Jump to content
Guest H1pNoTiC

BMW vs Honda (видеоклипче)

Recommended Posts

Guest H1pNoTiC

CRX-а е на Милен, тук се опъва с някакво таралясало BMW. Най-накрая си отговорих защо БМВ :) "маняците", толкоз много ненавиждат Хонда ;) Еми, нолмално е защо... гледайте клипчето и ще разберете защо :);)http://www.yes-race.net/videos/details.php...c2b35d05c486e14

Редактирано от H1pNoTiC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

CRX-а е на Милен, тук се опъва с някакво таралясало BMW. Най-накрая си отговорих защо БМВ :P  "маняците", толкоз много ненавиждат Хонда  :P Еми, нолмално е защо... гледайте клипчето и ще разберете защо :cool:  :P

 

http://www.yes-race.net/videos/details.php...c2b35d05c486e14

<{POST_SNAPBACK}>

Хаха ... нали имаше една приказка:

 

"По-добре 2 литра Пепси, отколкото 1.6 Хонда" - лаф на БМВ-феновете, свикнали с гледката "стопове в стил CRX" :D:P

Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Колега то тва БМВ,някога е било БМВ :cool: ,тоя драг е абсолютно безмислен за мен....аз с Д13-ката ша го откъртя тва БМВ :P

Без лоши чувства....просто моето мнение по темата !!!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

Има един "Инженера" му казват, мисля, че е от Несебър. Та той има такава тройка и да ви кажа доста расови машини е разплаквал. И още нещо, умрял кон не рита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

А имаш ли инсталиран Quick Time Player?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

е аз да ви кажа тогава ,хем да взема малко акъл за драг, аз съм с акорд 2.0 / 94г. -131 к.с. , срещу 3-ка компакт 1.6 - 101 е36 тези 92-95 ли са дедазнам . абе очаквах да го бия 2-3 дължини до 100 ама завъшихме равни или съм го бил с много малко .. но в общи лини се разочаровах деаа но не знам колата ли нещо не ми върви ,аз ли съм куцак :cool: не че и килата не си казват думата ..но според вас ? как би рибвало да стоят нещата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

е аз да ви кажа тогава ,хем да взема малко акъл за драг, аз съм с акорд 2.0 / 94г. -131 к.с. , срещу 3-ка компакт 1.6 - 101 е36 тези 92-95 ли са дедазнам . абе очаквах да го бия 2-3 дължини до 100 ама завъшихме равни или съм го бил с много малко .. но в общи лини се разочаровах деаа но не знам колата ли нещо не ми върви ,аз ли съм куцак :D не че и килата не си казват думата ..но според вас ? как би рибвало да стоят нещата ?

<{POST_SNAPBACK}>

Нормално е да завършите наравно :cool: Конете в случая нямат особено значение, защото БМВ-то е доста по-леко от Accord-а !!! Не може голям седан, като Акорд, да се сравнява с малолитражка, като BMW 316i Compact. Просто двете коли не са от един и същ клас :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Нормално е да завършите наравно :D Конете в случая нямат особено значение, защото БМВ-то е доста по-леко от Accord-а !!! Не може голям седан, като Акорд, да се сравнява с малолитражка, като BMW 316i Compact. Просто двете коли не са от един и същ клас :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

аз пък си мислех, че акорда и БМВ 3та серия са един клас ...

compact-а е малко по-лек, 1175кг срещу 1240кг на акорда, но разликата не е толкова голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

ако класа е един и същ то поне 3ката ще е в най-долня сегмент, а акорда в най- горния, но видимо е доста по голяма братлета .. не знам как да проверя точните килограми , но новя акорд например е малко под 1,5 тона 1480 например ..нещо такова беше , ... абе хал хабер съм тва все пак е хонда деаа !! :)трябваше да го изиям :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:) е явно имаш да тренираш..... драгът се оказа че не било толкоз просто нещо. Аз за 2-3 часа тренировки свалих 1сек..... сега обаче май почти си стигнах предела на колата и се мотам във 0.2сек в зависимост от старта....А, и ако си я жалиш и сменяш на 5000 - 5500, няма да стане....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

cK1 едно съветче...разбери на колко оборота колата ти достига максималната си мощност и се старай да стигаш точно до тези обороти-нито повече, нито по-малко.И смятай, че силата на Honda е над 5000об/мин. !!!

 

(говоря за stock двигател) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

cK1 едно съветче...разбери на колко оборота колата ти достига максималната си мощност и се старай да стигаш точно до тези обороти-нито повече, нито по-малко.И смятай, че силата на Honda е над 5000об/мин. !!!

 

(говоря за stock двигател)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

сменя се малко преди ограничителя, доста след максималната мощност.

ако смениш точно където си на макс. мощност, ще паднат доста оборотите на следващата предавка и ще си далеч от макс. мощност.

 

целта е оборотите ти да са максимално близо до максималната мощност, както преди да смениш, така и след като смениш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...