Guest honda5500 #1 Публикувано 28 Октомври, 2005 за пръв път ми изневерява хондата..........за 2г. вчера както си стоях на светофара,се поиави едно прекъсване,все-едно бензина ще свърши.реших да подам малко газ,но в момента в който пипнах газта,изгасна и..........край. помпата работи,идва ток до делкото,но искра в свещите няма.свалил съм делкото и искам да знам дали е от него.има ли начин да се разбере дали е от него със сигурност така както е свалено...? Уредил съм си едно друго,но би било по-добре да знам със сигурност,че от него проблема.всички бушони са О.К. Main Relay си цъка... Аааа,един познат ми каза,че имало някаква жица от ECU-то до делкото която се късала.......Има ли такова нещто,или не ? Утре ще ходя да взимам другото делко,някаде след обяд,ако може някой да помогне до тогава,ще съм много благодарен.P.S.Ааа,и ако някой знае дали Омбре работи в събота.Мерси на всички предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #2 Отговорено 29 Октомври, 2005 Не ти трябва цяло делко,нужна ти е нова бубина и си ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ombre #3 Отговорено 30 Октомври, 2005 Комутатор.Вече е на пистата. Готов за нови подвизи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #4 Отговорено 30 Октомври, 2005 Комутатор. Вече е на пистата. Готов за нови подвизи. <{POST_SNAPBACK}> Вярно и тва животно в повечето случаи прави мизерии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest honda5500 #5 Отговорено 30 Октомври, 2005 Както казва Омбре, там съм ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #6 Отговорено 31 Октомври, 2005 (Редактирано) Комутатор. Вече е на пистата. Готов за нови подвизи. <{POST_SNAPBACK}> Вярно и тва животно в повечето случаи прави мизерии <{POST_SNAPBACK}> Аз от механик в Бултрако разбрах, че комутатора не горял, скапва се само като Бубината укъси и врне ток към него. При мен случая беше точно такъв. Бях с моно инжекцията и старото делко, бубината окъсила и пуснала ток по масата, от там се изпарил и комутатора, 200 лв. за Бубина и Комутатор и си отново в бизнеса. Не споря с професионалисти просто казвам моите впечатления и случка, натрупани на базата на един единствен автомобил. Човека дето ми го погледна тогава е познат на един приятел и е механик в Бултрако, явно пича си разбираше доста, защото и аз се маех тогава, а той още като чу какво е станало ми каза какъв е проблема и ми намери и части. Каза също, че това на точно този Сивик си е детска болест. Смени си първо бубината, ако не запали, сменяй и комутатора. Не го прави в обратния ред, да не думнеш още един комутатор. Човека имаше и уред и измери, че бубината е направила мизерията. Смених първо нея, не палнах, после закачи и другата кутийка на буксата и светнах от всякъде Успех. Редактирано 31 Октомври, 2005 от Demon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове