Jump to content
Guest gena_g

МАСЛО-ПРОБЛЕМ-КАЖЕТЕ!

Recommended Posts

Guest gena_g

ЗДРАСТИ КОЛЕГИ!!! - АБЕ ВЕЧЕ ОТ НЯКОЛКО МЕСЕЦА НАСАМ ЯКО-АМА ЯКО МИ ИЗЧЕЗВА МАСЛОТО-ВОДИХМЕ КОЛАТА ВЪВ СЕРВИЗА НА ХОНДА В ГОРУБЛЯНЕ-ГЛЕДАХА Я И КАЗАХА ЧЕ Е ЕКСТРА - ОТ НИКАДЕ НЕ ТЕЧАЛО МАСЛО И КОЛАТА Е ЧУК - Е ДА АМА НЕЩО НЕ Е ТАКА - ЩОМ НЯМА ТЕЧОВЕ ТО ТОГАВА БИ ТРЯБВАЛО ДА ГОРИ МАСЛО КАТО ЗА СВЕТОВНО И СЛЕД МЕН ДА ОСТАВА ГЪСТА ЛОНДОНСКА МАГЛА (ПОНЕ АЗ ТАКА МИСЛА-КАТО СЪМ ГЛЕДАЛ ДРУГИТЕ.....) ДА ОБАЧЕ И ТОЗИ МОМЕНТ ГО НЯМА-НИТО ТЕЧЕ, НИТО ДИМИ - ЩО Е ТО???????????????????????????????????????????????????????????????????? ЗАТОВА - ТАКА ДО КОЛКОТО СЪМ ЧЕЛ ИЗ ФОРУМА АДХто И ОМБРЕто НАЙ-МНОГО ГИ ЧАТКАТ НЕШТАТА И ЩЕ СЪМ ИМ МНОГО БЛАГОДАРЕН АКО ДАДЪТ НЯКОЙ ЦЕНЕН СЪВЕТ - ДАЖЕ АКО МОЖЕ НЯКОЙ ДА МИ ДАДЕ АДРЕСА НА ОМБРЕ ЩЕ СЪМ МУ МНОГО - МЕРСИ..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!!!!! :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ако губи и вода е лошо. Може да е заминала гарнитурата на тиквата, че дори и самата тиква да има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Маслото не може да ти изчезва ей така! Или го гори или тече! Ако го гори кажи колко ? Литър на 1000 км. или повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

Mi shtom dimi problema e iasen gori maslo koeto znachi che b gorivnata kamera navliza maslo koetopak znachi - > masleni segmenti...a tova dokoloto znam ne moze da se razbere dokato ne se otvori bloka...Interesno mi e kak sa razbrali che na kolata nishto i niama...techovete se gledat aide tam iasno!!!! Ama za segmentite? Kak se testvat...Ne sam goliam spec ama na tova mi mirishe...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Mi shtom dimi problema e iasen gori maslo koeto znachi - ТАМ Е РАБОТАТА ЧЕ НЕ ДИМИ - КАТО СЪМ ГЛЕДАЛ ДРУГИТЕ КОЛИ НА КОИТО ИМ ГОРИ МАСЛОТО, ТО ЗАД ТЯХ СТАВА ЕБАТИ ДИМКАТА - ПРИ МЕНЕ НЕМА ТАКИВА ФИЛМИ - А ЩО СЕ ОТНАСЯ И ДО ИЗЧЕЗВАНЕТО НА ВОДАТА - НЕЗНАМ, МИСЛЯ ЧЕ СИ Е НАРЕД, НО НЕ СЪМ Я ГЛЕДАЛ :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

БРАТЛЕ (Mark Antoniy) МЕРСИ МНОГО ЗА ОПЪТВАНЕТО - НАПРАВО ЩЕ ОТИДА ДО ОМБРЕТО ТА ДА ВИДИ КЪВ Е СКАПАНИЯТ ПРОБЛЕМ :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Ами аз имах подобен проблеми се оказаха сегменти (масени)и моита кола си харчеше по литър на около 3000-4000 км а отзад не пушеше, и не меришеше на изгоряло масло!така ... просто имаш добра центровка и изгаряне и колата оспява да го изгори достатъчно добре за да не дими :Dсъжалявам че ... това което казвам е малко ковти ама моя опит това показванаи-добре отиди при Омбре ... и така :Pпожелавам ти проблема да не е от сегменти (да не отваряш мотора!) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

А губенето на вода без течове също е лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho
Отговорено (Редактирано)

Приятел, виж се гарнитурата на главата, клапаните, маслообиращи гумички ... абе не бързай веднага със сегменти ако питаш мен.На моята също теч-а и не беше "уж видим" или поне аз не го бях видял. От задната страна на картера сълзеше мъничко масълце. И аз губех от там ама вече е на 6. Така ,че провери колата от всякъде на канал и тогава разглабяй - това е моя съвет ако искаш слушай-ако не искаш недей ! :D

Редактирано от prelude-BA4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Проверявали ли са ти сегментите 4рез компресомер. По4ти невъзможно е да се износят само маслените сегменти а другите да не са мръднали.Проверява се на загрята кола.Проверява6 първия пат и записва6 данните. Не трябва да има6 разлика м/у цилиндрите пове4е от 0.6атм. Нямам представа на хонда колко трябва да е компресията но това мозе да се разбере.След това капва6 по мани4ко масло в цилиндара за да уплътни. Ако дигне налягането зна4и има6 проб. със сегментите.Ако не гори през сегментите тогава единственото место оставят гуми4ките на клапаните. Ако колата има тяга бих проверил първо тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Добре си тръгнал да му обясняваш теста с компресор, но защо не му обясни до край.Процедурата е следната - надува се с компресор цилиндъра през дупката за свещта, и се гледа къде "духа"Ако духа силно от вентилацията на картера (нормално е леко да духа) - сегментите са си отишли.Ако духа през капака на филтъра - смукателните клапани не лягат добре или не затварят до крайАко духа през ауспуха - съответно изпускателните.Следиш за разлики в показанията на различните цилиндри, то той майстора ти ще го усети де, то и ти ще усетиш, ще видиш "на къде духа вятъра"Може да направиш и сух тест за компресия, но първо си мериш нормално компресията на загрял двигател. Ако някой цилиндър има разлика, изчаквате 1 час да се отече маслото от цилиндри, магистрали, да "изсъхне" цилиндъра и мерите компресията на този цилиндър така, на сухо и студено. Но трябва бързо да става - 4-5 врътвания на коляновият вал и толкова. Сухият тест ще ти даде реална представа за състоянието на този цилиндър.И както и колегата jungle каза, ако капнете малко масло и компресията се повиши чувствително - сегменти за смяна.Имаше и хитър тест как да определиш дали гумичките на клапаните са за смяна, ама нещо не мога да се сетя пък и бързам.Пиши за резултата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

КАК Е ПИЧОВЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ??????????????????? ПРЕДИ МАЛКО СЕ ПРИБРАХ ОТ БЛАГОЕВГРАД И ГЛЕДАМ ЧЕ СТЕ ПИСАЛИ. МЕРСИ СУПЕР МНОГО ЗА ИДЕИТЕ И САВЕТИТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!! СПОРЕД МЕН ПРОБЛЕМЪТ МИ МОЖЕ ДА Е КАТО НА qkp-то. МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ Е НАЙ-ДОБРЕ ДА ОТИДА ПРИ ОМБРЕ И ТОЙ ДА НАПРАВИ КВОТО ТРЯБВА, ЧЕ ТИЯ ОТ HONDA(В ГОРУБЛЯНЕ) САААААААААААААА................. ;) ...............ЕБАТИ РАЗБИРАЧИТЕ :/!!!!!! ПОВЕЧЕ ВАОБЩЕ НЕ ИСКАМ И ДА ЧУВАМ ЗА ТЯХ!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...