Guest Demon #1 Публикувано 20 Октомври, 2005 Става въпрос за Bugatti Veyron 16.4, което най-после влиза в производство, само незнам на кой му хрумна този автомобил да се произвежда във Франция това в моите очи сваля имиджа на марката, но както и да е Модела е с 1001 конски сили с 8.0–литров, 16-цилиндров, 64-клапанов двигател и с 1250 Nm въртящ момент. От 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди, 0 до 200км/ч - 7,3 секунди, а на 17-тата секунда отмясто вече поднимава 300км/ч. Наистина скъп и уникален автомобил чух някъде, че в БГ имало заявени две бройки от този оща невлезнал в производство автомобил. Ако е така може би ще го видим някой ден на Божурище, както се случи с Бентлитата и Вайпърите Линк: повече информация за автомобила.Линк: Технически данни.Линк: Галерия.п.п. Незнам дали този автомобил няма да нарани честта и на Макларън Ф1? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #2 Отговорено 20 Октомври, 2005 Братята Бугати са французи, за това.И няма да нарани F1, понеже пада по един много важен критерий: Power to weight ratio, или казано на Български, тежи като слон. А слона може да е много мощен, ама гепарда е по-бърз, нали Таз колица е по-скоро витрина на технологиите, прощална песен на Фердинанд Пийх, отколкото кола.На нея целта и е да постигне максимална скорост, да има максимално сцепление с пътя, а не да е кола за състезания или за някаква тръпка. освен от тръпката да летиш със 400 км/ч по пътя. Но пък при 400км/ч шанса да се отлепиш от пътя е много голям - за това и се забави вече 5 години тази кола. Както и заради проблеми с охлаждането.С тази мощност, 4х4 и супер лепкавите гуми на Мишелин, може и да постигне по-добро време от великия McLаren, но това може да е само на някоя супер бърза писта.Просто McLаren F1 се оказа твърде перфектна кола, и обезсмисли съществуването на каквато и да е било конкуренция. Дори и Ferrari не можаха да се преборят с него, печелят равен единствено благодарение на новите технологии в гумите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #3 Отговорено 20 Октомври, 2005 Както и заради проблеми с охлаждането. <{POST_SNAPBACK}> Мисля още когато се заговори за тази кола се спомена, че реално мотора й е ~1600ph, но цялата тази мощност от 600 к.с. работи за глобалното затопляне И друго - явно й куца еластичността от 300 нагоре, защото ако на 17-тата сек. подминава 300, то мисля, чак на 55 сек. си пълни километтража ~400км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest XapBu #4 Отговорено 20 Октомври, 2005 ...Спирачки отпред -Спирачки отзад -...тая кола направо няма спиране а доста здрави спирачки и трябват с това теглокакво толкова тежи вътре? японците ги правят 3 пъти по-леки... а сега си представете 16 цилиндъра в 3 пъти по-лека японка...направо няма смисъл да се боядисва - боята ще пада на всеки старт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest roadracer #5 Отговорено 20 Октомври, 2005 направо няма смисъл да се боядисва - боята ще пада на всеки старт ...................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #6 Отговорено 21 Октомври, 2005 Магнум и все пак май на права отсечка Бугати ще е по-бързо, но това не е меродавно разбира се, защото има и други по-бързи автомобили на драг от Макларъна, но като цяло май и до сега няма по-добър спортен автомобил до днес от него. На една писта със завой и прочее където трябва да се докажат всички качества на един автомобил, наистина си прав, че май по-добър автомобил няма да има от Макларън Ф1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest crx-fan #7 Отговорено 21 Октомври, 2005 Вярно е че конете на Вейрон са доста! Но това не го прави нито най-бърз нито най-добър автомобил! Просто немците от Кьонинг Спешъл преди време бяха извадили и Мерцедес и Ферари с по около 1000 коня! Някой освен манияка платил за това да е чул за тия коли??? Имаше статия в Ауто Билд по онова време(кака ми я превежда) с двамата Кьонинг баща и син. Та тия шваби твърдяха че не им е проблем да извадят и повече от 1000 коня ама требва некой да плати и да си наеме професионален механик да се грижи за колата след всяко едно каране!! Май и с Вейрона ще е така! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest iVo_BMW #8 Отговорено 25 Октомври, 2005 Това като стъпи на пътя направо излита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BAlexandrov #9 Отговорено 25 Октомври, 2005 Не знам дали сте видяли това:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1955-CHEVRO...1QQcmdZViewItemMOST POWERFUL STREET REGISTERED AUTOMOBILE EVER BUILT POWERED BY 1,650 CUBIC INCH (27 л) SUPERCHARGED V12 PACKARD MERLIN ROLLS ROYCE ENGINE THAT WAS USED TO POWER THE FIGHTER AIRCRAFT P51 MUSTANG3,000 HORSE POWER ON THE STREET Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #10 Отговорено 25 Октомври, 2005 нямам думи наистина е маняшко, ебаси двигателя 3000 коня! Ако някой има информация за ускорението или някакви филмчета на тази машине, нека постне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest roadracer #11 Отговорено 13 Януари, 2006 Май вече е ФАКТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg #12 Отговорено 13 Януари, 2006 (Редактирано) така така туй като днес съм го ударил на съдизъм и тъй като е петък 13 ще бъда гаден - "Просто McLаren F1 се оказа твърде перфектна кола, и обезсмисли съществуването на каквато и да е било конкуренция. Дори и Ferrari не можаха да се преборят с него, печелят равен единствено благодарение на новите технологии в гумите!"да да .... ама НЕ;)Sorry ама НЕЕЕЕЕЕ.... така значи великото TOP GEAR направено от bbc и шашавият Джерами (предполагам се сещате)доказаха и показаха че до този момент не е създадена кола аналог на Бугатито - включително разбиха мита и за McLаren F1.....Как???отг: ако застанат двете коли на старт на 400 метра(май беше ) и пуснем 1-во Ф1 изчакаме то да дигне 120 и тогава стартира Бугатито то.....абе спираме малко след финала , слизаме от Ф1-цата , влагаме малко тротил и слагаме край на мъченията й ;)в интерес на истината е доказано че при споменатия експеримент бугатито финишира първо??!!та Ф1 колко то и да беше велика отстъпва ред .....сега ред сълзи и ред сополи хубавото е че успяха да го спрат от летежи лошото е .... цената но както то така е Ф1 само по филмите (за сега) та ще го преживея....друго интересно - знаете ли че??за да се произведе едно бугати се влагат 6 милиона а цената е 1.5всичко се прави за реноме....и все пак бугати е новост Ф1 легенда...П.П. някъде из нета се търкаля именно това филмче на с бугатито потърсете го ще се посмеете стабилно щото тия от TOP GEAR са идйоти Редактирано 13 Януари, 2006 от radio_manbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #13 Отговорено 16 Януари, 2006 ... това филмче на с бугатито потърсете го ще се посмеете стабилно щото тия от TOP GEAR са идйоти <{POST_SNAPBACK}> top gear е шоу а не реално сравнение между автомобили. със същия успех можеш да ме сложиш и мен да ти разказвам за микробиология. всъщност нямам толкова сарказъм и самоувереност като джереми. не че не им се кефя и имам всички епизоди дето са се появили в нета от 2 години насам но забеляза ли нещо в това предаване? по-скоро липсата на нещо? не завъртяха бугатито на тяхната псевдописта. имаше из форумите догадки защо не са го завъртели, и някакъв който се представи за човек от ВВС каза, че е имало обиколка и то не една но времето не било достатъчно добро, за да са доволни VW и не са им позволили да пуснат обиколката. Предполагам никой няма да си купи кола, от която има 5-6 по-бързи коли и то на псевдо писта дето трябва да е като за вейрона (участък от летище, плосък, без ясни очертания къде може да се стъпва и къде не, с доста прави, които толерират мощни коли) ако ще сваляте това предаване, по-добре си свалете Fifth Gear дето разглеждат новия Сивик - това си заслужава гледането! п.п. ето и мнението на Гордон Мъри (дизайнерана на McLaren F1) за вейрона: http://www.roadandtrack.com/article.asp?se...5&page_number=1 но и на него не вярвайте на 100% все пак той ще гледа да омаловажи вейрона за да изпъкне неговото творение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #14 Отговорено 18 Януари, 2006 И аз някъде слушах коментари, че на Бугати не са му приоритет пистите със завои. Силата му била на прави писти. Може би автомбила е проектиран да радва собствениците си предимно с бесно ускорение и висока скорост по дълги магистрали. Аз като се замисля и на мен това ми прави по-долям кеф от свиренето на гумите по завоите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #15 Отговорено 18 Януари, 2006 мда от ускорение не можеш да се претрепеш, докато колко състезатели са из канавките ...между другото точно ускорението убива. но ускорението с обратен знак - спиране. от много високи скорости до 0 за много кратък път (колко е дълъг капака на колата) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #16 Отговорено 18 Януари, 2006 (Редактирано) Аз като се замисля и на мен това ми прави по-долям кеф от свиренето на гумите по завоите. <{POST_SNAPBACK}> Не ме нави And then I burn, Turning my direction, Quench my thirst with Gasoline So Gimme Fuel, Gimme Fire, Gimme curves that I desire, Редактирано 18 Януари, 2006 от Didko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #17 Отговорено 18 Януари, 2006 (Редактирано) edit Редактирано 18 Януари, 2006 от Didko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #18 Отговорено 18 Януари, 2006 Аз като се замисля и на мен това ми прави по-долям кеф от свиренето на гумите по завоите. <{POST_SNAPBACK}> Не ме нави And then I burn, Turning my direction, Quench my thirst with Gasoline So Gimme Fuel, Gimme Fire, Gimme curves that I desire, <{POST_SNAPBACK}> Металика знаят! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg #19 Отговорено 18 Януари, 2006 ок де която и да ми ПОДАРИТЕ няма да ви се обидя...в същност на кой му пука за бугатита ф-1ци и т.ндайте ми :H22A7C32Bи ми гледайте сейра... нека се кефят с тея кошници..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове