Jump to content
DESO D15B2

проблем със резбата за свеща

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

здравеите колеги когато реших да си сменя свещите една от тях се разви доста трудно (но се разви) обаче когато започнах да завивам новата се завиваше доста трудно зави се почто до долу но като сложа кабела на свеща и си личи че трябва да се завие още.развих свеща на ново не беше развалена резбата завих я отново и пак същото.. Дали има нещо или просто резбата на главата се е развалила, и ако се е развалила мога ли да я оправя с метчик (и има ли вероятност да попаднат стружки в двигателя) или да я закарам при някои маистор. ;)

Редактирано от DESO D15B2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем, само че като видях че свеща запъва си я завих обратно .. Някой майстор си е оставил ръцете и сега аз съм със вързани такива... Виж кфо нещо е .. как може да те накара да си смениш цялата глава заради една накриво завита свещ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

възможно е да се оправи с метчик, ако не е много прецакана(щото щом се завива и развива трудно не е добре). като видя , че не върви защо не запали колата да позагрее и тогава да пробваш пак? ако прекарваш с метчик ще трябва да свалиш главата, иначе ще напълниш със стружки.ако прецакаш напълно резбата ще разпробиеш с по голямо свредло и ще набиеш втулка.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук в русе знам 1 маистор които поправя такива резби и същевременно изсмуква по някакъв начин стружките без да маха главата.но аз си мисля че не е мн замазана резбата защото все пак нали се завива, сигорно му трябва съвсем малко само да се зачисти резбата и ще се оправи (но като се замисля може и да отида да ми я оправят без да си играя ,че виж станало по зле. (и все пак ми се искаше сам да си я оправя но.....) :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой път е по добре да се прежали някой лев, че често евтиното излиза скъпо. успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква втулка или пружина се слага,по-разбиращите да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем хаиде който се е сблъсквал с този проблем да сподели..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият способ в любителски условия е парцалче с грес. Омазва се добре , двигателя се завърта на ръка докато съответното бутало застане в горна мъртва точка и парцалчето внимателно се натъпква в гнездото на свеща. Проблемен ще ви е метчика с точната резба на свещта /май беше М14х1.25/- трябва да го намерите/купите , като е необходимо да е максимално дълъг захват /частта , която хващате и въртите с въртока е необходимо да стърчи на поне 4-5 см над главата когато долният нарязващ край е опрял в началото на резбата на гнездото - за да има ход и да я нареже до края / . Най-важното е как ще "тръгне" метчика - да не е накриво , че ще я унищожи напълно. Парцалчето се вади след това внимателно със закривена тел.Друг вариянт е стружките от резбата да полепнат по самият метчик - той се омазва с грес и на всеки два-три оборота се вади , почиства и отново омазва за следващите стружки.Стружките могат да се извадят от челото на буталото и с прахосмукачка - със специален гъвкав накрайник .Да не се пробва със компресор - въздуха просто ги разпръсква в горивната камера и ако има отворен смукателен клапан след манипулацията отново влизат вътре.След манипулациите при развити свещи се завърта няколко пъти двигателя , за да "продуха" останалите стружки - по скоро да се види дали има такива. Една - две ситни/малки/ не са опасни - излитат през изпускателният колектор.Идеята на нарязването с метчика е да почисти старата резба , а не да направи нова !!!Обикновенно новата нарязана по някой от посочените начини резба не държи достатъчно - поради скъсани витки от оригиналната резба не остава достатъчно материал от гнездото на главата за цяла нова резба - тя е със същата стъпка , свеща се навива , но дълбочината на нарязване на витката е малка.Правилният начин е да се постави/завие/ нова втулка със стена поне 2мм. - обикновенно е с външна резба М20 и вътрешна М14 и материал месинг , бронз .....Ако не сте достатъчно инструментално екипирани или без опит - по правилният начин е да се обърнете към сервиз :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами тя свеща се завива и отвива но трудно ще пробвам този жариант и аз така знам 4е буталото се докарва до най горе мъртва то4ка.би трябвало да стане само със зачистване на резбата (и дано)благодаря на всички които се отзоваха за проблема ми.поздрави \/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...