H22_turbo_Vtec 75 #1 Публикувано 6 Септември, 2009 Колеги оня ден я настъпах и от 3та като сменях на 4та не искаше. Не се чу никакъв звък(дан прас) спирам и гледам, че скоростите много трудно влизат почти никак.Помислих, че съединителя си е заминал. Огасих я вкарах 2 и трагнах. Скоростите влизаха с мъка и със сила но без да има хррррр на зъбчатки и такива странни шумове. Отидох в Рено Сервиз, там работи един съфорумец и гледахме колата-становището беше,съединителя не иска да отделя.днеска сутринта я паля в първият момент все едно нищо не е станало. Покарах малко и от време на време пак трудно включва но не прекалено както в оня ден. Съединителя не боксува отделя на правилното място има много добро сцепление(опъвам ръчната и гумите си ги върти без проблем, 215 са)Ходих при един друг майстор каза, че може да е от серво машинката. Защото като я стегна или и аз незнам какво и направи педала става твърд и при силен натиск взема да потъва по съвсем малко.Каза, че ако не прави налягане понякога няма да отделя.Някой имал ли е подобен проблем.От къде да почвам да търся проблема.Гледане на съединител какво става вътре (сваляне и качване на скоростна кутия) - 100лв.Може накрая да се окаже, че е нещо друго затова питам за някви идеи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #2 Отговорено 6 Септември, 2009 човек погледни си първо помпите на съединителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #3 Отговорено 6 Септември, 2009 прав е колегата първо помпите и по точно горната..........виж дали не е омаслена........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #4 Отговорено 6 Септември, 2009 прав е колегата първо помпите и по точно горната..........виж дали не е омаслена........Ами не са има ли някакъе друг начин да се разбере дали е заминала.Тои и прави някакав тест дето обясних.Каза че педала не трябва да сляга педала при натиск.А моя марда съвсем малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #5 Отговорено 6 Септември, 2009 точно там е проблема. значи ти изпуска течност от гумичките в цилиндара на помпата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #6 Отговорено 6 Септември, 2009 точно там е проблема. значи ти изпуска течност от гумичките в цилиндара на помпатаНещо цена да ми кажете.Или нещо на старо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #7 Отговорено 7 Септември, 2009 не ти трябва да купуваш. Ремонта на помпата е около 30 кинта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #8 Отговорено 7 Септември, 2009 Е добре възможно ли е ако изпуска в цилиндъра както казва madrugada да не протече и отвън?? Според мен не - къде ще отиде тая течност? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #9 Отговорено 9 Септември, 2009 Може да се затваря.Ако Шефа прецени може и да я остави за полза на някой.ИЗВОД1.Внимавайте със сервизите - гледат да ви въвлечат в разходи и приходи за тях.2.По възможност търсете становище от 2 сервиза.3.Питайте колегите за подобни проблеми.Ако бях я вкарал веднага в сервиза щях да съм вече 500лв вътре за нещо което не си е заминало.Благодарности на колегите отзовали се на проблема ми.Оказа се че и помпата нищо и няма.Смениха само течноста.Струваше ми 20лв за сметка на 500лв първоначалната брадва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #10 Отговорено 9 Септември, 2009 Какво й беше на течността? Намаляла, пълна с боклуци или просто не е сменяна никога и е станала на яхния? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #11 Отговорено 11 Септември, 2009 Какво й беше на течността? Намаляла, пълна с боклуци или просто не е сменяна никога и е станала на яхния?Ми там си беше ама беше чорба с боклуци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове