Jump to content
Tonchev

Оборотите много играят D13b2

Recommended Posts

Когато запаля колата работи на 1100 приблизително, но ако я изртъчкам студена и почва да работи на 2000-3000 обортоа и си ги държи 2-3 минути. А понякога загряла не загряла падат до към първата малка чертичка което според мен е към 500-600 оборота, и ми се виждат малко ... Защо го прави ? Нормално ли е ?

Редактирано от Tonchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм с Д13ка, всичко което си описал е нормално. Като я запалиш, колата е студена, не бива да я ръчкаш много, докато не влезе в работна температура, а иначе и аз съм забелязал, че понякога падат до към 5-600 оборота и на моята, но не е постоянно така - най-вече се забелязва зимата вечер, като си пуснал парно и фарове и музика и т.н. другия път като видиш че са ниски, пробвай да спреш някой от консуматорите и да видиш че оборотите малко ще се качат. ако колицата си върви, не я закачай, поне според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята (Д15Б2/зле) прави същите простотии и е много досадно, но съм я оставил да прави квото си иска за момента.... Очакват я пълна инж. и vtec глава и си мисля че ще се оправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята (Д15Б2/зле) прави същите простотии и е много досадно, но съм я оставил да прави квото си иска за момента.... Очакват я пълна инж. и vtec глава и си мисля че ще се оправи :thumbs1:

гаранция :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сам с Д13Б2 и на мен е точно същото нешто,незнам от какво е? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първата ми хонда беше Д13 и имах същия проблем, какво ли не сменявах какво ли не правих и..... нищо, смених моторчето за празния ход и пак нищо, майстори диагностики какво ли не ..... сега ми остана едно работещо моторче за празния..... ако искаш ще ти го дам да пробваш може при теб да е от това......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

колега,нормално е.карбураторите са така.жсе пак си земи некакъв спрей и си прочисти дросела и моторчето за хода-от това ти задържа.алернативата е да ти е чистене карба,но там е мн играчка.а ти падат оборотите заради натоварването от консуматорите и мойта прай така,нищо че е ингекцион.карай и да не ти дреме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...