Guest b3n0v #1 Публикувано 1 Ноември, 2005 Имам проблем с термостата или парното на мойта Хонда(D15B2)!Значи много трудно загрява до такова положение че в колата да е много топло!Примерно тръгвам от Враца до Ботевград(50км) а стрелката на температурата се вдига малко над минимума и тогава започва да духа що годе топло!Обаче след като покарам и стрелката падне под минимума и започва да духа хладко!Иде зима а не знам каде да търся проблема!Миналата зима смених термостата ,но ефекта беше нулев(струваше 30лв) и "майстора" го смени много трудно!Да не е нещо като радиаторче на парното(ако има такова под таблото)?Но мисля че е термостата,защо иначе ту духа топло ту хладко?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Jonini #2 Отговорено 1 Ноември, 2005 Колега, аз съм със D16Z6 и имам същия проблем. При 0 градуса, ако карам на пета със 100, колата дори загряла изтива. Мислех си, че е от термостата, но ти ме разколеба. Чакаме мнения! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #3 Отговорено 1 Ноември, 2005 Термостат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cls #4 Отговорено 1 Ноември, 2005 Ще ви кажа едно решение на проблема в стил "изберете българското" обаче върши работа Значи закривате си част от радиатора(тая част,коато е директно напътя на въздушната струя) с нещо.Примерно най-българския вариант е вестник Аз използвам един материал с фолио от едната страна.Вие си избирате колко да го покриете все пак трябва и да се охлажда тая кола дори при студено време.Плюсове(при зимни условия):по-бързо достига работна температура.парното духа по-топло съответнопо-трудно изстива колатаМинуси:трябва да следите колата да не прегрее когато е по-топло(в зависимост колко е покрит радиатора)все пак това си е решение в стил "чук,тел и тиксо"ако пренебрегнете първото може да си чупите колатаЕдно по-елегантно решение е да се оставят около 10 или повече(зависи от удобството на монтиране)сантиметра между защитния екран и радиатора.Много колеги може да ме критикуват за това решение,но все пак съм забелязал,че хондите имат доста ефективно охлаждане,което зимата май държи колата доста "студена".Освен това ако го боядисате черно няма и да се вижда и никой няма да ви знаеВсеки сам си решава все пак.Просто идейка,която съм проверил,че работи. Успех на експериментьорите И запомнете - изберете българското Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #5 Отговорено 2 Ноември, 2005 ако послушате колегата cls може да направите голям гаф, това върши работа само за диагностика- 10-15 мин. при положение че се появи парното -ok- сменя се термостата, но ако пак го няма тогава най - вероятно някой е слагал от онези лайна за спиране на течове и е запушил не това което иска а единствино парното и ако съм прав;1. свалят се маркучите на входа и изхода на парното.2. взимаш един маркуч и го връзваш към ВИК - ЧЮШМАТА 3. първо от изхода към входа 4. обратно5. по полека с налягането на ВИК за да не го цепните по шевовете - парното де п.п. ако не излезе мизерията още в началото- няма смисъл да продължавате проста съм ви подвел. успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #6 Отговорено 2 Ноември, 2005 Аз имах абсолютно същия проблем - от Пампорово до София умряхме от студ в колата... Смених термостат - струваше обаче 54 кинта май, а не 30 ... и проблемът се реши.А колкото до решенията с покриване на радиатора - японецът ако го види ще конфискува колата Това не е московец или ЗИЛ все пак ... А и това, че охлаждането било толкова добро, че държало колата студена зимата няма да го коментирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cls #7 Отговорено 2 Ноември, 2005 ... А колкото до решенията с покриване на радиатора - японецът ако го види ще конфискува колата Това не е московец или ЗИЛ все пак ... А и това, че охлаждането било толкова добро, че държало колата студена зимата няма да го коментирам <{POST_SNAPBACK}> Може да ме повикат на работа в Япония като гениален иНжИнЕрИст пък Това го използвам максимум 2 месеца,защото ако пътува човек на по-къси разстояния какво става-таман да почне да загрява,спреш и тя изстине. И накрая цял ден мръзнеш. Ускорявам процеса на затопляне и съвсем малко забавям изстиването. Никога не съм бил даже близо до прегряване.Малко над половината на уреда при интензивно каране. НЕ покривам целия радиатор и НЕ съм залепил "покривалото" за него Термостата си ми работи много добре-просто по-бързо стигам до работна температура това е.Погледнете от добрата страна. Описал съм плюсове/минуси в предния пост не ме изяждайте,моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Informer #8 Отговорено 2 Ноември, 2005 Имам проблем с термостата или парното на мойта Хонда(D15B2)!Значи много трудно загрява до такова положение че в колата да е много топло!Примерно тръгвам от Враца до Ботевград(50км) а стрелката на температурата се вдига малко над минимума и тогава започва да духа що годе топло!Обаче след като покарам и стрелката падне под минимума и започва да духа хладко!Иде зима а не знам каде да търся проблема!Миналата зима смених термостата ,но ефекта беше нулев(струваше 30лв) и "майстора" го смени много трудно!Да не е нещо като радиаторче на парното(ако има такова под таблото)?Но мисля че е термостата,защо иначе ту духа топло ту хладко?! <{POST_SNAPBACK}> Почти 100% проблема е в термостата. Щом не загрява до нормална температура и после се охлажда когато я караш бързо, значи термостата не затваря. Термостата е термо клапан който отваря при определена температура, когато е отворен, охлаждащата течност циркулира в цялата система и минава през радиатора. Лесно може да разбереш дали термостата е отворен. Достатъчно е да пипнеш тръбата към радиатора или самия радиатор. Ако са топли преди стрелката за температурата да достигне горе долу средата, значи термостата ти е за смяна. Действай... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Informer #9 Отговорено 2 Ноември, 2005 Може да ме повикат на работа в Япония като гениален иНжИнЕрИст пък Това го използвам максимум 2 месеца,защото ако пътува човек на по-къси разстояния какво става-таман да почне да загрява,спреш и тя изстине. И накрая цял ден мръзнеш. Ускорявам процеса на затопляне и съвсем малко забавям изстиването. Никога не съм бил даже близо до прегряване.Малко над половината на уреда при интензивно каране. НЕ покривам целия радиатор и НЕ съм залепил "покривалото" за него Термостата си ми работи много добре-просто по-бързо стигам до работна температура това е.Погледнете от добрата страна. Описал съм плюсове/минуси в предния пост не ме изяждайте,моля <{POST_SNAPBACK}> Тая работа с покриването на радиатора се върши от така наречения термостат. Той затваря системата към радиатора и радиатора все едно го няма .В интерес на истината това което слагаш отпред наистина спомага колата да загрее по-бързо защото така намаляваш потока на въздуха който обдухва и самия двигател. Обаче ти все едно симулираш запушен наполовина радиатор или радиатор с по-малък капацитет, което е вредно когато колата започне да прегрява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cls #10 Отговорено 2 Ноември, 2005 Informer: точно така.Само,че пак казвам далеч съм МНОГО от прегряване.И все пак не задължавам никой да го прави така,нито казвам,че това е единственото,правилното и т.н. решение.Това си е българска работа-нали знаете,че ние българите винаги успяваме да оптимизираме дори най-изчлислените неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #11 Отговорено 2 Ноември, 2005 абе колеги , кви термостати слагате та и вестници на радиатора???и на -20C пак си достига работна температура за 2мин. и то при положение че, има изпарител който е вързан на подргяването на смук. колектори.направо ви се чудя щто си създавате дертове??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #12 Отговорено 2 Ноември, 2005 ами да ти е жив и здрав термостата..... не всички сме такива късметлии. с времето се случва на всеки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi #13 Отговорено 2 Ноември, 2005 Само като си правите експеримента с вестника много ... ама много внимавайте, че един дъжд и вестника ще е полепнал по радиатора, а това как се чисти ... ... ако се чисти изобщо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buddi5 #14 Отговорено 2 Ноември, 2005 Миналата зима и аз имах този проблем , когато смених термостата се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest b3n0v #15 Отговорено 3 Ноември, 2005 Колко требва да стрива един истински термостат?Този който го купих изглеждаше много палав!Различаваше се формата му с оригинала,но в магазина казаха че по каталог е същия! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #16 Отговорено 3 Ноември, 2005 аз нямам такива проблеми но пък как можете да наричате техническия конец -ТЕЛ.а и весника можете да го смените със балатум , виждал съм го на руските автомобили изглежда върхът Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #17 Отговорено 3 Ноември, 2005 В Бултрако за сивик д15б2-ка 1992-ра термостата ми струваше 60 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest upko #18 Отговорено 6 Ноември, 2005 на мене пък стига до работна температура обаче парното духа мноо халдак въздух бих казъл даже студен каде е проблема някои ще ми каже ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #19 Отговорено 7 Ноември, 2005 на мене пък стига до работна температура обаче парното духа мноо халдак въздух бих казъл даже студен каде е проблема някои ще ми каже ли ? <{POST_SNAPBACK}> Системата на парното ти може да е запушена или нещо такова. Зад двигателя има едно отклонение на топлата вода.... Немога точно да ти го обясня, но е около термостата... има и кранче което е свързано със жило до врътката на таблото. Оттам се взима гореща вода за парното. Може кранчето да е фира или нещо такова.... Но щом ти загрява бързо, поне можеш да се радваш че проблемът е "козметичен" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest zaro #20 Отговорено 11 Ноември, 2005 (Редактирано) на мене пък стига до работна температура обаче парното духа мноо халдак въздух бих казъл даже студен каде е проблема някои ще ми каже ли ? <{POST_SNAPBACK}> Виж си лост4ето за топло и студено на таблото!На мен ми бе6е ш4упена щипката която държи обвивката на жилото и не можеше да го бутне на вътреСвали касетофона и погледни жилото как се движи Ако е щ4упено с клещи хвани обвивката и много леко и плавно вкарваи жилото!Внимаваи да не го прегане6 или щ4упи6 и него Аре със здраве Редактирано 11 Ноември, 2005 от zaro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest upko #21 Отговорено 16 Ноември, 2005 Ммм опрайх го парното не беше от вратката тя си бачкаше,свалих радиаторчето на парното и го дадох да го изчистат и вече е всичко ок ,сутрин палим минавам 700-800 метра и вече духа топло,а след като загрее колата не смеем да го пуснем защото става сауна вътре.Така че на който му е слабо парното да си го оправи защото японските коли се слават с много добро парно.Благодаря ви много все пак П.С Ако някой има малко инфо относно Хонда Шътал 1.6 16 винтила 4WD да ми метне малко на майла upko@abv.bg относно блокажите и 4х4 много ще съм му благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivan_j #22 Отговорено 26 Ноември, 2005 скоро се наложи на път да вадя термостат - отваря на грешните градуси.като се прибрах го смених с nipparts за ~35лв.проблемът е, че термометъра стои в най-долно положение докато не я настъпя или до изминаването на поне 2км градско. след това много бързо се качва до нормална температура.другия проблем е, че на път ако изключа докрай парното, пред очите ми стрелката се качва до горе. като включа парното и пусна вентилатора още по-бързо пада до нормална температура.засега не е проблем, но лятото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest upko #23 Отговорено 26 Ноември, 2005 другия проблем е, че на път ако изключа докрай парното, пред очите ми стрелката се качва до горе. като включа парното и пусна вентилатора още по-бързо пада до нормална температура. засега не е проблем, но лятото <{POST_SNAPBACK}> бате аз имах сащия проблем,мислех че не съм обезвъздушил системата добре когато слагах антифирз но се оказа че гарнитурата на главата ми е скасана,ако ти губи вода значи е от гарнитурата иначе виж си системата и я обезвъздши добре и би трябвало да се оправи проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bob #24 Отговорено 28 Ноември, 2005 Миналата зима и аз имах този проблем , когато смених термостата се оправи <{POST_SNAPBACK}> В Бултрако - 75 лева-абсол оригинал. за Акорд 1994 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове