Jump to content
Guest greenwather

b16a2 VTEC DOHC

Recommended Posts

Guest greenwather

може ли този двигател да се монтира на CIVIC IV поколение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Стига да имаш $$$ всичко става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Стига да имаш $$$ всичко става

<{POST_SNAPBACK}>

е да де ама аз в момента сум с д16а6 двигател и не ми е много ясно какво още ще трябва да сменя и колко горе долу може да ми излезе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Че може, естествено че може, ама освен че малко ме съмняват местата на тампоните, ако вземеш А2 трябва и скоростна кутия и всичко останало + да си преправиш съединителя на хидравличен. Абе като си намериш двигател, сложи още 3-500 лв за труд и джунджурии ( engine mount kit евентуално) и си готов. А, и все пак ако не знаеш, ще ти трябва двигател, скорости, съединител, полуоски... абе вобще всичко, щото от твойте нищо няма да пасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Че може, естествено че може, ама освен че малко ме съмняват местата на тампоните, ако вземеш А2 трябва и скоростна кутия и всичко останало + да си преправиш съединителя на хидравличен. Абе като си намериш двигател, сложи още 3-500 лв за труд и джунджурии ( engine mount kit евентуално) и си готов. А, и все пак ако не знаеш, ще ти трябва двигател, скорости, съединител, полуоски... абе вобще всичко, щото от твойте нищо няма да пасне.

<{POST_SNAPBACK}>

това 3-500 лв за труд как да го разбирам като 300 до 500 лв. или? или като 3500лв.?

а и колко може да ми излезе цялото удоволствие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

и дали не трябва да е B16A1 вместо B16A2 ??????????

Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

за тампоните на скорости и мотор нямаш притеснения - общо взето разликата е само на тампона отзад зад скоростите но, ако се стигне до там ша ти свърша работа с 1 брой. :( разликата може да е в шлиците на феродовия диск но и там нямаш ядове , щото мойш да сложиш стария, амбр. лагер е 1/1 , захващането към мотора и то. по въпроса за полуоските също има решение - просто махаш висящия лагер на дългата полуоска и спестяваш 1 бр каре, след което слагаш другата - дългата без висящ лагер и 15кг по-малко. ;) успех!!!;)само за инфо: на D14A1 сложих D16Z2 без ядове - за 8 часа се справих сам.

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

и дали не трябва да е B16A1 вместо B16A2 ??????????

<{POST_SNAPBACK}>

Б16А1 влиза директно в твоя кош без проблем(фабрично са го слагали в този сивик) но нещата по окачването си остават :(

3-4 хиляди може да се оправиш с идеята ти ;) можеше и за по малко ма ме изпусна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Всичко може да се монтира навсякъде :( Колегите са прави, че всичко е до пари $$$. След като видях на Божурище Полско Фиатче с двигател на Опел Астра 2.0 16 клапана 150 коня, тунингован и с НОС, как ти да не можеш да си навреш друг двигател в коша, та камо ли на Сивик дори и друга генерация. Всичко е до пари ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

до тук добре ама каде може да се напражи това защото аз сам няма да се справя най-малкото че нищо не разбирам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

до тук добре ама каде може да се напражи това защото аз сам няма да се справя

най-малкото че нищо не разбирам  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Направата ти е най-малкия проблем консумативите виж са проблем намери ги има хора ще те оправят за нула време си на пистата ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

до тук добре ама каде може да се напражи това защото аз сам няма да се справя

най-малкото че нищо не разбирам  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Направата ти е най-малкия проблем консумативите виж са проблем намери ги има хора ще те оправят за нула време си на пистата ;);)

<{POST_SNAPBACK}>

то това добре ама от каде да си намеря консумативите особенно двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

ми и аз да дам едно мнение по тематаможеш B16A2 да сложиш но е повече разправията трябвати B16A1 мотор, скорости от B16A1 щото съединителя е с жило, полуоски лява и дясна разни хибриди нестават по отношение на тампоните не го мисли стават едно към едно с твойте и ECU трявбва ако намериш сичките тези неща за труд не го мисли ще се намерим няколко човека от клуба и ще го зглобим :(тези неща ги има при каян в сервиза незнам колко пари ще ти иска за тия антики щото тия неща от 1000години са там в двора един сивик 4ген втек за части .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

за кутията не е проблем - просто си ползваш твойта заедно с полуоскитеа за матора ти трябва всичко; пълен комплект колектори, делко, ECU, и инсталация, и всекакви други 3/4 вакума и т.н.

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

а каде се намира този сервиз Дарко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlio

а каде се намира този сервиз Дарко?

<{POST_SNAPBACK}>

линк от bgmaps.com

Дървеница, бул. Климент Охридски, но за номера не съм 100% сигурен - мисля, че е 22. Като подминеш 3-те високи сгради/Минпроект, Софпроект и Балканкар/ почти веднага, на около 100 м в дясно се пада. Има портал, който води към голям двор. Успех :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

за кутията не е проблем - просто си ползваш твойта заедно с полуоските

 

<{POST_SNAPBACK}>

Мисля че не става неговата кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi
:( кутия от D серия на B сериа мотор няма как да се сложи повярвай ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

е и аз това се опитвах да му кажа ама....joro_bul при теб е било от Д серия на Д серия.... това не значи че Б и Д сериите са съвместими. Всъщност са абсолютно несъвместими.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

значи отказах се да си сменям двигателя хубаво е ама много работа и Пари само главата ще сменя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

интересното е че, полуоските и каретата стават на някои от VTEC-ите, щото един ги купи за B серия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

За кои карета говори6?????Вътре6ните сигура не стават на Д кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

само главата ще сменя

<{POST_SNAPBACK}>

Не че се заяждам, ама почни с твоята... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

само главата ще сменя

<{POST_SNAPBACK}>

Не че се заяждам, ама почни с твоята... :)

<{POST_SNAPBACK}>

не че и аз се заяждам ама коя от двете долната или горната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO
:) Предчувствам че някой ще трябва да измести темата в раздел :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...