Jump to content
H22_turbo_Vtec

Странен проблем със скорости или съединител

Recommended Posts

Колеги оня ден я настъпах и от 3та като сменях на 4та не искаше. Не се чу никакъв звък(дан прас) спирам и гледам, че скоростите много трудно влизат почти никак.Помислих, че съединителя си е заминал. Огасих я вкарах 2 и трагнах. Скоростите влизаха с мъка и със сила но без да има хррррр на зъбчатки и такива странни шумове. Отидох в Рено Сервиз, там работи един съфорумец и гледахме колата-становището беше,съединителя не иска да отделя.днеска сутринта я паля в първият момент все едно нищо не е станало. Покарах малко и от време на време пак трудно включва но не прекалено както в оня ден. Съединителя не боксува отделя на правилното място има много добро сцепление(опъвам ръчната и гумите си ги върти без проблем, 215 са)Ходих при един друг майстор каза, че може да е от серво машинката. Защото като я стегна или и аз незнам какво и направи педала става твърд и при силен натиск взема да потъва по съвсем малко.Каза, че ако не прави налягане понякога няма да отделя.Някой имал ли е подобен проблем.От къде да почвам да търся проблема.Гледане на съединител какво става вътре (сваляне и качване на скоростна кутия) - 100лв.Може накрая да се окаже, че е нещо друго затова питам за някви идеи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек погледни си първо помпите на съединителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав е колегата първо помпите и по точно горната..........виж дали не е омаслена........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав е колегата първо помпите и по точно горната..........виж дали не е омаслена........

Ами не са има ли някакъе друг начин да се разбере дали е заминала.Тои и прави някакав тест дето обясних.Каза че педала не трябва да сляга педала при натиск.А моя марда съвсем малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно там е проблема. значи ти изпуска течност от гумичките в цилиндара на помпата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно там е проблема. значи ти изпуска течност от гумичките в цилиндара на помпата

Нещо цена да ми кажете.Или нещо на старо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти трябва да купуваш. Ремонта на помпата е около 30 кинта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре възможно ли е ако изпуска в цилиндъра както казва madrugada да не протече и отвън?? Според мен не - къде ще отиде тая течност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се затваря.Ако Шефа прецени може и да я остави за полза на някой.ИЗВОД1.Внимавайте със сервизите - гледат да ви въвлечат в разходи и приходи за тях.2.По възможност търсете становище от 2 сервиза.3.Питайте колегите за подобни проблеми.Ако бях я вкарал веднага в сервиза щях да съм вече 500лв вътре за нещо което не си е заминало.Благодарности на колегите отзовали се на проблема ми.Оказа се че и помпата нищо и няма.Смениха само течноста.Струваше ми 20лв за сметка на 500лв първоначалната брадва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво й беше на течността? Намаляла, пълна с боклуци или просто не е сменяна никога и е станала на яхния?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво й беше на течността? Намаляла, пълна с боклуци или просто не е сменяна никога и е станала на яхния?

Ми там си беше ама беше чорба с боклуци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...