Jump to content
LeBron

проблем с Honda Accord 1998

Recommended Posts

Здравейте,

първо се извинявам, защото не разбирам много от коли...имам Акорд 97/98 г. 2.0 TDI ...отскоро имам един проблем въпреки че с него навъртях вече над 2000км...Колата прекъсва при ниски обороти...когато започне прекъсването ако подам повече газ веднага се оправя и върви без проблем...интересното е ,че прекъсването не е винаги....може и 500км да мина без да прекъсне, но когато започне да прекъсва е почти постоянно и все едно изведнъж се отпушва след известно време и пак няма проблем...прекъсва само когато подавам малко газ...случвало ми се е даже да гасне колата и после трудно я запалвам..(пали от 5-6 път)...и пак като я запаля няма проблем...когато съм на свободна стрелката на обортомера играе между тези две черти

Публикувано изображение

и пак това не е винаги...няколко пъти ми светна и тази лампа

Публикувано изображение

святка само за секунди и през това време не мога да подавам газ....натискам педала и нищо...Ходих УЖ на диагностика и ми казаха че това може да е от ЕЛЕКТРОННАТА ДЮЗА...и че е около 500лв и няма смисал да я сменям..но нещо не беше много сигурен...и когато ходих на тази диагностика колата грам не прекъсваше...ако може някой да ми помогне, да знаете каде мога да отида на реална диагностика...някъде около Пловдив или Търново...благодаря ви предварително :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази лампа втората ти е "check engine" тя светва като има някаква нередност по двигатея, доколкото до оборотите според мен не ти е наред нещо компа... и се рестартира (забележи като е караш и си е наред , кога точно запова да губо обороти след премигането на тази лапма трябва да е .......) Същият проблем се появява като махнеш акумулатора (рестарт на компа) Виж кога ти прави този проблем и ако е по описания начин значи е от компа ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази лампа втората ти е "check engine" тя светва като има някаква нередност по двигатея, доколкото до оборотите според мен не ти е наред нещо компа... и се рестартира (забележи като е караш и си е наред , кога точно запова да губо обороти след премигането на тази лапма трябва да е .......) Същият проблем се появява като махнеш акумулатора (рестарт на компа) Виж кога ти прави този проблем и ако е по описания начин значи е от компа ....

лампата досега не е святкала преди да почне да предърпва колата...в това съм сигурен...святка след като е започнало да предърпва....и то не винаги..вчера едва се прибрах до вкащи и даже я бутнах малко да запали...а днес и навъртях около 100км без никакъв проблем...и палеше от парвия път...е тва ако не е луда работа здраве му кажи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-често срещания проблем на този мотор е снопа проводници, свързващ компютъра с ГНП.Някои от проводниците правят връзка избирателно и от там - придърпването. Има писано във форума, ползвай търсачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-често срещания проблем на този мотор е снопа проводници, свързващ компютъра с ГНП.Някои от проводниците правят връзка избирателно и от там - придърпването. Има писано във форума, ползвай търсачка.

Мерси много за помоща:D Можете ли да ми кажете горе долу на каква цена е ремонта... и да ми дадете актуален телефон на ОМБРЕ!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...