Jump to content
insulin

Каква е разликата ?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, колеги ! :P Искам да разбера каква е разликата след и преди фейсливт междо моделите CRX 2 с D16 мотор, и този с VTEC B16 ??? Защото ми казаха, че междо двата модела имало разлика в предницата и малко в задницата.... До колкото разбрах бронята била по-различна, абе нямам си и представа ???? :D:P :P Благодаря, предварително !

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че има толкова информация в нет-а не знам защо пускаш тема изобщо.Разликите между преди и фейслифта на ЦРХ 2 с Д16 мотор са във външния вид(предна броня,стопове,фарове,габарити и т.н.),а този с Б16 мотора има много разлики и от двата с Д16-ките и то не само визуално.За какво по-точно ти е тая информация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Црх-Б16-Вт от вратите напред няма нищо общо с Црх -Д16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, темата ми изглежда доста интересна. Разбирам, че всички тези неща са споменавани в различни теми по различни поводи и в различни разговори, но за да се синтезира информацията човек трябва или да е специалист, или буквално да изчете всички теми в които фигурира "CRX".Видно е, че някои от вас са специалисти в областа и моля, ако имате желание и време да синтезирате тази информация. Имам в предвид, да стане тема в която се сравняват и различават различните модификации на CRX2. Ако има подобна тема, която е трудно да се отсее с търсачката, просто я посочете.Благодаря :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@MAD DOGKoлега щом питам значи не съм намерил правилната и точната информация.@BOSS-HOGGMeрси за инфото ще потърся повече информация в интернет@AERO-ШМИРГЕЛИдеята ти е супер, дано се намери някой, които да даде подробна информация със снимков матерял за модела :thumbs1: Благодаря на всички !

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
CRX/CIVIC VTДано се справяш с английския, защото нямам време да го превеждам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интересна тема...ще се опитам да синтезирам, въпреки че теб те интересува само ралзика м/у VT и D16 преди и D16 след facelift и пак няма да е пълна темата защото има още модели...

 

Раликите в предницата м/у 3-те версии:

 

CRX VT ( няма facelift има само една визия )

Публикувано изображение

 

CRX D16 ( след facelift )

Публикувано изображение

 

CRX D16 ( преди facelift )

Публикувано изображение

 

CRX VT и с друга броня, която позволява мигачи в бронята, продължаващи по страничната част на бронята, по-широки фарове, издут нагоре капак без гърбица. От там идва разлика в предната маска на колата и съответно тотална разлика в захващането на всичко под капака.

 

CRX D16 след facelift е с броня, която няма канали за дълги завиващи мигачи, фаровете са по-къси и по-скосени във върешната си част, капака е вдлъбнат и има гърбица за капак на ангренажа. Бронята също има малко други извивки, заради разликата във водните радиатори на 2-те коли.

 

CRX D16 преди facelift е с броня горе-долу като на след facelift, но мигачите са по-къси и по-високи, обикновенно са оранжеви, габаритите също, като те се захващат за калниците и с малко болчета освен с щипките. Бронята е с по-широка лайнсна, която обгръща цялата кола и съответно лайнсните на калниците и вратите са също по-широки.

 

Разликите в задниците м/у 3-те версии:

 

CRX VT ( няма facelift има само една визия )

Публикувано изображение

 

CRX D16 ( след facelift )

Публикувано изображение

 

CRX D16 ( преди facelift )

Публикувано изображение

 

CRX VT има по-голям спойлер, надпис VTEC на средата на пакака м/у стоповете и надпис 1.6 VT отзад в дясно на бронята

 

CRX D16 след facelift няма този спойлер, няма надпис VTEC, а отзад в дясно на бронята има надпис 1.6 i

 

CRX D16 преди facelift пак няма този спойлер, няма надпис VTEC, но има разлика в стоповете, надписа е същия - 1.6 i

 

* това са само външни разлики м/у 3-те модела, по-късно ще опиша разликите в купето

* разликите на пръв поглед не са драстични, но са доста, с което японците са докарали коренно различна визия м/у моделите

* понеже говорим за D16 има и американски модел, който е едновалов и е без гърбица на капака

 

Публикувано изображение

 

Надявам се да е достатъчно ясно, за съжаление не съм добър в обясненията :thumbs1:

 

EDIT: D16 преди и след facelift имат разлика в липовете на предната броня, но това не става ясно от снимките, които съм постнал - преди facelift е по-прибран и не се забелязва толкова, седи повече като част от бронята и след facelift е издаден леко напред

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tazz Много благодаря за изчерпателния коментар на въпроса ми. Вече съм по на ясно отностно питането ми :thumbs1: Ако някой смята,че @tazz e пропуснал нещо нека пише, няма да му се караме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами на мен всъщност нещо не ми пасва или в зададения въпрос, или в дадените отговори.

 

Каква е разликата ?, CRX 2 D16..(демек CRX 2 gen) vs. CRX 2 B16.. (CRX 3 gen.). Нали B - серията е тази на 5та генерация CIVIC и на 3 генерация CRX, a D серията е на 4та генерация CIVIC и 2ра генерация CRX? А ние тук гледаме сравнения само между 3те (4те със американския) разновидности на D16A1, D16A8, D16A9 и D16Z5.

 

Иначе tazz е дал много добро инфо за моделите, за което ЕВАЛА! :thumbs1: Бих добавила, че има и едни характерни вдлъбнатини в броните на CRX след facelift, които има и в бронята на VT, но няма на тези преди facelift. Предполагам, че са предвидени за халогенни фарове.

 

П.П. Изглежда се бъркам. D16A1 не съществува и го обърквам с B16A1, което в Vtec - a на 2рата генерация ...

Редактирано от Mandylion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш се. CRX 2 gen. го има, както с двигатели D16 (z5, a8, a9), така и с двигател B16A1. Същия Б16 се слага в 4 ген Сивик, а в 5 ген Сивик, както и в CRX 3 gen (познах още като Del Sol) се монтира B16A2. Овен него в Del Sol-a се слага и D16Z6 (наричан понякога "малкия VTEC")

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш се. CRX 2 gen. го има, както с двигатели D16 (z5, a8, a9), така и с двигател B16A1. Същия Б16 се слага в 4 ген Сивик, а в 5 ген Сивик, както и в CRX 3 gen (познах още като Del Sol) се монтира B16A2. Овен него в Del Sol-a се слага и D16Z6 (наричан понякога "малкия VTEC")

Да, разбрах.Съжалявам, пооаках темата :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не мислите че форума е единствения източник на информация в нет-а?Мандилиън,ВТ мотор се слага и на рекс 2,по-точно Б16А1,на црх 3 се слага Б16А2.Това за което се сещам аз е:Рекс 2 преди фейслифта е с ралична предна броня - мигачите са по-малки и са оранжеви,няма вдлъбнатини подобни на въздухозаборници и има малък лип отдолу.Фаровете му са двусекционни.Габаритите горе до тях имат два отвора за рапиди за закрепване.Стоповете му изглеждат по-широки,защото в пластмасата няма отсечена имитация на декоративна лайсна.Доколкото аз съм виждал всички пластмасови декорации отвън(прагове,широките лайсни на вратите долу)са си боядисани фабрично в цвета на колата.Тапицерията на седалките е в различен десен от тези след фейслифта.За друго не се сещам в момента.Рекс 2 след фейслифта както казахме е с различна броня,мигачите му са по-големи и са бели.Фаровете са едносекционни,габаритите до тях нямат отвори за рапиди.Стоповете както казахме също са различни,разликата много лесно можете да видите на снимки.Пластмасовите детайли не са боядисани.Седалките както казахме също са с друг цвят тапицерия.За разлики в интериора не се сещам.Рекс 2 ВТ е с раличен преден капак,предна броня и мигачи,фарове и много други неща под капака освен мотора който е Б-серия(т.е. Втек)Спирачките му също са различни.Салона е кожен.Вероятно има и други ралики за които не знам,никога не съм имал такъв....засега... :thumbs1: Сега доволен ли си пич?Идеята ми беше че ако наистина си много запален по нещо не чакай да ти се поднесе всичко на тепсия.Седни и почети.Ако искаш още инфо само чукни на гугъла ЦРХ и си вземи отпуска да прочетеш информацията....айде със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега доволен ли си пич?

Аз съм доволенНа мен пък идеята ми беше, че незнам нищо за това и ако утре реша да си взема Рекс да не изчитам целия Гугъл, а Вие, дето я имате тая информация да я турите тукаТи ся вместо да продаваш стоте кошници, да не си купиш още една Редактирано от AERO-ШМИРГЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност и в таблото има малка разлика, преди и след фейса - на по-новите таблото над инструментите е по-заоблено, докато на по-старите е по-правоъгълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16A9 има като екстри климатик и ел. пакет и няма катализатор още от завода.D16A8 няма тези екстри, като има катализатор и ламбда контрол.D16Z5 ми се вижда абсолютно идентична с А8, с тази разлика, че има реглаж на фаровете във височина.B16A1 обикновено е с ел. пакета като А9, но няма климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MAD DOG Много благодаря за информацията и на теб колега. Идеята ми беше да пусна темата тук, за да може най-компетентно вие да ми кажете каквото знаете за малките звечета с име CRX. И както ти каза трябва да си взема отпуска, за да разбера това, което вие ми написахте за нула време. Още веднъж - БЛАГОДАРЯ !Пък и нали за това е форума, да си обменяме нужната ни един на друг информация :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

EDIT по поста на Mandylion:

 

D16A9 има като екстри климатик и ел. пакет и няма катализатор още от заводa ( не всички имат климатик и не всички имат ел. пакет )

 

D16A8 няма тези екстри, като има катализатор и ламбда контрол ( не е така, има модели с ел.пакет и с климатик )

 

D16Z5 ми се вижда абсолютно идентична с А8, с тази разлика, че има реглаж на фаровете във височина ( двете имат разлика в таблиците )

 

B16A1 обикновено е с ел. пакета като А9, но няма климатик ( тук също няма закономерност, a има модели с климатик )

 

* с 2 думи модела на двигателя, няма връзка с оборудването на купето - дали ще е с ел. пакет, климатик и регулируеми фарове може да е Б серия, А8, А9 и Z5, както и D15 или A6 :offtopic:

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таз ме изпревари.Съгласен съм.Инсулине майка,аз така и не разбрах как приключи голямата дилема - ти все пак на рекс 2 ли се спря?Ако да,като го купиш имаш едно подаръче от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност и в таблото има малка разлика, преди и след фейса - на по-новите таблото над инструментите е по-заоблено, докато на по-старите е по-правоъгълно.

да така е. преди фейслифта аварийките са на волана, пред таблото, и се плъзга наляво. след фейслифта копчето е на таблото. разместени са и копчетата за нагревателите на задното стъкло и задния фар за мъглаи лайсните на вратите и задните калници са по-тесни след фейслифтано основната визуална разлика между VTEC и не-витековите рексове е по мигачите и издутия капак отпред, и стърчащия спойлер отзад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изпуснахте D16A6 в CRX 2г. Този модел няма гърбица на предният капак Mandylion: D16A1 -и такъв двигател има ,монтират го в интегра, прилича на а8 ,а9, з5 ,водят го в групата на ZC моториПреди и след фейслита имат и разлика в таблото за уредите а В16 и D16 като цяло вътре се различават в интериораНякой наистина да събере инфото в един пост :tooth:

Редактирано от Diego

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички за информацията, вече съм напълно наясно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...