Jump to content
Guest 1net

аз да се изфукам....

Recommended Posts

Guest 1net

:P

най-накрая и аз се оборудвах с разпънки. Тази сутрин монтирах първо предната и резултатът беше на лице.... по-стабилна предница в завои. Вътрешното колело не олеква толкова и позволява да излезете от завоя с повечко газ :dunno:

Ефект от задния не усетих, но като знам как ми се чекне купето, нямам никакво намерение да го махам

 

и малко снимки......

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

:P

е мнооооооого ми е гот начи :P

специални благодарности на surr3a1 за това че ми ги поръча ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Ами айде, да са ти честити! Те хората щом са ги измислили - явно има полза от тях! :dunno: Със здраве да и се радваш на подобреното поведение! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Аз тоя дето ти ги е дал го познавам... той ги прави в един гараж в Люлин... :dunno: станаха значи.. много се радвам :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

предния от дясно се наложи да го поизпиля малко заради кутията с бушони.... от ляво махнах една планка дето ми държеше жилото на цъединителя.... отзад си поизрязах лекичко (10мм) пластмасовите кори около ботушите, но иначе паснаха :dunno: така че да му кажеш на оня с гаража в люлин да си преправи дизайна за да не ходя да му ги рекламирам :P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Айде честиото и от мен :dunno: сега ще се кефиш на автомобилчето, че ще е по-устойчиво по дупки и завой, а нема да ти казвам как ще ти се струва като си свикнал и ако свалиш струт баровете. Получава се усещане все едно колата ти е кашкавалена и се кълчи много. :P Пожелавам ти сега 130 коня минимум на колелата френд :P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

кач пара колега че, кат гледам става и на мойта баба яга :P

 

само преден :dunno:

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

За да не се повтаряме:комплекта е: 160лв (преден + заден)само преден: 90лвсамо заден: 70лвдерзайте!в момента има един комплект при мен... ПЪРВИЯТ ПО ВРЕМЕ Е ПЪРВИ ПО ПРАВО :dunno:08-9999-7527 Светлин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

ok, мерси, ша бегам ама кат взема малко пачка :dunno:че станаха много работи

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Става ли за 6-та...предния поне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

на тях има лепенка: CIVIC 92-95

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Пове4ето дето се продават са: 92-00което според мен зна4и 4е са еднакви за си4ки Хонди.. тва е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow

Е сега ще си по-стабилен на пътя и когато удряш ГЛИГАНИТЕ по Витоша:rolleyes::D:D:P:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

честито , сега си в ече баси гъзара :rolleyes:искам и аз такоз чудо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Е сега ще си по-стабилен на пътя и когато удряш ГЛИГАНИТЕ по Витоша:rolleyes::D  :D  ;)  :D

<{POST_SNAPBACK}>

ебавай се ти, ебавай се.... ма още ми седи калта по бронята.... баси как се бяха овъргаляли тия прасета в кал.... ;)

мани бъзика, ма ако го бях ударил по-силно щях да изкривя бронята, а то пак щеше да си избяга :P и нямаше да има пържоли.... Следващия път ще съм с релса отпред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest grizli

Честито и от мен!А сигурен ли си ,че има ефект от тези щанги,които си сложил?Не съм много вещ по механика,но ми се струва,че ефекта в случая е почти никакъв.Ако цялата кола е опасана в греди ,както е при спортните автомобили може да се предотврати ефекта на усукването.Или поне в конкретния случай да има не само напречни,но и 2 надлъжни греди(обаче къде ще се сложат не знам).Може и да се заблуждавам.Не знам.Как мислите? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Доста хора се открито се съмняват в убежденията ми, което е тяхно право, но:искам да видя един човек който да ми каже "Ми аз мойте ги махнах и нямаше никакъв ефект."Пак казвам, очаквах малка разлика само и единствено в стабилността.... а разлика имаше бая по-голяма.Ефект има. Оказа се че и колеги с по-твърди купета ( БМВ) също са много доволни. Е какво остава за наште кашкавалени купенца???А ако цялата кола е опасана с греди ще е още по-добре, до момента в който масата на гредите не почне да ти влияе отрицателно.Аиде сега, за всички невярващи съм готов да си сваля и двата бара и да ги дам на някого за тестов период...... обаче ако усети разлика ще има да черпииииииииии :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

колеги с по-твърди купета ( БМВ) също са много доволни. Е какво остава за наште кашкавалени купенца??? :)

<{POST_SNAPBACK}>

седана по дизайн е по-твърд от хечбека - има си фабрично греда зад задните седалки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

за отпред говорех... забравил съм да уточня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

колеги с по-твърди купета ( БМВ) също са много доволни. Е какво остава за наште кашкавалени купенца??? :)

<{POST_SNAPBACK}>

седана по дизайн е по-твърд от хечбека - има си фабрично греда зад задните седалки

<{POST_SNAPBACK}>

Аз за това точно не сложих озад струд бар, но отпред няма да ти казвам каква е разликата след поставянето му, автомобила е чуствително по-стъбилена на пътя и много по-твърд :D Разликата е огромна както каза 1net ;) Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

за отпред говорех... забравил съм да уточня.

<{POST_SNAPBACK}>

за отпред е нормално BMW-тата да имат нужда от стрътбари, те са с макферсон окачване, и ботуша им е натоварен повече, и на странични натоварвания.

 

Пък и нали са със задно предаване и надлъжен двигател, та ботушите им са доста напред и няма кой да ги държи събрани - просто си е задължително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Магнума знае най-добре каква е най-голямата полза от тая тръба отпред.Спаси му колата горе долу.Има осезаема разлика в поведението и контрола над автомобила,но за стабилноста по-важни са други детайли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Магнума знае най-добре каква е най-голямата полза от тая тръба отпред.

Спаси му колата горе долу.

 

Има осезаема разлика в поведението и контрола над автомобила,но за стабилноста по-важни са други детайли.

<{POST_SNAPBACK}>

мда щом се беше сгънала даже!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

И аз да се изфукам, да не остана по-назад, барабар Петко с мъжете и аз съм със strut bar-ове и отзад вече. И нали съм тежкар, имам 2 - горе и долуЗа стабилност не мога да говоря ... нещо ми играе задницата по завоите ... ама сигурно е от снега по улицата навън :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

И аз да се изфукам, да не остана по-назад, барабар Петко с мъжете и аз съм със strut bar-ове и отзад вече. И нали съм тежкар, имам 2 - горе и долу

 

За стабилност не мога да говоря ... нещо ми играе задницата по завоите ... ама сигурно е от снега по улицата навън :)

<{POST_SNAPBACK}>

Пробвай я в някой бордюр. Знам 1 завой дето "ТИ ГО МОЖЕШ"! :dry::P

 

Майтапа на страна. Айде дано са за добро тия джаджи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Аз дори и да тренирам на тоя завой,така никога няма да успея да го направя.Явно си трябва доста майсторлък за такова завиване/или завъртане/Айде дано да спреш да ревеш че ти се разхождала задницата.Но първо по-свикни малко с поведението на колата след ъпгрейда и тогава я тествай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

абе ,не могат ли да се направят тея стрътове че не ми се дават стотина лева за преден .за задни не си мисля въобще ,защото нямам багажник :D:P:D ако някой има изгодна оферта за моята хубавица да свирка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

абе ,не могат ли да се направят тея стрътове  че не ми се дават стотина лева за преден .за задни не си мисля въобще ,защото нямам багажник :D  :P  :D ако някой има изгодна оферта за моята хубавица да свирка.

<{POST_SNAPBACK}>

Можеш и сам да си ги направиш,мисля че не е толкова трудно...

Трябва ти сругар,една яка тръба и електрожен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

... една яка тръба и електрожен :P

<{POST_SNAPBACK}>

една яка тръба си тежи и яко. тез разпънки са от някакви алуминиеви сплави и не тежат много

 

иначе може да се направи, разбира се - но вземи някоя готова за макет, настрой си я на правилната за теб дължина - и започвай :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Правената излиза колкото да си я купиш, освен ако не си я правиш сам.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Аз много се бях навил да си правя, но установих, че нито имам време, нито необходимата техника.... и си купих. Иначе ако някой има тръбогибка и онова за огъване на ламарина ( забравих му името), няма проблем да се направи. Дори и настройващите се са лесни... не е задължително да се правят с обратни резби, макар че е удобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Човек дава пари и за красива изработка:ranting:Домашното ще се получи: Делано в СССР :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Човек дава пари и за красива изработка:D

 

Домашното ще се получи: Делано в СССР ;)

<{POST_SNAPBACK}>

че, да не сме с две леви рачички??? ;) или по некадърни ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest H1pNoTiC

Не ми е много ясно как точно указва влияние това на поведението на автомобила в завоите ;) бихте ли ми обяднили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Представи си в завой как минаваш през дупка.... колелото което минава през нея е подложено на ударно натоварване, което се предава на купето. Бутуша на амортесьора се прибира леко навътре. Бутушите така или иначе се стремят натам заради тежестта на двигателя и купето. В същото време, бутушът, който не минава през дупката не е толкова натоварен и не се е изчекнал толкова. Стрът бара хваща и двата бутуша и предава натоварванията. По този начин, натоварения бутуш не се чекне толкова много.В завой без дупка е същото.... Вътрешния бутуш е по-натоварен, но стрът-бара предава част от това натоварване на ненатоварения бутуш и намалява цялостното усукване на коша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

хихихи :D твойте даже са с махагон тапицирани :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Ако някой може да даде някаква схема или някакви размери мога да се опитам да проуча и направя нещо по въпроса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...