dez 0 #1 Публикувано 24 Май, 2009 Здравейте колеги, Карам Сивик д15з1 - Веи мотора 94г., днес обаче опърдях работата ....Та, прибирам си се от село, на около 40км от Разград и колата взе много сериозно да вдига температурата , като минаваше средната черта и стигаше дори до средата между средната и "лошия" червен сектор, като след това слизаше пак до средата , явно перката работи. Както и да е , след около 15тина такива темп скока се прибрах , паркирах пред нас и тук следва най-забавното.... Поизчаках я 5 минути и реших да отвия капачката на радиатора да видя дали "съска" .... е, изсъска, щото без да искам понапънах малко капачката , тя излетя и врялата вода от радиатора изригна като минерален гейзер.... Та въпроса ми е - К'во правим сега? и Има ли колеги от Разград, които биха ми препоръчали читав "майстор", при когото да го направимП.С. И да бъдат така добри колегите да кажат откъде да си купя нова капачка, че тая не мога да я немеря сега..... Блаодаря на всички предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 24 Май, 2009 На капачката не пишеше ли, че не трябва да я отваряш на топъл двигател ?Всеки, който направи твоето упражнение ще се окаже в същото положение... П.П. Търсачката на форума ще ти отговори на въпросите, има писано колкото искаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dez 0 #3 Отговорено 24 Май, 2009 Да, но както казах, не исках да я отвъртам , само до 'предпазителя' или както там се казва като се отвърти до 1вото положение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 25 Май, 2009 капачка ще си купиш от всеки магазин за авточасти. както каза и колегата по горе, понеже системата е под налягане е нормално да изригне като гейзер. мойта го прави тоя номер-извънградско в баир на горе вдига темп, надоло спада. проверил съм неколкокртано всичко-ок си е(визирам термостата, гарнитура глава, датчик за перката и за показанията на таблото и тн).преди няколко дни пътувах пак и същия номер се получи. когато стигнах, оставих колата да изстине, развих и завих капачката на радиатора без да правя нищо друго. навръщане в продължение на 100 км седеше малко под средата. това ме навява на мисълта, че или е имало въздух или капачката не функционира правилно. взел съм нова и при следващото извънградско ще съм с нея да видим ще има ли разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове