Jump to content
EJ2_ro

D15b7+garrett Gt1544

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам 1 въпрос,малка ли е въпросната турбина за този двигател?Дават я по каталог за коли 1.0-1.6 и 100-150к.с.?Ще се радвам ако изразите мнението си!Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое виждане турбинката е много малка. Този двигател като се турбинира на ниско налягане може да изкара и 180 коня ,Една Т2 или по добре Т25 ще му легне много добре защото ще се развърта от по ниски рпм,а ако се търси кривата/мощноста/ да е в по високи рпм по добре една Т3 .А за големи налягания всичко вече става много различно и едва ли става дума за голям буст ,при положение че се пита за тази малка турбинка :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое виждане турбинката е много малка. Този двигател като се турбинира на ниско налягане може да изкара и 180 коня ,Една Т2 или по добре Т25 ще му легне много добре защото ще се развърта от по ниски рпм,а ако се търси кривата/мощноста/ да е в по високи рпм по добре една Т3 .А за големи налягания всичко вече става много различно и едва ли става дума за голям буст ,при положение че се пита за тази малка турбинка :o

По-принцип искам да докарам мощността до към 150 к.с.като налягането да не превишава 0.8-0.9 бара.Ако използвам тази турбина,късно ли ще се развърта,тоест на по-високи обороти?И още 1 въпрос, 310цц инжектори мисля,че ще са достатъчни?Какво ще кажете? Редактирано от ralka_malka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това налягане 0,8 0,9 е прекалено голямо и ще иска бутала и биели евентуални и лагери и куп още неща.Най евтиния вариянт е 0,5 0,6 макс. 310 ще са малки най добре 440 или поне 380 ,но винъги е по добре да се презапаси човек :o А тази турбинка за която става дума е прекалено малка и ще тръгва на супер ниски рпм ,и ще е като тапа след 5000рпм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това налягане 0,8 0,9 е прекалено голямо и ще иска бутала и биели евентуални и лагери и куп още неща.Най евтиния вариянт е 0,5 0,6 макс. 310 ще са малки най добре 440 или поне 380 ,но винъги е по добре да се презапаси човек :o А тази турбинка за която става дума е прекалено малка и ще тръгва на супер ниски рпм ,и ще е като тапа след 5000рпм

Значи турбината е малка,това значи,че ще трябва да потърся по-голяма,по-принцип се спрех на нея,понеже имам приятел с авто-морга и турбината ще я взема евтино(от Астра 1.7ТДИ изузо мотор),ако имаш на представа,от каква друго кола мога да ползвам турбина(т2 или т25 понеже ги спомена,на какви коли се монтират?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от Iveco Daily 2.5TDI ? мисля ,че ще вЪрши работата , Garrett GT2256V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е не е нужно да се спира човек само на една марка,може да се оглежда и за други ,аз просто дадох пример на гарет за дас е добие предтсава за нужната турбина според мен :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...