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове