Jump to content
Guest Javor

Малко забавление

Recommended Posts

Guest Javor

Ето истинският смисъл, стоящ зад имената на всеизвестните марки :crazy::angry::lol:

 

AUDI - Another Ugly Deutsche Invention

BMW - Barely Moving Wreck

BUICK - Big Ugly Indestructible Compact Killer

CADILLAC - Crazy And Demented Idiots Like Large American Cars

CHEVROLET - Constantly Having Every Vehicle Recalled Over Lousy Engineering

Techniques

DODGE - Dead On Day Guarantee Expires

FIAT - Fix It Again Tomorrow

FORD - Fix Or Repair Daily

HONDA - Hang On, Not Done Accelerating

HYUNDAI - Hope You Understand Nothing's Drivable And Inexpensive

JEEP - Junk Engineering Executed Poorly

KIA - Kills In Accidents

MAZDA - My! Another Zany Detroit Assassin!

MERCEDES - Most Eccentric Rich Capitalists Enjoy Driving Expensive Sedans

MITSUBISHI - Mostly In The Shop Undergoing Big Investments, Sometimes Halfway Incomplete

NISSAN - Needless Innovations, Silly, Stupid, Automotive Nonsense

PONTIAC - Poor Old Nitwit Thinks It's A Cadillac

PORSCHE - Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything

PROBE - Plainly Runs Only By Exception

SAAB - Swedish Automobile-Always Broken

SUBARU - Screwed Up Beyond All Repair Usually

TOYOTA - Torturous On Your Old Tired Ass

VOLVO - Very Odd Looking Vehicular Object

VW - Virtually Worthless

VOLKSWAGEN - Very Obsolete, Losers Knowingly Suffer With All German Egineered Nonsense

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dreamer

Винаги се кефя като видяVOLVO - Very Odd Looking Vehicular Objectлудо е просто :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude
Отговорено (Редактирано)

Смазах се от смях направо.страшно готино е това.ама само за Honda е споменато нещо хубаво,защо ли?от някой сайт на Honda маниаци ли го намерихте.това за Fiat ми става любимо май:ph34r:

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec
Отговорено (Редактирано)
:ph34r::P:(;):P хе готини са много!!! Редактирано от V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

М да...Мноо са яки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest SicilianeCa
:ph34r::( Лудница.Мноо яко разцепих се от смях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

:(

 

За Хонда имаше още едно: Had One Never Did Again - смисъла е ясен: "имах една и повече неповторих" :P Това го бяха написали в bmwpower-bg.net - нали онези НЛО-та като чуят ХОНДА и се изприщват ;) и затова НОН стоп требе да се сере на Японското и най-вече - на ХОНДА ;)

Или пък за ТОЙОТА: Toyota - Too Often Yankees Overprice This Auto :P

Много комплексирани типове има там, горките, какво толкова имат против Хонда ?! Да не би Японските чекий :P ЯКО да мачкат техните Баварци (и самочувствие най-вече) по пътищата :P та затова толкова се гъзират като чуят за ХОНДА. Знам ли :P

Иначе има и много свестни пичове от БМВ форума :P , ама повечето от там са...... :P

 

Както и да е - не са лоши :ph34r: Да са живи и здрави ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Javor

Само ме е яд че не са измислили нещо специално за Голф - все пак този модел заслужава особено уважение :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ся ми хрумна едно тълкуване - Get Off Little Fake - щото голфовете са бая фълшиви коли :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho
;) А тез тъпи комплексари с Бензин Масло и Вода ... защо ли мразят СИЛАТА НА МЕЧТИТЕ :P Може би защото падат яко и техните каручки нямат тази устойчивост и пъргавина на старт :( Или са на принципа - За Мъртвец (в случая БМВ) или добро или НИЩО :P:P;):ph34r: хахахахахаххахахаха ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

:) А тез тъпи комплексари с Бензин Масло и Вода ... защо ли мразят СИЛАТА НА МЕЧТИТЕ :D Може би защото падат яко и техните каручки нямат тази устойчивост и пъргавина на старт :P Или са на принципа - За Мъртвец (в случая БМВ) или добро или НИЩО :lol::punk::bounce::ebanjeee: хахахахахаххахахаха :D:lol:

Аз като един фен на БМВ, с риск да бъда оплют омазан с лютеница и замерян с варени яйца, бих се включил в спораАма гледате БМВ как се заяждат с ХОНДА, ама и вие правите точно същото! С нищо не сте по-добри от тях.Това, че нашите масови 4цилиндрови хонди са по-бързи от техните масови 4цилиндрови БМВта на старта, не ви дава право да ги плюете, отричате и т.н.То самият факт, че се занимавате с тях (както, разбира се, и те с вас) означава ПРИЗНАНИЕ, RESPECT, както и известна доза страх, че може би те (или вие) сте по-добри. Ако не във всичко, то поне във нещо.Аз лично съм бил свидетел, как BMW318is и CRX 1.6 се движат заедно, лудница. Хем са приятели, ама ще си 'издерат очите' - на правите, разбира се СРХ-а дърпа, бяга на тежкото бмв. обаче в завоите бмв-то не само настигна срх-а, но при първата грешка го подмина и избяга. Въпреки че срх-а беше с bridgestone 205/50R15 гуми, спортно окачване и т.н. просто предното предаване, не-доброто разпределение на тежестите и т.н. си казва думата. Пък и спортното окачване за тези пътища...не винаги помагаТа с jamie водехме дискусия по този въпрос, специално кой прави по-добри двигатели - бмв или хонда. Далеч съм да отрека директно който и да е от производителите, според мен най-добрите производители на двигатели.И стигнахме до извода, че ХОНДА прави по-добрите 4 цилиндрови двигатели, а БМВ -- по-добрите 6 цилиндровиНо това е и разбираемо - вижте специализациите на фирмите. БМВ правят и лимузини, V12 двигател не им е чужд - просто са изместени "по-нагоре", и тройка с 4цилиндров двигател е най-малкото, което правят, най-достъпното, и нормално да не е толкова high-tech. Ако искат да направят нещо специално, ще направят 6 цилиндров мотор.Докато японците гледат по-малки коли (там нямат много място, пък и не им трябва повече ;)) имат и ограничение в мощността, пък и целят и икономичност, за това са се специализирали в по-малки, по-леки и високооборотни коли/двигателиЛошо няма, да има разнообразие. Но трябва да се уважаваме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Пък ти ако си мислиш че тая 318-ка е била стандартна...99% съм сигурен, че е била със шпер, а ЦРХ-а като е с отворен диф е гадно по завоите...Аз лично съм бил 2-3 Е30 320и 130коня с Опел Астра 1,7ТД 82коня. Говориме за уговорена дръпка. Не знам колко вървят ама... И свидетел имам. Вози се при мене докато оня беше празен.Ся да не разправам тука за едно Е34 540и В8, че ще ме изкарате лъжец... :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest SicilianeCa
Отговорено (Редактирано)

Само ме е яд че не са измислили нещо специално за Голф - все пак този модел заслужава особено уважение

Play Golf, Dont Drive It :ph34r: Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
Отговорено (Редактирано)

Магнум недей забравяй че Хонда и притежават лимузина :ph34r: Говориме за Legend,a питаш моето скромно мнение бих казал също че БМВ правят масивни коли,огромни , в които единствената им цел е да бъдат забелязани на пътя.Кой няма да види туловището на който и да е баварец? Правят някви огромни двигатели двигатели,слагат много коне,ама и всеки забравя колко тежат и т.н. А това което трябва да се тварди е че ХОНДА правят производствено по-леки,по-бързи,по-леки и т.н. по- коли .Прост пример да вземем най-ненормалната разработка на заводите БМВ и да я сравним с тази на Хонда? :( Смятам че резултата е ясен ;)Eто и малко инфо за Legend Honda Legend - пък преценете А да не говорим за Акура.Може би евентуалния конкурент на БМВ(казвам евентуален щото за мене БМВ и ХОНДА са неравними) е RSX За RSX или другите модели,избери си :PДругите колици

Редактирано от Naughty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_TYPE

Сега аз също имам CRX и не знам коя 318-а ще ме дръпне кадето и да е особенно на път с остри завои последователни и да имам нови гуми единствения шанс на 318 пред CRX e в нанадолнище за това си признавам колкото и заклет Хондажия да съм CRX-а е голям леген в нанадолнището мноо е лек и за това ще слагам аломиниево антикрило професионално с оптяжки за промяна на ъгъла и от там реголиране на натиска върху задницата на 100км/ч-90кг натиск ,малко ще ми е в загуба на Drag но ще го компенсирам от оптяжките :ph34r::(:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Така !!! Значи, приятелю МАГНУМ, аз лично мога да ти кажа, че мой приятел имаше БМВ-та точно 4 на брой. 318, 320, 525 и 525 ТДИ. И то коли след 1990 година. Приятел, неговото заключение е : БМВ е кола за гъзария и за хора не с пари а С МНОГО ПАРИ. Частите им са скъпи, а на практика излезе, че с нито едно от БМВ-тата не може да влезе в завой с такава скорост, с която аз. Вярвай ми - окачването им на колите му е здраво, както и колите са стегнати - имайки предвид, че баща му е в директоския борд на ЕКОПЕТРОЛИУМ. Пича направи следното - продаде всички БМВ-та и сега в момента кара Хюндай купе, като се е насочил да си купи по-нататък Прелюд 4-та генерация. А пък аз съм имал честа да карам 3 месеца нагоре-надолу едно 520 И. АДХ го знае - само като кажа БМВ-то на Джофи. Ни ми кифят и това си е. Не напразно само и единствено МОСКВИЧ са правили коли по техен патент - наклонения двигател на ляво. НЕзнам - Аз БМВ НЕ ХАРЕСВАМ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Ся да не разправам тука за едно Е34 540и В8, че ще ме изкарате лъжец... :puke:

правилно си решил да не разправяш за 540-ката защото тогав наистина щеше да се изявиш като лъжец !:-) веднъж направих жалък опит да се дърпам с такъв звяр и не просто ме дръпна, макар да тръгнах първи- настъпи си педала човека и не ми остана нищо друго освен да го гледам как се отдалечава. а ианче 318 is e сериозна машина и много се съмнявам да даде шанс на иначе любимият ми CRX !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Правилно казваш, Стасе, ама кой да те слуша.Това същото 318is не се отлепи от 325ца, ама от старите, с 4те фара, Е30 ли ги водеха. А 318is е Е36, ако не бъркам в номерациите. В завоите бяха плътно, като на правите, разбира се, по-леката 325ца дърпаше осезателно.Иначе Легенда колкото и добра кола да е, и липсват МНОГО от екстрите на едно БМВ 5. Като почнем от задното предаване, минем през V8....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

веднъж направих жалък опит да се дърпам с такъв звяр...

Ти със Civic VTi ли си го дърпал ?! :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ся да не разправам тука за едно Е34 540и В8, че ще ме изкарате лъжец... :puke:

правилно си решил да не разправяш за 540-ката защото тогав наистина щеше да се изявиш като лъжец !:-) веднъж направих жалък опит да се дърпам с такъв звяр и не просто ме дръпна, макар да тръгнах първи- настъпи си педала човека и не ми остана нищо друго освен да го гледам как се отдалечава. а ианче 318 is e сериозна машина и много се съмнявам да даде шанс на иначе любимият ми CRX !
Хех... Понеже съм скромничак не се похвалих.Та ся понеже ме изкарвш лъжец ще го направа.Бях си свалил заглушителя и реших да отида на Бояна да направа малка наказателна акция с Хондата.Та карам си на широкото посока Симеоново. И неква 5-ца ме за стига. Пича ми свирка и иска дръпнеме. Карах с около 50. Набих от 5-та 3-та но оборотите стигнаха едва 4000. Духна ме като спрял.После се уговорихме за гонка на широкото. Състоя се в обраната посока, че на другата беше мокро.Дадоха старта. Още до края на 1-ва му взех една кола. Набих 2-ра и до 100 вече бях около 2 коли пред него. Не можах да вкарам 3-та поради проблем със скоростната кутия и съединителя. Вкарах я ама от 2-рия път. Взе ми 3 дължини или иначе казано изгубих около 5. До края на 3-та ми бягаше. Едва като вкарах 4-та и към края и почнах да го застигам лекинко. Но пред нас се появи неква патрулка караща с 50 и кви спирачки бяха от 180-190 до 50... На 2-рата гонка пак по същия начин, но пак не можах да вкарам 3-та и се отказах.БМВ-то беше 540iA...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

и като се събуди краката ти бяха отвити ,нали ? :puke: момче , всеки обича да разказва истории за колата си и малко да я прехвалва, но поне избери малко по-реалистичен обект за историйката де !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
Отговорено (Редактирано)

Тoва че не можеш да го повярваш не значи, че не е така!

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Айде стига вече :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...