Guest PARADOX_sf #1 Публикувано 21 Март, 2004 Знам, че има В16А1, В16А2, но има ли В16А3? Ако има по какво се различава 3-ката от 2-ката? По-мощна ли е? И по какво е по-различна 2-ката от 1-цата? Абе въобще кви са разликите?Съмнението ми се породи ето от тоя линк:ЛИНКГледам има и гарнитури за тиква и за В16А3?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #2 Отговорено 21 Март, 2004 B16A1 - слаган е на CRX EE8(2-ата ген. CRX) и Civic EE9 (Сивик 4-а ген. хечбек) - 150 коня - говоря за ЕВРОПЕЙСКИ спецификаций. Еквивалента за Япония е наричан B16A с мощност 160 коня. B16A2 - слаган е на CRX Del Sol EG2 (CRX 3-а генерация) ; Civic EG6/EG9 (Сивик 5-а генерации съответно Хечбек и Седан) и Civic EK4 (Сивик 6-а генерация Хечбек и Седан) - мощността му е 160 конски сили - по ЕВРОПЕЙСКИ спецификаций. Японския еквивалент е наричан СЪЩО B16A, но е воден за 170 коня Главно за Япония в зависимост от годините тези мотори УЖ с еднакво наименование (B16A - БЕЗ цифра накрая, което си е специфичното за моторите предлагани за Японския пазар) разликата в мощнопстта (дали е 160 или 170 коня) - май се дължи в различното "лимитиране на оборотите". При първия вариант който е 160 коня - те се постигат при 7600 об, а при втория вариант, където са 170 коня се псотигат при 7800 оборота Та общо взето мисля че подобна е разликата и между "Европейските" мотори - B16A1 и B16A2. Просто втория мотор е по-"разпилен" А сега по същество : По принцип и Аз съм срещал в нета мотори като B16A3, та дори съм срещал и B16A4 Та тези двата - "А3"-ка и "А4"-ка съм ги срещал да се водят по 170 коня и двата - не съм напълно сигурен, но като чели това са наименованията на ЯПОНСКИЯ еквивалент на B16A2 Нещо такова ще дойде да е. Тези мотори за Европа и САЩ НЕ СА предлагани. Т.е. - това са САМО за Япония предлагани мотори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #3 Отговорено 21 Март, 2004 Хъм...Някъде не мога ли да намера повечко инфо за 3 и 4?При 2-ките разликата не е само в оборотите, а и степента на сгъстяване. От там идва и възможноста за по-бързо горене на сместа при по-голямата степен от което следва, че може и още обороти и от там повече пауър...Абе не ми се вярва 10 коня да са само от една разлика във степента на сгъстяване но за тази ралика съм 100% сигурен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest IVOHONDA #4 Отговорено 27 Март, 2004 Има и В16В който е 185 ps. слагат го на civic type-R основно има разлика в главата,валове с други характеристики,по висока степен на сгъстяжане и малко по голям диаметър на тръбите на ауспуха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове