Guest mihho #1 Публикувано 14 Октомври, 2005 (Редактирано) Може ли да ме инфоирмирате дали има по голямо натоврване износване прецакване на двигателя при каране на по високи обороти (4500-4800) отколкото примерно 3000.....ако няма предпочитам по високите ааааа и мнението ви за Д14А8 Редактирано 14 Октомври, 2005 от mihho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #2 Отговорено 14 Октомври, 2005 по леко с педала ей,над 3200 не ти препоръ4вам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #3 Отговорено 14 Октомври, 2005 стига бе, мойта тогава оживява....... до 3200 е икономично каране.лошо няма на високи обороти, но не се дръж много около червеното особено ако караш по-бавно. Охлаждането няма да е много добро а и разхода страда, иначе нищо и няма на колата като е загряла. Аз карам под 3500 по принцип и само от време на време ходя в червеното за малко, щото тя мойта обича от време на време да я разхождам до там.... кефи се, какво да я правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #4 Отговорено 14 Октомври, 2005 ами ще внимавам ама при 4000-4500 много яко чупи врата ....напрао излитам....мерси за помоща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #5 Отговорено 14 Октомври, 2005 аааа и наска като я запалих нещо работеше на по високи обороти отколкото трябва за първи път ...до сега не е ставало .....възможно ли е да е от това че не е загряла?????????????????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #6 Отговорено 14 Октомври, 2005 Зависи на колко по-високи... но да.Аз карам на 3500-4000 на 3та най-често... 6ото много задръстване... и тогава има баси мощността... само настъпвам и дърпам де що има... А за износването мн ясно... колко по-бързо го върти6 толко пове4е се износва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #7 Отговорено 14 Октомври, 2005 а кво ви е мнението за Д14А8.........ии ми вместо на 800-900 оборота дигна на 1300-1400 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest group4dam #8 Отговорено 14 Октомври, 2005 ами ще внимавам ама при 4000-4500 много яко чупи врата ....напрао излитам....мерси за помоща <{POST_SNAPBACK}> хихихихихихихиххи.... ей Драгич тоа моа шъ земи да та дръпне уа --- Я седни в нещо, което наистина върви ---- ща питам тогиз Ще оставиш спирачки на гащите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobo21 #9 Отговорено 14 Октомври, 2005 Ако нямаше увеличено износване и повишен разход на високи обороти щяха да са ни на 20 000 оборота червените зони..За съжаление във Формула 1 се сменя двигателя след състезанието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #10 Отговорено 14 Октомври, 2005 ами ще внимавам ама при 4000-4500 много яко чупи врата ....напрао излитам....мерси за помоща <{POST_SNAPBACK}> хихихихихихихиххи.... ей Драгич тоа моа шъ земи да та дръпне уа --- Я седни в нещо, което наистина върви ---- ща питам тогиз Ще оставиш спирачки на гащите <{POST_SNAPBACK}> еми ти имаш 2 пъти повече опит от мен карал си кво ли не......аз също не сам карал малко за човек без книжка (в понеделник ше имам) смисал малко марки автомобили примерно и моито е наи доброто което съм карал(като изключим тойота авензис 2005)иии още немам такъв опит ......има време .....дано да карам нещо като на драги4 не че знам кво кара ама ще е бая по добро от моито сток-че Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #11 Отговорено 14 Октомври, 2005 и веднага като си вземеш книжката да се отучиш от карането с 40 на 4-та.... или пък с 30 на 3-т Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #12 Отговорено 14 Октомври, 2005 и веднага като си вземеш книжката да се отучиш от карането с 40 на 4-та.... или пък с 30 на 3-т <{POST_SNAPBACK}> в какъв смисал .....че сам неделен шофиор....или..........не разбрах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #13 Отговорено 14 Октомври, 2005 не бе просто така свикват хората на курсовете... опа, ама ти май не си взел книйка сега.... обърках се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #14 Отговорено 14 Октомври, 2005 човек не искам да ме рабираш погрешно(демек че са хвала нещо)ама карам от 8 клас ииии тоя инструктора ме ползва като шофиор отколкото курсист.....и мисля че мага да карам но не мога да са нарека добър шофиор все още.....дано и тоя ден да доиде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #15 Отговорено 14 Октомври, 2005 Михо тоз груп4 как та юрка Офф топи4но... сложих малко снимки на коли4ката която управлявам в галерията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #16 Отговорено 16 Октомври, 2005 Михо тоз груп4 как та юрка Офф топи4но... сложих малко снимки на коли4ката която управлявам в галерията <{POST_SNAPBACK}> Не виждам антенката на дистанционното? Тая на батерий ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #17 Отговорено 16 Октомври, 2005 Отдавна не ги правят с батерии бе,модерна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #18 Отговорено 16 Октомври, 2005 Михо тоз груп4 как та юрка Офф топи4но... сложих малко снимки на коли4ката която управлявам в галерията <{POST_SNAPBACK}> еми мога да кажа само......Лудница е ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Gandalf #19 Отговорено 18 Октомври, 2005 Гледам, че се отплеснахте.По въпроса - аз съм със същият двигател и винаги като я запаля, даже и лятото отначало ми държи около 1200-1500 оборота и като загрее е на точно 800. За вкарването в червената зона - само като е добре загряла, а докато е студена максимум 2500 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mihho #20 Отговорено 18 Октомври, 2005 Гледам, че се отплеснахте. По въпроса - аз съм със същият двигател и винаги като я запаля, даже и лятото отначало ми държи около 1200-1500 оборота и като загрее е на точно 800. За вкарването в червената зона - само като е добре загряла, а докато е студена максимум 2500 оборота <{POST_SNAPBACK}> ахамммм.....ама моита през лятото не ми държеше 1200-1500 а 800....то даже не беше лято ...16-17 септ......нема значение....питах съседаи той ме просветли......просто колата има автоматичен смукач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове