Jump to content
Guest slus4o

Проблем с АГУ

Recommended Posts

Guest slus4o

Колеги и колежки(както забелязвам напоследък много искачат :) ),днеска се появи следния проблем на ГАЗ нямам над 3100 оборота(авариен режим), но понеже я карам лекичко може и да е от 2-3 дена, та ако се пусне на бензин няма проблеми (само да оточня колата има нужните и кондезатори или там нещо си за да лъже компютъра и да си мисли че всичко е ОК), а и не свети онази гадна лампичка (жълтата), на мен ми мина през главата че газта ми е тръганла да свършва (което малко ме съмнява, даже много), но ако до ден два не се опраи ще бегам при газаджиите (ако някой може да препоръча дет разбират от сивици) или при Омбре (незнам дане ми каже "Аз със АГУ не се занимавам).Та ако някой се сеща за нещо да пее аз ще слушкам! :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alis

Здравей колега,и аз си сложих газово,за което съжалявам 100 пъти.Както казва моя монтьор-"Японските коли не са произведени, за да се карат на газ-грехота" :D . Ако си от Варна,мога да ти кажа,къде да отидеш.Аз там си водя моита "душичка" и съм доволна. От колежката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

на мен ми мина през главата че газта ми е тръганла да свършва (което малко ме съмнява, даже много)

<{POST_SNAPBACK}>

Що не пробваш да заредиш?

Ресетни си ECU, виж преди това дава ли някви грешки....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o
:D Оказасе че газта е привършила, одеве я заредих и направо и стопих лагерите, а си мислех че като тръгне да свършва ще изгасне и готово а то невърви ич, може би защото съм с резервна гума (газова).Аз лично съм против АГУ-то :dry: и ако колата си го нямаше въобще нямаше да слагам защото разликата в момента между газ(бенз-подгряване,амортизация масло,свещи и филтри) и бенз е толкова малка(около 20-30ст. на 10км.), че направо не си струва да се преебава такаа резачка като сивика :P апропо: Извънградско сега като пътувах ми даде малко под 7 газ (21.88 л/ 320км) при 110км/h на 3 000 оборота. :D Сивика, за мен е резачка която гори малко и върви като за светоено :P:P:D:D:beer::D:D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alis

:D Оказасе че газта е привършила, одеве я заредих и направо и стопих лагерите, а си мислех че като тръгне да свършва ще изгасне и готово а то невърви ич, може би защото съм с резервна гума (газова).

 

Аз лично съм против АГУ-то  ;) и ако колата си го нямаше въобще нямаше да слагам защото разликата в момента между газ(бенз-подгряване,амортизация масло,свещи и филтри) и бенз е толкова малка(около 20-30ст. на 10км.), че направо не си струва да се преебава такаа резачка като сивика ;)

 

апропо:

Извънградско сега като пътувах ми даде малко под 7 газ (21.88 л/ 320км) при 110км/h на 3 000 оборота. :P

 

 

Сивика, за мен е резачка която гори малко и върви като за светоено

 

;)  ;)  :D  ;)  ;)  ;)  :fun:  :D  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Е ти си добре. Моя сивик на газ ми харчи близо 14 :P ,което е множко си мисля,но навсякъде ми казват, че за автоматик било нормално

;):P .Не ми се вярва много.На бензинакис ми харчи 7 извънградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

При 14 разход на газ каде е далаверата 4е не се осветках

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alis

При 14 разход на газ каде е далаверата 4е не се осветках

<{POST_SNAPBACK}>

Няма далавера,аз затова си карам на бензин,колата си има ряз и то добър, това е да караш Хонда. На баща ми мижавия Форд харчи 7 Газ,ама е многооо тромава бе човек.То и на бензин е същия х....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

При 14 разход на газ каде е далаверата 4е не се осветках

<{POST_SNAPBACK}>

Dragi4, далаверата е там че на бенз сигурно му дърпа къмто 12,

все пак 1,2,3 (за афтомата) и до там в Софето с тоз трафик, то май и по каталок беше среден разход за автоматиците към 8 и нещо 9 докато при нас на 1,3 е 7 а на 1,5 е 7,2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

D15B2 харчи 15/100 газ градско ако не е наред двигателя или е крива настройката на газовото. На дълъг път 8 до 10, в зависимост най-вече от скоростта на колата, а не от това кой я кара (дали като VW с 2-4k rpm или както трябва между 4 и 7). Автоматика би трябвало 10-12 да харчи ако всичко е наред, огледайте си колите и не забравяйте, че си иска профилактика АГУ, както всичко по тая кола. Особено след 400-500км. Ама веднъж само съм карал такова нещо и не ме бийте ако не съм прав :drunk:А, забравих да напомня да си смените въздушните филтри ВЕДНАГА след като сложите АГУ и след това на 5000 км и да не чувам оплаквания, че бил скъп.Японски коли ше ми карат....

Редактирано от Ognyan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

При добре настроена кола на газ и на бензин в момента не си струва да се кара на газ! Разликата е ~1лв/100км!Както казва колегата Огнян - ще си държа бутилката отзад. Нищо че сега карам на бенз. Неще хляб, неще вода! Ще дойдат и по-тежки времена! :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

Абе не е баш тъйС тея мизерии по датчиците ми като лапа 15/100 в града наистина смисъл няма - бензин ще е 9-10/100, което прави наистина малки разлики (всъщност прави една консултация с 1net и ръчкане с WD40 по куплунзите, ама пуста му бира, не остава време за кола, а и е студено бррррррр). Ама за 500км извън града при 8/100 и двете разликата си е 20лв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

абе хора моя звер като го карам извън града при скорост 130 140 ми дава 9литра :fun: ама няма ви казвам 4е аз сум 2ка не 1,5! оба4е ако карам 100 110 10л.много странно но факт на 130 140 смнаи икономи4ен! а града 13 сега в студеното време! я ходете по маъсторуте да ги видят тез колици 6 максиму за вас изван града! кво е тва8 9 :drunk: прахосвате газта ве ве4е не е без пари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

абе хора моя звер като го карам извън града при скорост 130 140 ми дава 9литра :) ама няма ви казвам 4е  аз сум 2ка не 1,5! оба4е ако карам 100 110 10л.много странно но факт на 130 140 смнаи икономи4ен! а града 13 сега в студеното време! я ходете по маъсторуте да ги видят тез колици 6 максиму за вас изван града! кво е тва8 9 :drunk: прахосвате газта ве ве4е не е без пари

<{POST_SNAPBACK}>

.....

......я помисли пак..... :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

При 130 - 140 е нормално да ти е по - икономична отколкото при 110 - 100 дори :D При по-тежки коли се получава така , а и при коли разработени на тези километри предимно ;) На Шътъла ми така стана , правя аз икономий и карам с 80 макс 100 на магистралата :drunk::fun: и дава 8 или 7.5+ Един ден ми писна да ме минават турските автобуси и 120-130 като залепих на тоя шътъл 7/100 бензин по магистралата :) Просто като магистралата не ни е права ( има нанагорнища , нанадолнища и т.н. ) по-тежките коли притежават златното качество на инерцията благодарение на тежестта си , ако знаеш как да я използваш нямаш грижи , при по-леките коли няма разлика , със сивик-а ми 5-ген хечбек 6/100 по магистралата не мърда със 140 км/ч . А също така при друга кола , която е карана 50% от километрите си извънградско със 140 км/ч е нормално да е по-икономична на тези скорости отколкото на 120 и надолу , и аз не вярвах но с очите си се уверих :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

глупости на търкалетавъздушното съпротивление се увеличава експоненциално. пък на двигателя специфичния разход на гориво почва да се увеличава осезаемо едва под 1500 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

На Шътъла ми така стана , правя аз икономий и карам с 80 макс 100 на магистралата  :)  :drunk:  и дава 8 или 7.5+ Един ден ми писна да ме минават турските автобуси и 120-130 като залепих на тоя шътъл 7/100 бензин по магистралата

<{POST_SNAPBACK}>

Веднъж още като карах Пасатора опитах да направя икононмия и намалих до 90км/ч и като теглих чертата излезе същия разход като при 110-120 (под 9)което леко ме учуди но като имате предвид че той тежи около 1.5 тона и като му ръгнеш 5-та на 80 он немаше никва силица та доняква степен има смисъл в съпоставката килограм/коне защото ако поддържаш само 2800 оборота ОК но с нашта пътна обстановка това няма как да стане и като тръгнеш да изпреварваш на 5-та с 85 трябва или да свалиш на 4-та или да настъпиш яко и от там идва проблема защото не си в правилните обороти на двигателя и ето недостатъка на тъшкарските колици над 1.3 тона! :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Не знам за вас но аз съм доволен от АГУто.При скорост 140 ми хар4и 7.8-8л./100А градско 9.И нямам проблеми.Само дето ме дразни 4е от4ита гре6ка за ламбдата и ми свети лампата извънградско но това 6те го преглътна.Определено за мен от газта имам далавера.Преди няколко дена си смених главата с такава на з6 и отворих двигателя.Двигателя ми е на 230 000км като последните близо 50 000 са на газ.Двигателя е екстра никакви засе4ки или проблеми с клапаните нито пък кй знае колко нагар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Penalty

Бе хора, кви са тия числа по-горе бе? Чупи ми се елката ;) Д15Б2 - сипвам за 20 кинта газ (на 1.06 лв) и карам 200 километра +- 10-ина заради бензина - сега нали е студено.Това е шофиране в най-зверския трафик (40 минути за 10 километра) и никакво извънградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

Имаш газ - имаш проблем .Нямаш газ - нямаш проблем ;)хондите не обичат да им мирише на газ - просто и мирише налошо за тва така прави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

по-висок разход на по-ниска скорост може да получите или ако ви е кофти настроена колата, или ако карате много грубо, с пълна газ - пускате газта, в целта си да поддържате някаква скорост.

но ако работите по-леко и нежно с педала на газта, и по-малко варирате в натиска, разхода ще е по-нисък.

 

всеки производител дава данни за специфичен разход на гориво. ето за хонда:

Публикувано изображение

което ще каже, че между 2000 и 6000 оборота специфичният разход на гориво е почти еднакъв. Тоест дали продуцираш дадена мощност на 2000 или на 4000 или на 6000 оборота, разхода ще е един и същ.

 

Само че с увеличение на скоростта, съпротивлението нараства. И то не нараства линейно, пропорционално на увеличението на скоростта. А нараства експоненциално.

Така че колкото по-бавно се движи колата, в нормалният работен диапазон (2-6000) толкова по-малко конски сили ще трябва да произвежда, и толкова и разхода ще е по-малък.

 

Качете се на кола с бордови компютър, където показва моментният разход.

С едно рено лагуна на един и същи равен участък (летището до Пазарджик) при 70 км/ч и поддържане на постоянна скорост даде под 6 литра/100км моментен разход. При 110 км/ч и постоянна скорост даде 7.5 литра/100км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

и при всяко по-рязко подаване на газ, компютъра обогатява сместа и бяга от стахеометричното отношение, така че: колкото по-плавно, толкова по-добре. Ускоряваш плавно, намаляваш с двигател..... и забравяш за газовата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
:) Не ми вярвайте , но няма да седна да си измислям и да се правя на луд , все пак ви казах да имате в предвид и че нашата магистрала не е прав участък !!! И ако в месеца го минаваш най-малко 3 пъти в седмицата в продължение на година все ще си се научил къде как да подаваш газ и къде какво следва ;) Можете да бъдете сигурни , че педала на газта никога не го настъпвам до дупка когато искам да правя икономии или никога не го натискам рязко и не вкарвам колата в обороти в които не й изнася ;) Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Че кой не ти вярва :)

по-висок разход на по-ниска скорост може да получите или ако ви е кофти настроена колата,

;) Имаш ли и за др. двг. такива диаграмки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ми твойта е почти същата, без втората гърбица на въртящия момент и макс мощност ти е на 6000.както каза Магнум 2000-6000, при теб е вярно за 1800-5000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

това не е точно твоя двигател, виж че е над 100 коня (може би е на демона) :ranting:Това dual carb какво ли ще рече, два карбуратора ли има? сигурно е нещо само за японския пазар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Аз си пея..... ма кой ли ме слуша.... максималния въртящ момент на фабричната д15-ка не е 4000+ оборота. Или поне на тези д15-ки дето се мотаят тук....Гледате първата графика и си я представяте без втория хълм на момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Това dual carb какво ли ще рече, два карбуратора ли има? сигурно е нещо само за японския пазар

<{POST_SNAPBACK}>

 

не е за японски пазар - аз си я карам 2бр. карбуратори по 1бр. на 2 цилиндъра и мога да я ръчкам до 7500 и + обороти на газ без да ми пука.

 

а и D15B2 се води dual carb - 2бр. моно дюзи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...