Jump to content
MaX PoweR

Rally Bulgaria

Recommended Posts

Здравейте колеги :) Някои от вас ще ходят ли на Рали България?Ако искате може да направим организация да пътуваме заедно.Ралито е 17-19 юли. Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да... ралито се очаква да бъде дооста интересно. Тази година е кандидат за WRC. Очаква се и голям наплив от зрители - шоуто е гарантирано. http://rallybulgaria.com/ - официален сайт на ралитоhttp://rallybulgaria.com/entry.php?r2=_2 - заявени(това ще е и редът на стартиране)http://www.rallybulgaria.com/organisation_3.php?r1=_1 - всякакви видове карти на маршрутаhttp://www.rallybulgaria.com/Itinerary2009.pdf - часовият график на всички етапи.Етапа се затваря 2 часа преди старта му. Ако сте компанийка и искате да си направите купон на палатки, трябва да отидете най-късно петък следобед за да си намерите удобно място. Както казах - очаква се голям наплив от фенове.Питайте ако има нещо неясно :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега мисля аз да тръгна от Пловдив(но не е сигурно)!В сряда на седмичната среща ще предложа на колегите,дано има съмишленици!Ако се събираме Хондажиите,не е лошо да си определим и местенце къде да се чакаме!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми който ще ходи да се обажда :( Нещо сме много малко Ралито е доста интересно ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ходя. Мисля петък към 4 часа следобед да се настаним някъде край язовирната стена на Яз. Белмекен. От там ще ги гледаме два пъти в събота и два пъти в неделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ние миналата и по миналата година все го гледаме на Юндола.Там си има едно местенце дето се гледат 3-4 завоя и е интересно,има и хубава поляна за палатки.Ще се оглеждам за Хондавелки :unsure: Поздрави :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17-19-ти но къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на Юндола е хубаво. Но тази година нали кандидатсваме за ВРЦ и има стандарти които трябва да покрием. Един от тях е да не се карат отсечките във вторният ден в обратната посока. Поне не целите. Затова Юндола събота ще се кара на изкачването (от Белово) на преход само . Иначе неделя ще се кара на спускане. Затова е хубаво да се разположите около язовир Белмекен или по-надолу към Сестримо. Другият вариант за бивак е по етапа Мухово(минава през с. Мухово) който се намира северно от Костенец. Подробни карти и всичко останало в линковете, които по-горе съм посочил .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли от колко часа стартират на Белмекен?Трябва да се става доста рано за да се стигне. Мисля да се позиционирам на стената. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колеги аз пропускам възможноста тая година заради неотложни аганжименти иначе брат ми е там с още двама фена на ралито на Белмекен чух ги снощи настанили са е в една перфектна спортна база близо до язовира и са много доволни другата година живот и здраве и аз съм на линия там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес бях на с.Мухово, язовирната стена тука до Ихтиман. Лудница тея пежа много вървят и едно фиатче. Лансърите само се мъчеха да влизат с вратите и до там ... тия малките им скъсаха задниците. Много готино беше ,като излкючим чакането!! Лафът за дена който чух от едно-времещни състезатели...: "Колите ни се чупиха ,а курвите издържаха!" :)Айде весело и утрешния ден! :)

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Рали България е прекратено! Много неприятен инцидент! :( :(http://sportni.bg/?tid=40&oid=2526669&cid=2625http://sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2526665http://sportni.bg/?tid=40&oid=2526671&cid=2625

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,наистина е кофти...!Искам да използвам темата и да запитам...Кой бе колегата със сиво Кончерто със Старозагорска регистрация,който не ме уважи да дойде да ме види,като му виках..!!?(Става въпрос за трасето на с. Мухово-там се засякохме)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко се прибирам от Рали България.Поради факта, че молбата за набиране на маршали беше отправена посредством Асен от нашия форум, човек който познавам и уважавам, реших да отида и да дам своя принос, макар и малък в организацията на такова автомобилно събитие. Условията бяха - 20 лева на ден /за които повярвайте, никой от групата не беше тръгнал/, покриване на горивото до там и обратно, заедно с развозването по етапите, храна и хотел.Групата, която тръгнахме, включваше golfer и негов приятел, znainainai, моя милост и съпругата ми.Пристигаме в петък вечерта, като до последно не се знаеше къде трябва да бъдем. Слава Богу, успешно стигаме до хотел Пчелин и се настаняваме. Направиха ни някакво подобие на инструктаж, на който основните указания бяха - вашата и сигурността на зрителите, и да свирим с едни свирки когато приближават автомобили. Особено на наблюдателите от ФИА! :screwy Такаааа ... Идва време естествено за вечеря. Питаме - а вечерята? Амиии, оправяйте се! В 09.00ч, в Пчелински бани ... Айде до Костенец на пазар ...Първия ден - ставане в 05.00 /естествено не можем да ползваме закуската/, два часа и половина преди началото на състезанието по постовете. Нареждаме се. Ние бяхме на първия етам - Лакавица, последните два поста /по двама на пост/. Връзка с организаторите на ралито - никаква. Те имат наети радиолюбители, които осъществяват комуникацията по трасето и следят кой автомобил преминава и дали е преминал, но нямат никакво друго отношение към сигурността. Радиостанции имаме само ние, защото ползвахме клубните. Така поддържаме комуникация само помежду си и се предупреждаваме за приближаващите автомобили с оглед осигуряване на сигурността. Преди започване на етапа, дори и след като мина автомобил С1, по трасето продължаваха да се придвижват зрители, които насочвахме към безопасните места. Не ми се мисли golfer и приятеля му какво трябваше да правят на финала, където имаше над 200 човека, постоянно щъкащи на където им скимне. Слава Богу, всичко се размина без инциденти.Свършва етапа, обявяват почивка. Чакаме някой да донесе храна и вода. Да, ама не ... Нямало бус, който да познава маршрута и да разнесе храната. В следствие на което, голяма част от маршалите останаха цял ден, при температура на някои от етапите от над 35 градуса, без вода! и без храна! Добре, че ние сме предвидливи, и си взехме храна и вода, та не умряхме от глад. И имаше къде да допълним вода ...Пускат и четвъртия етап, който е на същата отсечка, всичко отново минава нормално. Търсим връзка с организаторите, ни дума, ни вопъл, ни стон. Не е ясно, след като не са осигурили никаква храна, дали изобщо ще има изпълнение и на другите задължения за покриване на пътните разходи. Имаше хора от Севлиево, които нямаха с какво да заредят гориво, за да се приберат. Имаше момчета от София, които бяха дошли с влак с обшо! 5 лева в джоба и без никаква храна или вода! Едва в 20.30ч., един от координаторите на маршалите, отговорник на нашата група, отговаряща за първи етап, донесе сандвичите за двата дни, които цял ден бяха стояли в някакъв хангар на летището в Долна Баня /сервизния парк/ и просто се бяха развалили! Така стана ясно, че никаква храна реално не е осигурена! Единствено водата беше наред, просто защото не може да се развали. Естествено, за втория ден само, на първия някои хора бяха като риби на сухо.Поставихме въпроса ребром, като дори имаше възможност изобщо да не се явим на втория ден от ралито. След многократни разговори по телефона, шефовете на ралито и БФАС ни увериха в конферентен телефонен разговор, че след края на етапите, в които участваме, ще получим парите си в сервизния парк, където ще ни чака счетоводителката на федерацията! В името на ралито, името на България, рали спорта и в името на WRC, да си свършим работата! Имаше настроения дори за бойкотиране на втория ден, но наистина за да не се излага България, се реши да се излезе на трасето и да се осигури сигурността на пистата.Ден втори - ставане в 03.30ч /задължително освобождаваме хотела/. Осигуряваме 7 и 10 етап - Сестримо. На трасето бяхме в 05.15ч. Първи пост след старта на отсечката остават golfer. На втория пост оставаме със znainainai. Питаме - къде да застанем. Отговор - амииии ..., намерете си място някъде?! :shock Както и да е, обиколихме около километър и половина от трасето, аз стигнах до следващия пост, за да намерим най-оптималните места и да наблюдаваме възможно най-голям участък. znainainai покриваше четири леки завоя и един остър десен, моя милост три завоя, по скоро един доста дълъг шикан с много неравности, един остър ляв завой, както и къса права след него. Минаха автомобилите по сигурността, минава автомобила на организаторите. Спирам ги и им казвам - така и така, покриваме този и този участък, но между моя пост и следващия има един завой, към който нямам пряка видимост, а и горния пост не съм сигурен дали има. Мога само по слух да установя дали има някакъв проблем. Какво да правим? Отговор - "Гледайте силно да свирите, като минават следващите коли, особено тези на ФИА?!!?" :shock :screwy Както и да е, останах на мястото, което аз бях преценил, като до започването на етапа разчистих един участък, обрасъл с висока трева - да мога аз да имам видимост, да имат видимост и пилотите. Естествено, никой преди това не се беше погрижил за такова нещо. В този район имаше малко зрители, които бяха на палатки от предния ден. Част от тях гледаха от една тераса на някакви бунгала на завоя, където беше znainainai, другата мина покрай мен и отиде на следващия пост.Започна етапа. Колите се пускаха през около 2-3 минути. Фиат Пунто Абарт с номер 9 изтърва острия десен завой след този, на който аз стоях, но естествено, както писах по-горе, можах да чуя, не и да видя инцидента. Инструкцията при такива случаи е да се остане на място и при нужда, да се оказва помощ. Пилотът успя след съвсем кратко да се върне на трасето и да продължи. Последен по трасето мина автомобилът на Стратиева с номер 25, след което се получи очевидно забавяне. Тогава едва се разбра, че има инцидент. И то само поради факта, че поддържахме връзка по радиостанциите между нас, а при поста на golfer имаше и от комуникационните радиостанции на организаторите. Времето от инцидента до спиране на етапа е поне 25 мин. На мястото на инцидента се събират 11 автомобила:o Пълна лъжа е казаното от единия от организаторите, че само 3 автомобила са пуснати след катастрофиралия номер 10! :) На въпросната отсечка, представляваща дълъг прав тесен участък и лек ляв завой /на който е станал инцидента/, не са разположени маршали по сигурността, поради високата скорост и много малката широчина на трасето. В момента, в който № 10 не преминава следващата контрола, по неясни за мен причини, не се получава незабавно уведомяване за инцидента, или не се взема навременно решение за спиране на автомобилите и изпращане на екипите за бърза помощ и пожарната. Линейката е била само на 2 км преди мястото. Независимо от това, навигаторът Флавио Гугелмини е починал на място при зверския страничен удар в дървото /скорост от над 120 км/ч./От узнаването за инцидента, до прекратяването на ралито към 11.45, никой не благоволи официално да съобщи какво се случва. Добре е, че имахме връзка помежду си, за да може да се уведомяваме за линейките, следствения екип и полицията, които се отправиха към мястото на инцидента. Дори беше забранено да се говори по официалните станции каквото и да е, пълно затъмнение. Никакви инструкции, нищо!Относно организацията - пълна скръб според мен. То горе съм го и писал. Късна организация на маршалите по сигурността, почти никакъв сериозен инструктаж, непроверени хора. Основното притеснение на организаторите беше какво ще е впечатлението на наблюдателите от ФИА, да има наситеност с маршали, като фигуранти. Основна заръка към маршалите беше да се свири при преминаването на автомобилите, най-вече на колите с наблюдатели. Никаква връзка между маршалите по сигурността. Некомпетентно разполагане по трасето. Бавна реакция при инцидента.Никакво материално осигуряване за маршалите - без храна и вода. Плащане на направените разходи започна около 15.00ч. след невероятен тричасов скандал в сервизния парк в Долна Баня, интервюта и оплакване пред медиите. Тази вечер ще има и материал по България САТ ТВ от 00.25ч. Също снимаха Нова ТВ и ТВ7.Ами това е ... Жалко за починалия пилот! Поклон пред паметта му!С такава организация /или по-скоро липсата й/, не WRC, шампионат за триколки не трябва да дават на БФАС да организира.цитат: http://forum.rally-club.bg/viewtopic.php?f...7&start=990

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ужасен инцидент. ;);):( И аз да разкажа накратко. Първият ден мина доста добре, замалко да се скарам със съдиите, понеже ми сложили всички часовници на всички ЧК на втората табела, вместо на първата, а познайте как се вижда, когато слънцето блести срещу часовника. Както и да е, преживях го. На втория ден бях подготвена, часовниците сверени, всичко беше ОК. Излизаме от сервизния парк и тръгваме към първата отсечка. Отиваме на ЧК-то и аз си чакам минутата, за да си дам карнета. Взима го съдията и другия до него му напомня да ни каже следното: "Станало е нещо, казаха ни да попълваме карнетите, на старта ще ви обяснят". Отиваме на старта и вече преди нас са спрели 2 коли и след нас започват да идват. Съдиите ни казаха, че е станал инцидент и че линейката от финала е на път. Линейката от старта, естествено, трябваше да почака около 15 минути преди да тръгне, а да не говорим, че в сервизния парк имаше хеликоптер, но той трябва само да краси поляната. :) Ние вече се бяхме събрали всички коли и си говорихме за случая. По едно време идва съдията и като ни каза, че навигатора е починал, всички до един изтръпнахме и сведохме глави. Това се случва след около 25 минути. След още 15-20-30 минути ни казаха да се връщаме в сервизния парк. Впечатлението ми от началото на Сестримо е повече от ужасно. Пътя не е макадам, а е само скокове, бързи завои, дупки, бабуни и широк точно колкото една кола. Не знам за къде сме тръгнали да се класираме за WRC. :):o:) И малко извън темата за самото състезание. Вие стискахте ли палци на най-новата навигаторка ??? :D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Басо показа голяма класа...добър е :):o

Ми то това му е треета или четвърта победа на рали България, изгубих им бройката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина пълна трагедия беше организацията,но по жалко е за навигатора.Поклон пред паметта му.Имаме перфектни условия за Рали,прекрасна природа,но организацията :o ...наистина жалко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...