Jump to content
Guest mihho

обороти

Recommended Posts

Guest mihho

Може ли да ме инфоирмирате дали има по голямо натоврване износване прецакване на двигателя при каране на по високи обороти (4500-4800) отколкото примерно 3000.....ако няма предпочитам по високите :cool: ааааа и мнението ви за Д14А8

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4
:cool: по леко с педала ей,над 3200 не ти препоръ4вам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

стига бе, мойта тогава оживява....... до 3200 е икономично каране.лошо няма на високи обороти, но не се дръж много около червеното особено ако караш по-бавно. Охлаждането няма да е много добро а и разхода страда, иначе нищо и няма на колата като е загряла. Аз карам под 3500 по принцип и само от време на време ходя в червеното за малко, щото тя мойта обича от време на време да я разхождам до там.... кефи се, какво да я правя :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

ами ще внимавам ама при 4000-4500 много яко чупи врата ....напрао излитам....мерси за помоща :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

аааа и наска като я запалих нещо работеше на по високи обороти отколкото трябва за първи път ...до сега не е ставало .....възможно ли е да е от това че не е загряла??????????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Зависи на колко по-високи... но да.Аз карам на 3500-4000 на 3та най-често... 6ото много задръстване... и тогава има баси мощността... само настъпвам и дърпам де що има... :cool:А за износването мн ясно... колко по-бързо го върти6 толко пове4е се износва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

а кво ви е мнението за Д14А8.........ии ми вместо на 800-900 оборота дигна на 1300-1400

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

ами ще внимавам ама при 4000-4500 много яко чупи врата ....напрао излитам....мерси за помоща  :P

<{POST_SNAPBACK}>

хихихихихихихиххи.... ;););)

ей Драгич тоа моа шъ земи да та дръпне уа :P ---

Я седни в нещо, което наистина върви ---- ща питам тогиз :P:):):P:cool::lol::(

 

Ще оставиш спирачки на гащите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Ако нямаше увеличено износване и повишен разход на високи обороти щяха да са ни на 20 000 оборота червените зони..За съжаление във Формула 1 се сменя двигателя след състезанието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

ами ще внимавам ама при 4000-4500 много яко чупи врата ....напрао излитам....мерси за помоща  :P

<{POST_SNAPBACK}>

хихихихихихихиххи.... ;););)

ей Драгич тоа моа шъ земи да та дръпне уа :P ---

Я седни в нещо, което наистина върви ---- ща питам тогиз :P:):):P:cool::lol::(

 

Ще оставиш спирачки на гащите :P

<{POST_SNAPBACK}>

еми ти имаш 2 пъти повече опит от мен карал си кво ли не......аз също не сам карал малко за човек без книжка (в понеделник ше имам) смисал малко марки автомобили примерно и моито е наи доброто което съм карал(като изключим тойота авензис 2005)иии още немам такъв опит ......има време .....дано да карам нещо като на драги4 не че знам кво кара ама ще е бая по добро от моито сток-че

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

и веднага като си вземеш книжката да се отучиш от карането с 40 на 4-та.... или пък с 30 на 3-т :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

и веднага като си вземеш книжката да се отучиш от карането с 40 на 4-та.... или пък с 30 на 3-т  :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

в какъв смисал .....че сам неделен шофиор....или..........не разбрах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

не бе :cool: просто така свикват хората на курсовете... опа, ама ти май не си взел книйка сега.... обърках се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

човек не искам да ме рабираш погрешно(демек че са хвала нещо)ама карам от 8 клас ииии тоя инструктора ме ползва като шофиор отколкото курсист.....и мисля че мага да карам но не мога да са нарека добър шофиор все още.....дано и тоя ден да доиде :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Михо тоз груп4 как та юрка :rolleyes: Офф топи4но... сложих малко снимки на коли4ката която управлявам в галерията :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Михо тоз груп4 как та юрка  :offtopic:

Офф топи4но... сложих малко снимки на коли4ката която управлявам в галерията :D

<{POST_SNAPBACK}>

Не виждам антенката на дистанционното? Тая на батерий ли е? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Отдавна не ги правят с батерии бе,модерна работа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Михо тоз груп4 как та юрка  :D

Офф топи4но... сложих малко снимки на коли4ката която управлявам в галерията :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

еми мога да кажа само......Лудница е ... :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Гледам, че се отплеснахте.По въпроса - аз съм със същият двигател и винаги като я запаля, даже и лятото отначало ми държи около 1200-1500 оборота и като загрее е на точно 800. За вкарването в червената зона - само като е добре загряла, а докато е студена максимум 2500 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Гледам, че се отплеснахте.

По въпроса - аз съм със същият двигател и винаги като я запаля, даже и лятото отначало ми държи около 1200-1500 оборота и като загрее е на точно 800. За вкарването в червената зона - само като е добре загряла, а докато е студена максимум 2500 оборота

<{POST_SNAPBACK}>

ахамммм.....ама моита през лятото не ми държеше 1200-1500 а 800....то даже не беше лято ...16-17 септ......нема значение....питах съседаи той ме просветли......просто колата има автоматичен смукач

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...