Jump to content
Izanagi

Nissan Sr16ve N1

Recommended Posts

Вчера открих че нисан са направили в края на 90-те много добра малолитражка в отговор на доминацията на Хонда в този клас.http://www.youtube.com/watch?v=gRCd79SYyPMКакво мислите , дали са успели ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах за разни информации из нета.И попаднах на цитат ,че SR16 Neo VVL се е родил за да замести царя на малолитражките 1.6 (Сивик тайп Р). Също казват ,че така се е родил и К20.Лично за мен Нисана си върви доста повече ,но видях ,че не е стабилен освен ако дръпнатия в него не се е лигавил. Но пък хондата победи така че ХОНДА РУЛЗЗЗ ....197коня за Пулсара 175коня за СивикаКилограмите ,мисля че са горе-доло еднакви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое не се държи добре на завоите?май се държи екстра нисана,цели два пъти спираше на старт-финала да му дава път,че иначе нали се сещаш колко скучно щеше да пресече сам финала.според мен,нисан-а рулз.обаче явно не е толкова популярен колкото сивик-а,може би заради цената си и ограничения пазар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да уточня че сивика е 185 а не 175 . . .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, много се радвам да видя такава тема във форума на Хонда, а коментарите още повече ме радват :dry: Шапка ви свалям. Като цяло според мен причината сивика да е доста по-популярен от този Нисан е , че това е модел, който се предлага само с десен волан за Австралия и Япония, ако не се лъжа и се нарича Пулсар. За простосмъртните страни, където се кара с ляв волан, този модел се нарича алмера н15 и се предлага най-много с 143 коня СР20ДЕ мотор - 2литра 16 клапана.За България специално, Сивикът го има 160 коня, които са неакцизни, та вносът на Нисан Пулсар като този от клипчето би бил доста скъпо начинание, като се прибави и смяната на дирекцията :)Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нисана си върви по-по-добре...факт..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спор няма, Нисана не се замисля... пръска отвсякаде. Още на старта му върна газта и пак я наби и сивика не можа да го мине

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нисана си върви доста повече , също така има и доста други двигатели опоненти на хондата , като например toyota 4A-GE 20V , просто хонда първи са открили откъде идва повече power ! което не значи ,че имат най бързите малолитражки !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено на завоите нисана губеше.иначе спор няма,на правите къса яко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено на завоите нисана губеше.иначе спор няма,на правите къса яко

губеше на звоите пък все беше първи:oаз видях на първия завой как сивика излита отвън и кара в гадна траектория,докато нисана си перка много по-добре в същия завой.но все пак шофьорите са различни,стиловете също.....трудно може да сравните двете коли само от това филмче.ако сменят колите същите момчета,тогава може и да вадите изводи за поведението на колите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интетресносто е че на 400 метра тези коли са почти равни.. това съм чел за тях.. :oклипчето е интересно но някаде в нета има пълна спецфикация на двата модела ги сравняваха в нещо като тест някои ако успее да го изкара понеже аз все още немога да го немря ще е досота яко ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до сега бях с доста лошо мнение за Нисан (малките двигатели, а и не чак толкова малките) , ама като видях как дере направо ме изуми :o Тоя са го направили наистина дооста добре. Няма нищо общо с тукашните малолитражки.

Тоя модел наистина е доста неизвестен тука. За пръв път чувам за него. Някой ако знае да ли има някакви по-специални системи (стил Втек примерно или там както се казва при тях ако има и точно каква е .. )

 

Някой знае ли каква е цената за такъв модел ? В смисъл да ли са в един и същ ценови клас с Type-R-ката ?

 

п.п. Някой намери клипчето, за което говори K1r1L ще е доста добре ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз доколкото знам за япония се предлага едно друго интересно моделче на сивик тайп р някакъв юбилеен вариянт с 235 коня и 1,6 двг :o НО май е по рядък и от бялата лястовица ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз доколкото знам за япония се предлага едно друго интересно моделче на сивик тайп р някакъв юбилеен вариянт с 235 коня и 1,6 двг :huh: НО май е по рядък и от бялата лястовица :)

ООО, някой ако знае да изплюе камачето за това , ако е вярно. Стана интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледнете клипа нисана се държи по добре в завоите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как съм пропуснал това издание на Бест моторинг не знам, но този Пулсар не е най-бързият. Предният модел продаван в Европа като Sunny си има версия GT-R със SR20DET 4x4 и е доста по зъл

 

Иначе нисаните са лудница - дай боже всеки му Силвия :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този двигател се използва системата VVL-Variable Valve Lifting, тоест променливо газоразпределение, подобно на ВТЕК-а при Хондата. 1.6 VVL на Нисан е в два варианта, по-слабия е 175 коня, а N1, този от клипа, май беше 197, но не съм сигурен на 100 процента. VVL се слага и на добрия стар SR20DE двигател, като мощността беше някъде над 200 кобилки. За съжаление наистина са много слабо разпространени, не съм чувал при нас да има такъв, макар че в Нисан форума доста се блазним от идеята за суап на нормална с VVL глава, всъщност само там е разликата със стандартните двигатели.

Редактирано от DundyTheCroc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да ама всички тея коне в нисана от 1.6 се дължат на турбо и четири дросела докато хондовите двигатели са далеч по-отпуснати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да ама всички тея коне в нисана от 1.6 се дължат на турбо и четири дросела докато хондовите двигатели са далеч по-отпуснати

Нито има турбо този двигател, нито четири дросела, най обикновена атмосферка с инжекция си е.

Ето малко повече за двигателите на Нисан

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_engine

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как съм пропуснал това издание на Бест моторинг не знам, но този Пулсар не е най-бързият. Предният модел продаван в Европа като Sunny си има версия GT-R със SR20DET 4x4 и е доста по зъл

 

Иначе нисаните са лудница - дай боже всеки му Силвия :)

SR20DET хич не е най-бързият :)

Има SR20VET , който е 4 цилиндъра, 16 клапана, 1 турбо и е 280 коня и 309 НМ :huh:

Странното е, че се монтира само на Х-трейл....джипката :D

 

СР20ДЕ - 2.0 ,16 клапана, атмосферен е надут до 320 коня в британския шампионат за туристически автомобили - BTCC.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да ама всички тея коне в нисана от 1.6 се дължат на турбо и четири дросела докато хондовите двигатели са далеч по-отпуснати

Нито има турбо този двигател, нито четири дросела, най обикновена атмосферка с инжекция си е.

Ето малко повече за двигателите на Нисан

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_engine

 

прав си сори моя грешка не изчетох темата мислех че си говорим за пулсар гти-р

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То с турбо и баба знае :huh:Темата мисля е само за атмосферни малолитражки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива Нисан-и има произведени около 2000 бройки,затова са толкова редки и адски скъпи.ПС:Има лимитирана версия на Б16 с 225 конски сили(срещал съм го единствено в японски автокаталог,озовал се незнайко как в един автосервиз),но за жалост никъде в нета не мога да намеря инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ебаси и B16-ката, а ако пуснат и лимитирано S2000 дали ще удари 400 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекорда за най-много коне от литър атмосферен двигател на серийно произвеждан автомобил все още се държи от S2000 - 125 коня от литър. Това за B16-ката с 225 коня или е мит, или е някаква демо кола, която едва ли е влязла в серийно производство.А относно нисана - на мен лично ми харесва идеята която са вложили и това, което са създали, но ако наистина са произведени само 2000 броя, не виждам въобще за какъв отговор на B16 става дума. На мен лично са ми интересни причините, поради които не са произвеждали този модел масово както B16-ките или B18-ките на Хонда.ПП: Някои съфорумци обичат да се шегуват, че B18C4 е двигателят на Хонда за семейни автомобили  :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета!Пиша само за да споделя, че от клипчето става ясно, че Нисан SR16VE N1 e 200к.с., а Хондата е 185к.с.. Това са 15к.с. по-малко от пулсара! Мисля че добре се представи Хондата, имайки впредвид, че Нисана го караше най-добрия, а именно Сучия. Интересно щеше да е ако се бяха разменили, какво щеше да се получи. :rolleyes:Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази Б16-225к.с съм чувал и аз...но те май са огранечени бройки,но не е мит..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модел наистина е доста неизвестен тука. За пръв път чувам за него

Това си е първото поколение на Нисан Алмера,както го знаем ние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нисана имаше по-твърдо, но по-гадно окачване докарваше го откъм гуми и шофер ... и както се видя на правите - от двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са само Нисан... Мицубиши имат версия на 4-та генерация Колт с двигател 1.6 MIVEC 4G92, който развива 175 к.с. Както и сами можете да се досетите, системата е подобна на VTEC (ако не даже и същата) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

125k.с./литър бил рекорда, ама четем за последното Ферари, че прави 127к.с./литър (серийно са атмосферки и за тия коли има една немска компания Novitec, занимаваща се с турбинирането им ако се счита от собствениците, че колата е бавна :)):Автомобилът е снабден с V-образен 8-цилиндров мотор с работен обем в размер на 4499 куб. см. Той е първият двигател на Ferrari с директно впръскване на горивото, който се монтира централно, пред задния мост. Силовият агрегат е с висока степен на компресия (12,5:1), типична за състезателните двигатели. Обзаведен с традиционния за марката гладък колянов вал, той осигурява максимална мощност от 570 к.с. при 9000 об/мин и литрова мощност от 127 к.с./л. Този мотор е новият крайъгълен камък в историята на Ferrari, а и в сегмента. Максимумът на въртящия момент от 540 Нм е достъпен при 6000 об/мин, като 80% от него са на разположение още при 3250 об/мин. Средният разход на гориво на Italia 458 е 13,7 л/100 км, а от вредните емисии – 320 г/км CO2. От 0-100 км/ч ускоряването става за 3,4 сек, а максималната скорост на автомобила превишава 325 км/ч.Източник:http://auto.dir.bg/2009/08/28/news4985887.htmlА Нисаните изпълнение от висок клас са луди - japan's best.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) колата даже не е пусната в производство ... за каква серия си говорим ?тия два коня на литър са въпрос на едно крайно гърне ... ( тука малко се поизхвърлих ама .. ) надали ще останат така безнаказани ;)междудругото повече ме кефи двигателя на е това ако влезе в серия :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

хехехе да си дойдем на думата :hondarulez: предпочитам тоя леген дори пред NSX :) чудно ми е само как тоя V8 тежи 131 кг. :hondarulez: ти бате представяш ли си колко трябва да върви това 590 коня/ 10 000 оборота :hondarulez: и един kenne bell supercharger и мога се състезавам и с МИГ-21 , мечтии :D Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

остави чарджъра .. пердпочитам ги атмосферни ако може :dunno: мен ме кефи идеята за лимузина, която ходи на по-високи обороти от повечето мотори ... но двигателя си остава състезателен и надали ще влезе в серия някога :mellow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета даже в пловдив има такъв сивик 225 коня внесен е от Англия и е нещо уникално. Да наистина са лимитирана серия но е страхотен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

номер на двигателя и дино - иначе не вярвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета даже в пловдив има такъв сивик 225 коня внесен е от Англия и е нещо уникално. Да наистина са лимитирана серия но е страхотен.

По думите на собственика, нали? Поне снимка дай... щото градските легенди са страшно нещо :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е моя за да дам снимки и да ти дам номер на рама и двигател но лично съм е видял с очите си и колата е нещо уникално само кадето е с десен волан. Такова изпълнение на сивик аз лично несъм виждал освен този. Запознах се с човека и веднъж дийде с колата на седмична среща повече несъм я виждал защото си кара акорда тайп-р.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

висчки TYPE-R 6-та са с десен волан ... и изглеждат уникално ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...