жоро74 0 #41 Отговорено 25 Август, 2009 шегувам се за предния пост,но си прав ,за тази ситуация направо ще си завия на ляво без да се замислям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #42 Отговорено 25 Август, 2009 (Редактирано) мда, завиваш си на ляво и там те чака един усмихнат чичко с репликата "ами сега какво ще правим ? " Точно това се опитваше да ви обясни blueeye, ама явно е по-лесно да се дават безсмислени коментари(без никаква теза и факти) вместо да седнеш и да помислиш малко какво иска да каже човека. п.п. Трябва на шофьорския изпит да има 3-4 задачи за екстрасенство. За да може да отгатнеш на какъв път излизаш защото ако не знаеш си виновен отвсякъде..... п.п.п. Днешното строителство не е много здраво , може и да минеш Редактирано 25 Август, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #43 Отговорено 25 Август, 2009 Ами при показаната снимка можеш да завиеш на ляво или на дясно без да нарушаваш закона. А като те питат "Ко ша паим ся?" да вземат да си отговорят сами. Не вярвам да са толкова малоумни, че да ти напишат акт, че голямо червене ще падне в съда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #44 Отговорено 26 Август, 2009 то за съда е друга тема.там вече зависи и на къв дамар е съдията или съдийката,я зарад теб да е истървала ефтиното зеле на седмичния пазар и те е опукала като съчми 9 штичка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OptimusPrime 2 #45 Отговорено 27 Август, 2009 Колега blueeye, много интересен казус.Според мен в тази ситуация, при извършването на въпросната маневра не се нарушава никоя точка от закона.- Няма знаци - Задължително надясно; както и като завиеш наляво - Забранено влизане - червения с бялата линийка.- Няма маркировка указваща, че движението в тези две въпросни ленти се осъществява само надясно(гледайки от пряката).Така че формално погледнато маневрата е в реда на закона и мисля че полицаите и копче не могат да ти кажат (поне аз ако изпадна в подобна ситуация ще си отворя Правилника, който ми е в жабката и веднага ще видя в какво точно нарушение ме вписват като виновен и ще го оспоря).Съгласен съм с теб че има не малка пауза от коли заради светофара и можеш да направив маневрата без да създаваш голям риск за околните МПС. Важно е да се обърне голямо внимание на колите идващи от УНСС - поради (99% задължително) превишената им скорост, и по-лошото - да не попаднеш точно на някой спортист дето е решил да обърне точно на този преход с ръчна. Но по мой спомен (като Горд възпитаник на ТУ - и съм минавал от там с кола не веднъж) има доста добра видимост към идващите от УНСС автомобили, и съм напълно съгласен че извършването на тази маневра е много по-малко рисково от правенето на обратен на горната пряка - Росарио. От нея е почти задължително някоя кола да си е подала половината/цялата предница, ако не и половината кола, като така позапушва дясната лента, и като спре някой въпросен за обратен завой се получава много по-рискова ситуация от маневрата долу при избран момент на липсващи коли откъм Кл. Охридски.Поне това е моето лично мнение.Така че бих обобщил: При положение че НЕ НАРУШАВАМ ЗДП, и аз лично бих предприел твоята маневра blueeye (по-малко рискова според мен), отколкото обратния завой на Росарио(по-рискова за движението като цяло - пак според мен).П.П.: Също така ми е интересно има ли някаква служба (предполагам е общината) която да носи отговорност за точно такива фрапиращи пропуски, която може да бъде сезирана и евентуално да сложи някой знак там преди да се случи описаното от blueeye - човек не познаващ кръстовището, при мъгла завива наляво и бива блъснат от.... (спирам )Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове