Jump to content
Guest suhoi

нова Хонда-имам проблеми

Recommended Posts

Guest suhoi

Обзаведох се и аз с една Д15Б2.Имам някои въпроси?проблеми.1.Между 2700 и 4200 оборота,двигателя се чуди,независимо на коя предавка е...след като достигне 4200 се "изрязва" доста добре,но иначе се чуди и то доста.Ниските обороти са стабилни,филтъра за въздух е чист,свещите са БЕРУ с 4 електрода.Колата е на 120км в България.2.Трябва ми задна кора за Хечбек-ако някои има или има идея -нека да я сподели с мен.3.Около въздушния филтър наблюдавам една странна система-мога ли да я махна без проблем.Та това е.Чакам за нужното решение на "оборотния" проблемБлагодаря!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Заглавието на темата ти направо ме стресна :rolleyes:;) Колата може да е нова за теб ,ама си 11-14 годишна хондела-като мойта ;) .Това само в началото ,когато е студена става -нали-не съм от спецовете тука -само си мисля,че не трябва да гониш високи обороти ,докато стрелката на температурата не си отиде ,където и е мястото.Усетиш ли в началото ,че няма мощност и ускорение -просто задръж педала -не го натискай повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Сложи си нормални свещи Denso или NGK,мого е вероятно да е от тях.Въздушния филтър не го закачай,има компенсатор,който е необходим.Може и друг проблем да имаш но с японски свещи колата ти ще работи най добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest suhoi

Малко добавки от днешния ден изпълнен с псувни:rolleyes:1.Колата си поддържа нормална работна температура и всичко което казвам се отнася за нормални параметри на ДВГ.2.Свещите с които доиде са БЕРУ с 4 електрода-добри са на цвят,само ми се струва,че е работила с бедна смес-доста са бели на цвят.3.Колата гори масло и то доста добре(гумички ли ?,сегменти ли?- 150 000км реални) и се опитвам да си представя ,че катализатора се е запушил,оттам дава грешно инфо на сонадата и тя решава как да стане работата.Та оттам и въпроса: 1>Моля за телефон и адрес на някой ,който прави т.нар. 'Проходни или резонаторни гърнета за Д15Б2)Не искам просто да "избушвам катализатора.За съжаление,машината нито прегрява ,нито работи студена...само дето акумулатора е скапан и гори масло,не светят никакви жълти лампи,държи стабилни ниски обороти.2.Моля за телефон и адрес на сервиз,които може да направи добра и достоверна диагностика.Опитах да намеря Чичко ОМБРЕ-ама НЕ СТАВА!!!! Поне не с телефона,които имам.Та така..ядове много-ама дано си заслужава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Ти наистина ли вярваш на тези "реални" километри ??? :rolleyes:http://www.motoexpert.bg/ - MotoexpertDunev motor sport - 02/971 32 69, 0886 202 121

Редактирано от My Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Чичко ти OMBRE вече трябва да заработиии...."АЙДЕ.....ОМБРЕЕЕ".... и аз имам един проблем дето може би само той може да го оправи , или да каже какво да правя но..............................................чакам......карбура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

и на мен от самото начало ми приличаше на катализатор работата, сменяй го. Тази услуга я извършват навсякъде, аз от край време го правя това в КРАФТ, избора си е твой :) Относно горенето на масло, може да са гумички, не вярвам да е по-сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest suhoi

и на мен от самото начало ми приличаше на катализатор работата, сменяй го. Тази услуга я извършват навсякъде, аз от край време го правя това в КРАФТ, избора си е твой  :)

Относно горенето на масло, може да са гумички, не вярвам да е по-сериозно.

<{POST_SNAPBACK}>

МАй наистина натам вървят работите....ама си мислех за катила-да го изтърбуша и да използвам гърнето ,защото ми се струва доста добро и здраво.и вътре да заваря една неръждаема надупчена тръба ,за да забавя малк от малко газовете.Не става въпрос,че искам да спестя 30-40 лв--ама ако някой има серизна причина против Нека да я каже.Иначе съм прочел всички теми по въпроса!!!! Не съм мързел!

 

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Penalty

Абе, ама и моята (същата) губи ума и дума някъде между 2 и 4 хиляди (не съм обърнал внимание точно на колко) оборота (сякаш се задавя при рязко подаване на газ за момент), след тва тръгва като фурия.Май на газ не го прави та си мисля, дали няма нещо общо с някакви си две клапи дето имало, по инжекцион ли, и аз не знам къде...Съжалявам ако пиша глупости - индианец съм! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest suhoi

Опитите продължават а междувременно изникват и нови въпроси,на които не знам отговорите.1.Какво е маслото в скоростната кутия,как се сменя ,откъде се налива и как се проверява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ko_petrov

Опитите продължават а междувременно изникват и нови въпроси,на които не знам отговорите.

 

1.Какво е маслото в скоростната кутия,как се сменя ,откъде се налива и как се проверява?

<{POST_SNAPBACK}>

Маслото в скоростната ти кутия е като това на двигателя - справка autodata.

За другото ти препоръчвам някой сервиз най-много 5 лева да ти вземат!

(Ако го сменяш сам ще ти трябва канал и шприц!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...