TYPE-S 1 #1 Публикувано 24 Юни, 2009 Здравейте колеги имам един въпрос.Възможно ли е предните накладки да са износени неравномерно примерно на лявото колело са с около 2-3 мм. по износени от на дясното.Когато го забелязах това отидох на стенд да ми замерят спирачното усилие, напълно еднакво беше. Когато изключа бушона на АБС-а повличат едновременно и двете колела, значи според мен няма проблем и тези на прегледа казаха същото.Възможно ли е да има разлика от това че отпред съм с нарязани Брембо Макс и оттам да идва неравномерното износване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalio 0 #2 Отговорено 25 Юни, 2009 С около 2-3 mm? Замервал ли си ги или така на око ти се стори, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #3 Отговорено 25 Юни, 2009 С около 2-3 mm? Замервал ли си ги или така на око ти се стори, колега?На око при свалено колело но разликата е видина поне 3 мм. я измерих днес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 25 Юни, 2009 Вероятно единия апарат задържа (този с по-малко накладка). Това че са нарязани дисковете не е причина за неравномерно износване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #5 Отговорено 25 Юни, 2009 Възможно е да задържа но няма ли да рефлектира на инерцията ? А и като свалих колелото пускам на 3 та скорост да се върти не се чува стържене, триене и след изключване има относителна инерция диска.А какво ще ме посъветвате за да ги раздвижа буталата.По класическия метод като на ладите едно време с щанга и лека полека се прибира буталото после докато щангата е вътре се напомпва спирачката да излезне буталцето като се внимава да не изплюе или има друг начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аня Митрева 4 #6 Отговорено 25 Юни, 2009 На апаратите има едни гофрирани гумички точно на болта с който се стяга апарата при смяна на накладки. Вземаш една спринцовка с масло вкарваш малко през гумата с игла , раздвижваш и готово ... случвало ми се е да видя Ситроен с външна накладка почти нова, а вътрешната стърже на желязо.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #7 Отговорено 25 Юни, 2009 Човека е писал- еднакво спират- следователно не може да става въпрос за задържане. Колега, може да им направиш една профилактика, смяна на течността(без да източваш старата- наливаш нова). Това с разсдвижването е така както си го описал. От двете страни еднаква марка накладки ли са? По ежедневния маршрут има ли леви завои много повече от десни например или обратонто? Провери си напрашниците дали са здрави. Ако колата е на 10 и повече години, аз бих ревизирал цялата спирачна система-сваляш апаратите, сменяш им гумички, напрашници и т.н. хем ще видиш дали има дефекти/корозия по буталата. На хонда спирачките според мен са малко капризни. (мое мнение) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #8 Отговорено 25 Юни, 2009 Човека е писал- еднакво спират- следователно не може да става въпрос за задържане...Това че спират еднакво не означава че не задържат... защото като натиснеш спирачката и двата апарата с една и съща сила притискат диска, но когато отпуснеш спирачката единия апарат може да се отпуска а другия да задържа другия! към TYPE-S: А случайно проверявал ли си да не би да имаш крив диск? От това също е възможно неправилно износване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #9 Отговорено 25 Юни, 2009 Еми не тресе грам волана нали по това се познава а и вече 16 000 км. съм с тези дискове много съм доволен.Пуснах ги при свалено колело да въртят само диска не забелязах да бият някаде.Знам ли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #10 Отговорено 26 Юни, 2009 Не наливай нова течност, че като сменяш накладките и като върнеш буталата, ще улееш яко. Според мен пробвай с друга марка накладки. Освен това извади болтовете в апарата и ги огледай дали са прави, ако има съвсем лека кривина в единия, може от това да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове