Jump to content
Guest techobg

пдане на обороти

Recommended Posts

Guest techobg

При включване на някакъв консуматор в автомобила ,оборотите падат много осезаемо....(примерно ми е на 900об.и при вкл.на фарове падат на 600-700об.)Така съм си я взел хондичката ,но такова рязко падане на обороти не е нормално!Ако знае някой някаква причина да помага!!!Мерси!!!:cool::D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

При включване на някакъв консуматор в автомобила ,оборотите падат много осезаемо....(примерно ми е на 900об.и при вкл.на фарове падат на 600-700об.)

Така съм си я взел хондичката ,но такова рязко падане на обороти не е нормално!

 

Ако знае някой някаква причина да помага!!!

 

Мерси!!!:P  :P  :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Няма причина...моята е по същия начин :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zaro

При включване на някакъв консуматор в автомобила ,оборотите падат много осезаемо....(примерно ми е на 900об.и при вкл.на фарове падат на 600-700об.)

Така съм си я взел хондичката ,но такова рязко падане на обороти не е нормално!

 

Ако знае някой някаква причина да помага!!!

 

Мерси!!!:P  :P  :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Няма причина...моята е по същия начин :D

<{POST_SNAPBACK}>

Сь6тата работа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Добре де а на какво се далжи това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Ок.Значи нема от какво да се притеснявам!Между другото четох тука някъде за някакъв вакум който ако не работи то тогава се получава това нещо(с една дума това му е работата да подържа оборотите)....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Ми, че то от това по-лесна работа няма... Като вклучиш консуматор и динамото ти почва да бачка за да го поддържа... кето товари двигателя... и следователно ще му паднат оборотите...Въпроса тук е с колко... щото на мен почти не се забелязва... дали има няма 50оборота да се променя.Като гледам двигателите просто е ясно, че моя понеже е доста по-мощен и затова разликата е толкова малка... при вас просто на двигателя му идва в пове4е....

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iXi

Не съм сигурен че зависи от мошноста на двигателя.Светльо, моя мотор е като твоя ама при мен това е доста силно изразено даже като натисна спирачите по-силно се забелязва ефекта, при това разликата в оборотите е доста осезаема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Не съм сигурен че зависи от мошноста на двигателя.Светльо,  моя мотор е като твоя ама при мен това е доста силно изразено даже като натисна спирачите по-силно се забелязва ефекта, при това разликата в оборотите  е доста осезаема.

<{POST_SNAPBACK}>

Мдааа и при мен само едно докосване на спирачките ми свалят поне 200об....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Пас съм тогава... значи има още някакъв фактор, но за спирачките при мен незнам как е, досега не съм го забелязал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

при всички го има този момент, въпросът е колко се усеща..... Цитат от една публикация: "Тъй като хондите на празен ход работят с толкова бедна смес, почти всеки електрически товар се отразява на оборотите. За целта има ELD - Electric Load Detector, който сигнализира на ЕЦУ-то за такива товари за да може то да реагира и да попречи на оборотите да паднат."ЕЛД-то обаче идея си нямам къде е... някои го имат, други не..... А как се диагностицира подобен проблем, незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Туй животно дето се грижи да компенсира пада в оборотите - особено ярко изразен е зимата когато пускаш доста консуматори - струва към 700 кинта оригинално... на втора ръка трудна работа май :)аз съм се примирил и така си карам ... не е голям проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan_j

а да сте се замисляли дали акумулатора е напълно зареден и с необходимия капацитет?моя беше 36Аh и падаха оборотите от ел.консуматорите, но сега съм с 45Аh и нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

при мен има същия проблем ,когато вклуча доста консуматори ,но той е за част от секундата и после оборотите ми се нормализират :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

да, и при мен имаше такъв проблем докато бях със стария акумулатор, просто си беше позаминал, откакто съм с нов, не ми е правило впечатление като пускам фарове или нещо друго, следователно май няма проблеми вече.Между другото, поне при мен, издухания акумулатор се познаваше и по временното загасяне на музиката като паля. А лошотията не даваше и грам ток след стоене по 1 седмица на паркинга, но няма как да я разкарвам постоянно - бачкането на центъра, а там си е .бало ма.ата, а с автобус + пеша е по бързо (изпитано).Абе с една дума - ако я караш поне през ден, нямаш грижи, но ако не - смени батерийката, че да не станеш като мен да търчиш за кабели да ти дава ток съседа :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gothic_fan

А бе и при мен става същото с музиката, при палене всичко загасва за момент, ама аз си мислех че това си е фабрично, мойта е 1.3 карбуратор, мисля че и на мен не ми стига тока, ако карам половин час на дълги, като изключа от скорост и не давам газ дългите ми гаснат и стават почти като късите, а като включа всичко в колата направо понякога ми гасне от ниски обороти..Наистина ли е от акумулатора??? :unsure: Лошото е че моя е някакъв много малък, май тродно ще намеря такъв, а по-голям не влиза....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Пичове аз мисля ,че спирането на саунда зависи от самия модел на плеъра или от нещо друго по тоците....,защото и при мен го има тоя момент ....но пък с предния "магнет"....немаше такъв номер ! :D /което ме навежда на мисълта че не е от акумулацията/....може нещо генераторите да са се износили :unsure: .../четки-метки/..да има за смяна ....абе не знам ..по-умните/има такива във форума :D /....да кажат !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

може да не е от акумулатора, не знам, поне моя като го смених, всичко се оправи ..а иначе акумулатора си е малък наистина, но не значи че не продават такива - моя си го взех от сервиза на кръстовището на "Вапцаров" и "Симеоновско шосе" на Семинарията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

Наистина акумолатора ако е здухан генератора постоянно го тъпче и като включош някой консуматор генераторът започва да се мъчи. Дори има случай когато акумолаторите направо закъсяват и алтернаторът светва от зор. А колкото до стерото е съвсем нормално да гасне при стартирането на мотора, за няколко секунди стартера има доста голяма консумация и по новите модели CD гаснат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

При мен прави такива загуби на обороти ако съм на смукач 1500,1100 оборота и включа на ГАЗ и сега от студовете може и на 500 да падат но ако от 900 превключа няма никви проблеми,според мен ако колата е загряла (средата на термометъра) не трябва да го прави иначе ше е ебати смешното да сте на къси,слушате музика идва светофара и помпате едновременно на спирачката и на газта :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Обаче има един голям "+" на падането на оборотите и той е че ще почне ацки малко да ви гори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:):D:D;):D недей така бе, ще вземе някой да ти повярва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Обаче има един голям "+" на падането на оборотите и той е че ще почне ацки малко да ви гори :)

<{POST_SNAPBACK}>

Съжалявам,на мен д13 ми гори 20л. на 100км.(10лв.-50км.)(газ)......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Обаче има един голям "+" на падането на оборотите и той е че ще почне ацки малко да ви гори :D

<{POST_SNAPBACK}>

Съжалявам,на мен д13 ми гори 20л. на 100км.(10лв.-50км.)(газ)......

<{POST_SNAPBACK}>

колега ако това е верно - имаш голям проблем :) не трябва да харчи повече от 7/100 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Обаче има един голям "+" на падането на оборотите и той е че ще почне ацки малко да ви гори :D

<{POST_SNAPBACK}>

Съжалявам,на мен д13 ми гори 20л. на 100км.(10лв.-50км.)(газ)......

<{POST_SNAPBACK}>

колега ако това е верно - имаш голям проблем ;) не трябва да харчи повече от 7/100 :D

<{POST_SNAPBACK}>

Жоре,това е вярно бате,без да те лъжа.....д13б2 ми харчи 20 на 100....

..............................................................................и

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Течо,ние с теб все се засичаме покрай Д13-ките.Като ходих при Омбре в София пак я засякох и ми дава съвсем по-малко от 6/100.Това е бензин не газ. Аз газ никога няма да сложа.Даже като заредих на излизане да допълня и я олях, защото не очаквах, че толкова малко ще събере.Моят съвет е бягай и ти при Омбре, щото имаш проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Лично според мен тоя разход е нечовешки ако мине над 11-12 (бензин) това вече не е никак нормално. Пробвай малко да я покараш на бензин (стотина км) ако даде пак такъв разход, отивай веднага при Омбре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

;) Нещо и на мойта почнаха да и падат оборотите, но само на ГАЗ и затова си мисля дали не е за смяна въздушен филтър или пък май трябва да почистя филтърчето на изпарителя. Според вас дали може нещо да се скапе от ниските обороти при мен падат до долната чертичка (от долу на горе втората) а преди си беа на пушка ще продухвам филтъри и ще постна ново мнение, щот преди си беше супер ето:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer
;) ...тъй кат гледам сме братчеди по музика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov

Колеги ... я вие да правехте тоя ток за да светят фаровете ... иа на вас щяха да ви паднат оборотите. Съвсем в реда на нещата е да падат и като се включи парно и на пълен завой като свърши волана и сервото изквичи. Вярно е, че има зависимост от потенциала на двигателя. Също така не е редно да падат значително оборотите, но неможе да не се усети. Това всичкото на бензин. А на газ ... незнам ваще ама мойта си прави каквото иска. Понякога и падат оборотите, понякога са стабилни. Със сигурност и влажноста на въздуха оказва влияние. Проблема наистина може да е във въздушен филтър и изпарител.За 20л/100км. газ наистина е много.slus4o ... от ниските обороти като започне да тресе веднъж имах чувството, че ще ми опадат пломбите. Предполагам, че и на цялата кола не и е добре така, но ... сравнително рядко се случва да паднат чак толкова.Акомулатоra e 45A що по-голям неможа да влезе ама се държи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

и моита го прави това с оборотите ;) но рядко ;) но като паднат и направо е наръба да изгасне :D но сега незнам,от това ,че ми е заминал термостата или нещо друго ;) оборотите се стрелкат кам 2500 :Dот време на време ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bob

Колеги в статия за Хонда Акорд четох че един от най честите дефекти е скапването на акумулатора. Мойта по каталог е 65А а дойде с чисто нов 80А и няма проблем. Сложете си по мощен и готово. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone

да това с по-мощния акумолатор е добре особенно и ако музиката е добра :hondarulez: то и при мен има лека промяна в оборотите като натисна спирачкатамисля че не е зле от време на време да се правят замервания на акумолацията, да се види и алтернатора как зарежда, да няма някаква отечка по някой кабел и т.н. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Незнам аз ония ден я покарах на бензин профилактично и сега се оправи направо незнам ;) ;) , но със сигурност ще продухам филтрите събота :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

При включване на някакъв консуматор в автомобила ,оборотите падат много осезаемо....(примерно ми е на 900об.и при вкл.на фарове падат на 600-700об.)

Така съм си я взел хондичката ,но такова рязко падане на обороти не е нормално!

 

Ако знае някой някаква причина да помага!!!

 

Мерси!!!:D  :D  :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

амчи то аз нощем кат съм на фарове трябва да изключвам климатика тогава!!!

Значи падат за секунда оборотите и после си се нормализират, пак казвам не падат за повече от секунда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Yama

Значи падат за секунда оборотите и после си се нормализират, пак казвам не падат за повече от секунда!

<{POST_SNAPBACK}>

Баш така требе да си бачка колата! Като включиш консуматор на компа веднага му става ясно и започва да се труди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Аз не чуствам разлика в оборотите, а акомулатора ми е 45А4!?Да ви имам проблема.При мен като спра на кръстовище много бавно падат от 1200-1000, но пък не харчи много. При минус 20 градуса - не повече от 7/100 градско! Лошото е че и при топло и при студено време все така бавно падат оборотите, та ако ще да съм вклщчил и фарове и всичко??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

И мойте обороти падаха като вкл :drunk: юча много консуматори,но Омбре я поправи.И падането изобщо не е от акомулатора.Имало ниакаква джаджа,която контролира оборотите,като компенсатор или нещо такова. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...