Jump to content
Guest Magnum

Купих си джанти

Recommended Posts

Guest Magnum

Намерих си джанти, и то даже 15"ки. Със 100 разстояние между болтовете, offset-a не го зна колко е, но се събират в калника дори и със по-големи гуми и не опират никъде.ОБАЧЕ, проблема е с централната дупка. Сигурно са от Опел (56.5мм), да не и VW(57мм), и централната дупка е малко по-широка от оригиналната (56мм)Та въпроса ми е, има ли някакъв стандартен начин, втулка или нещо подобно, или трябва да ги побългарявам? Лошото е, че разликата е много малка, не става за втулка (искат поне 3мм да е дебела втулката) по-скоро някаква тръба да се сложи...знам ли. Помагайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

отиваш и питаш гумаджийте.те изработват такива втулки по 5 лв. всяка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

отиваш и питаш гумаджийте.те изработват такива втулки по 5 лв. всяка.

Стига бе, сигурен ли си? Кажи някой гумаджия, дето го правиПитах в Друмник, в Диана, във Фулда, нищо не казват. В Друмник казват, че без такива втулки не слагат джанта, не можели да поемат отговорност. А в другите казаха, че може и без втулки, убиха се да ми показват коли, дето са с 'чужди' джанти, как карали и нищо им нямало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

и аз мисля че може и без втулкипоне на моя Civic а предполагам на всички Civic-и тая централната ос дето би трябвало да даржи основно гумата почти не ми се подава и даже мисля че изобщо не закача джантатааз си ги сложих мойте така направоама аз не съм капацитет по колите така че си поразпитай :ph34r:а и не съм минавал през гумаджия да ми каже дали това е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

и аз мисля че може и без втулкипоне на моя Civic а предполагам на всички Civic-и тая централната ос дето би трябвало да даржи основно гумата почти не ми се подава и даже мисля че изобщо не закача джантатааз си ги сложих мойте така направоама аз не съм капацитет по колите така че си поразпитай :ph34r:а и не съм минавал през гумаджия да ми каже дали това е нормално

Държат, вижда се. Поне на желязната джанта, се вижда как си уплътнява добре централната дупка. Ама те и гумаджиите толкова разбират, като се замисля, нали ги питах - всички различно ми казват.Но не ми се слагат така, да я 'побългарявам'

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Пласмасова бутилка от минерална вода или нещо подобно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ако джантите са на конуси нямаш проблеми и без втулки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

ще ти кажа къде да намериш точно този човек ,който щеше да ми ги изработи на мен за тази цена.и вършат работа да знаеш.човека се намира на бул.Константин Величков м/у Пиротска и новия булевард(извинявай не му знам името).сервиза му е почти на ъгъла с Пиротска.ще го видиш.има много джанти също така.това е човека,който ми каза за тези втулки и необходимостта от тях.успех и дано не се направи на ударен.понеже аз мислех да си купувам джанти от там и ми каза за втулките.ако реши да си мълчи понеже ще вземе малко пари вместо да ти продаде и джанти-незнам.но не вярвам де,защото парите са си пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Пласмасова бутилка от минерална вода или нещо подобно

prelude мерси много, ще проверя. Ако се опъва, ще го изнудвам, заплашвам и измъчвам, докато се съгласи :crazy:)Иначе за побългаряване съм мислил какви ли не идеи. Например москвича има едни чашки, които влизат в централната дупка и действат точно като втулка. Та от тези чашки мога да изрежа пръстени, и да ги сложа там. Или от други подобни чашки, или пък да отида при ауспусите и да им накарам да ми направят конуси с такъв размерИначе джантите са с конуси, но на хондата съвсем малко стърчи центъра, и изобщо не опира в джантата, трябва си втулка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Magnum,такава доработка от други втулки е много съмнителна,защото има значение както ваншния и вътрешния им диаметър,така и дебелината.така че отиди да си ти ги направят и да мирясаш:crazy:Аз например съм с 15" от VW и незнам дали имам нужда от тези втулки.много е вероятно,но сега знаеш че си имам други грижи :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Magnum,такава доработка от други втулки е много съмнителна,защото има значение както ваншния и вътрешния им диаметър,така и дебелината.така че отиди да си ти ги направят и да мирясаш:crazy:Аз например съм с 15" от VW и незнам дали имам нужда от тези втулки.много е вероятно,но сега знаеш че си имам други грижи :angry:

Да, кофти е. Ще потърся, питах друг гумаджия, той ме прати "където правят фланци, ще ти направят"Моите също са от VW, почти съм сигурен, разликата е по-голяма от опелските. Ако искаш, да ти направя и на теб, ако намеря де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

ами незнам какво да ти кажа.не съм сигурен дали имам нужда от тях.трябва да си ги види професионалист.не ми взимай и на мен,че имам други разходи аз да покривам :crazy: Но виж къде ги правят и колко струват.като им дойде времето на тях да знам къде да ида.мерси за предложението все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Изобщо няма нузда да слагаш втулки.Нали дупките са ти на конус за да се нагодят.Средната изобщо не играе роля. Като стегнеш гайките няма мардане на никаде.Кви гуми си сложил 4е ме интересува на сивик дали могат да се слзат 60 или 65 на 15' джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Изобщо няма нузда да слагаш втулки.Нали дупките са ти на конус за да се нагодят.Средната изобщо не играе роля. Като стегнеш гайките няма мардане на никаде.

Абсолютно си прав :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Джантите ги купих с бракувани 185/55Р15 гуми, влизат идеално. Сега ще купувам 195/50, карам с такива от на Стас, и те влизат, но има 1 пръст между гумата и окачването. Това на широчина, на височина мисля няма проблеми, карам вече седмица и не са опрели никои. Някои карат с 205/45Р16 които са малко по-високи, може би колкото 185/60R15, виж сметките тукTire CalculatorНай-добре да пробваш.Само помни, че оригиналните (поне за моя сивик) са 175/70Р13 или 185/60Р14 (и 2те са с еднаква височина)Както и от по-високите гуми ще изгубиш малко ускорениеИначе в дир-а се заформи много мощна дискусия на тази тема, няма да я прехвърляме тукhttp://clubs.dir.bg/showflat.php?Cat=12&Bo...psed&sb=5&part=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Ей Magnum - супер са ти джантите :dry::huh:!!! На тази БЯЛА кола тия БЕЛИ джанти са УБИЕЦ :):)

 

Обаче кажи ми - при положение че сега тези джанти са по-широки и "15 цолови, спрямо старите ти джанти с гуми които бяха "13 цола - как е, има ли разлика в динамиката (демек в ускорението на колата), в разхода - долавяш ли някакви разлики ?! Освен че колата е много по-стабилна в завой :D - има ли някакви "негативни" последици ?! Питам, защото и Аз напоследък се замислям да сменя тези.... ;);) 155/70/13 ОТПРЕД (и 155/80/13 ОТЗАД) с лети джанти, нещо от рода 175 (или 185)/60/14 :D Ориентирал съм се към "14 цолови, понеже си мисля че "15-ки вече ще са и големи, знам ли ! Искам съвет :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

10x man :dry:радвам се, че ти харесват. Така от далече, на снимка, изглеждат добре. Иначе от близо им се забелязват дефектите, а и на фона на джантите на Стас отпред, са нищо специално (за 150лв толкова). Все пак и на мен ми харесват на фона на бялата кола - връзват се :dry:Аз колата основно съм я карал със зимните гуми, 165/70 отпред и 168/80 отзад, 13". Очаквах, че ще вози много по-тежко, ще друса и ще тропа по-осезаемо, обаче не се забелязва. Даже в някои малки дупки, в които 165-ците влизаха, 195ците си ги прескачат - на паваж се ЧУВА че тропат повече, обаче колата сякаш по-малко се движи, субективно, от шофьорското място.Абе с 2 думи, не возят ОСЕЗАЕМО по-зле.Относно поведението на пътя, виж темата Zero Understeer там съм с тази комбинация. То задницата ми е толкова "динамична" заради кофти гумите отзад и изпусналият амортесьор.Между другото сега на заплата си купувам нови гуми, Semperit Direction-Sport, 90лв/бройката 195/50Р15 и тогава ще мога да дам по-точна оценка, че сега съм с 2 гуми-подарък отзад, дойдоха с джантите и аз ги сложих за пробата пък и да си пестя зимните гуми. Едната е зимен slick а другата - всесезонен полуслик (нови понятия в промишлеността :huh:)Честно казано, отидох на 15" защото ми изпаднаха евтини джанти, а и сравних цените на гумите - 8-12лв отгоре от 185/60Р14->195/50Р15 (те са същият диаметър, както и стандартните 175/70Р13, правилото за +1) иначе и аз търсех 14", гледах много, по-скъпи, и нищо не си харесах. Освен едни оригинални опелски ама едната беше крива и им искаха 220лв с 2 гуми. А Стас за толкова си взе 15" и то с по-хубави гуми (на снимката се вижда протектора, аз съм с тях отпред).Сега ти ако си намериш оригинални 13" лети за Хонда, си най-добре - можеш по-високопрофилни да сложиш и няма да си кривиш джантите. Ако и теб те е погнала гъзарията, намират се оригинални джанти за Хонда, 14", но им искат по 400-450лв комплекта 4 джанти и то без гуми. Със Стас видяхме на горубляне едни оригинални за хонда, ама много засукани бяха, на мен не ми харесаха. На него му харесаха, и вярно ще се забелязват, повече от моите.Аз гледах в една документация пишеше 185/60Р14 като втори стандартен размер за нашите коли. Но не съм сигурен, дали не беше за CRX 1st gen. Както и да е, по височина са същите, а и на широчина влизат. 195-ците са на 1 пръст от окачването, тоест можеш да си мушнеш пръста между гумата и амортесьора. Отвън са пак малко по-широки (с по 1см в 2те посоки) но влизат в калника - досега не съм ги остъргал някъде гумите. Така че със 185/60Р14 си сигурен, в нормите, и ако и offset-а оцелиш да е между 35 и 38 мм нямаш грижи за окачването (нашите са с по 38)п.п. В динамиката няма как да има разлика, след като са същият диаметър. А и "на ръка" не изглеждат по-тежки, дори според мен са по-леки от зимните ми гуми, така че и от тук не губя. Имат повече traction на старта, но не е кой-знае колко много повече - пак завъртам гуми на старта ако не внимавам (въпреки че съединителя не е цвете) и дори и на сухо на 1ва над 4000 оборота пак превъртат (в движение) но все пак диференциала ми е къс, 4.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

:P Мерси за информацията !

 

По принцип във Враца съм намерил ОРИГИНАЛНИ "13 цолови ХОНДА джанти:

Публикувано изображение

 

Говорим за ОРИГИНАЛНИ джанти - НЕ само капачката да е с емблемата на ХОНДА, ами по самата джанта си има релефен надпис "HONDA". Но пък са "13-ки, а Аз искам "14 - като чели този размер най-добре ще пасне на моята кола ;);) Пък и като се сетя че за тези джанти БЕЗ гуми искат 200лв.... :D:P Вярно че са оригинални ХОНДА, ама все пак са си едни прости "13-ки при това БЕЗ гуми - 200лв определено са и множко.

 

Той "Stass" ми спомена че вие двамата сте видели някакви "14 пак ОРИГИНАЛНИ Хондови, но не си спомня за цената. Ти сещаш ли се какви пари им търсиха ?

 

Та ако от някъде "изпаднат далавера" :P:P;) някакви хубави "14-ки - вероятно и Аз ще се понеса. Макар че на тази моята стара кошница и лети джанти....малко смешно ;) , ама те ;) "Барабар Петко с мъжете" както се казва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho
Отговорено (Редактирано)

АДХ, що какво лошо има да си сложиш лети джанти ??? И що мислиш, че колата ти е бракма ??? Ако я пипнеш все си мисля, че ще изглежда не по зле от 90% от врачанските коли тази година +- 3 години разлика.Аз специално съм я виждал и незнам какво лошо намираш на сивик-а си. Е много ясно, че акура няма да стане, ама не ти пречи леко по леко да я подтегнеш :D Колата ти си ГОТИНА !!! Така, че едни лети джанти ще я направят още по-голяма сладурана :P Само дано не си помислиш, че нещо се ебавам - ГОВОРЯ СЕРИОЗНО !!!

Редактирано от prelude-BA4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

:P Мерси за информацията !

 

По принцип във Враца съм намерил ОРИГИНАЛНИ "13 цолови ХОНДА джанти:

Публикувано изображение

 

Говорим за ОРИГИНАЛНИ джанти - НЕ само капачката да е с емблемата на ХОНДА, ами по самата джанта си има релефен надпис "HONDA". Но пък са "13-ки, а Аз искам "14 - като чели този размер най-добре ще пасне на моята кола ;);) Пък и като се сетя че за тези джанти БЕЗ гуми искат 200лв.... :D:P Вярно че са оригинални ХОНДА, ама все пак са си едни прости "13-ки при това БЕЗ гуми - 200лв определено са и множко.

 

Той "Stass" ми спомена че вие двамата сте видели някакви "14 пак ОРИГИНАЛНИ Хондови, но не си спомня за цената. Ти сещаш ли се какви пари им търсиха ?

 

Та ако от някъде "изпаднат далавера" :P:P;) някакви хубави "14-ки - вероятно и Аз ще се понеса. Макар че на тази моята стара кошница и лети джанти....малко смешно ;) , ама те ;) "Барабар Петко с мъжете" както се казва ;)

На тез джанти отвътре пише "Джаза на Джейми" - ако не си виждал !

Баси - а аз търчах кат луд да търся по Коледа ! И си взех железарки .......

200 кинта викаш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Говорим за ОРИГИНАЛНИ джанти...за тези джанти БЕЗ гуми искат 200лв.... Той "Stass" ми спомена че вие двамата сте видели някакви "14 пак ОРИГИНАЛНИ Хондови, но не си спомня за цената. ... Та ако от някъде "изпаднат далавера" :D:P:P някакви хубави "14-ки - вероятно и Аз ще се понеса. Макар че на тази моята стара кошница и лети джанти....малко смешно :P , ама те ;) "Барабар Петко с мъжете" както се казва :P

ADH-HONDA не се излагай. Моята е толкова кошница, колкото и твоята (комплимент си правя ;))) Така че малко разкрасяване не вреди. Още повече 14" джанти изглеждат съвсем нормално, сега VW Polo, Ford Fiesta и други такива мъници серийно са си с 14"ки като имат опция за 15 че и за 16"

Така че едни хубави 14" ще изглеждат много добре и дори бих казал скромно. Сега моите са малко изхвърляне, но въпреки това не изглеждат чак толкова -- виж 5тата генерация, и купето и синия хечбек са с 16, нищо страшно. Виж тази вече изглежда като багерче http://skyscraper.fortunecity.com/epson/865/crxstuff.htm втората снимка.

 

Така че съм съгласен с теб, идеално си идва 185/60Р14 за тази кола без да е претрупано, и ако джантите са оригинални, вече всичко си идва на мястото.

 

Аз за съжаление не можах да намеря оригинални ХОНДА джанти, а и не ми беше това целта (както и гъзарията, но така се получи малко) просто исках по-леки джанти, за да вози по-леко колата. Сега не вози много по-леко, но пък е в пъти по-стабилна, така че компромиса си заслужава.

Просто така или иначе трябваше да си купувам нови гуми, а не ми се инвестираше в 13"

 

Аз видях едни джанти ХОНДА на гумаджиите, искаха им към 450лв. Тези на горубляне имаха единствено телефон (GSM) и ги подминахме, само се загледахме във формата. Но дали са оригинални не знам, не ги гледахме толкова подробно.

 

Но сигурно и на тях цената им ще е висока - все пак малко са джантите за Хонда специално, и им искат дебели пари. Аз когато обикалях за джанти, видях 2 комплекта, които уж са за Хонда, карани са на Хонда, но централният им отвор е по-голям - Опелски предполагам. Както и моите (предполагам). За мен беше по-важно да имам "някакви" джанти, даже тези мислех да ги пребоядисвам, но пък паснаха на колата добре, мисля така да ги оставя, единствено ще им направя една капачка, от ламарина, ще я боядисам и ще и лепна (нарисувам) една емблемка Н и ще заспят!

 

P.S. 200лв не е много според мен, ако си навит да си останеш на 13", примерно ако имаш нови гуми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе как ще ни са гадни колите бе , ей :P Единственото от което се нуждаят е поддражка ,а аз като ви видях вашите , извинете ама им няма нищо на :D Моята е зле , трябва и предна , задна броня , и ако може и габарити,аи да не се излагаме , колко хора могат да се похвалят с такива добри коли на толкова километри и гидини ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Абе - не са лоши джантите (да не кажем че на дизайн са прекрасни), пък и са ОРИГИНАЛНИ Хонда което е много хубаво, но са 13 цола ! Ако бяха 14 цола - на момента да съм ги взел :P Иначе както вече казах -цената им е 200 (двеста) лева, БЕЗ гуми ;) PS: прави ми впечатление (както и на този който ги продава) че са изключително леки тези джанти !!! На един пръст можеш да вдигнеш една джанта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

да ви се оплача- снощи наи-накрая си прибрах тойотата и реших да и сложа ножите гуми и К*Р ! офсета на дйантите много голям и сега трябват спейсъри , че опира гумата в амортисьора ! а така се бях надъхал днес вече да съм с летните гуми и летите джанти... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ми ся кво ще правиш ??? :D Питам че и аз скоро ще слагам та да не стане същото и с мене :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

ми какво да правя ?!- ще слагам фланци и това е ! не че е кой знае какъв зор ама и за тях трябва да обикалям а нямам много време през седмицата а ти ако още не си си купил джанти , моят съвет е да обърнеш по -сериозно внимание от мен на офсета им !!! не че е фатално но спестява разправии после

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ми джантите отдавна ги имам.Ама се няма време да се отиде на гумаджийница та да ми кажат стават или не.Щото са голфови джанти , пробутаха ни ги с една от хондите като ги купихме .Шефа не ги щя и ги продавахме до едно време , ама като се видя че няма се продадат и ще ги слагам ся на старата сивик 3г , а тя досега върви с някви гадни 2 задни дето ми бъркат в червата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

а как се разбира колко е offset-а на джантатана мойте пише 7Jx15 H2 E25 от това може ли да се разбередруги надписи май не видяхтова 7J разбрах че е дупката за главината и е по голяма от колко ми трябва тоест за хонда трябва да е 5J = 56 мм ако не се лужа но от тук нататък H2 E25 не ги знам кво означаватнякой знае ли ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

7Jx15 H2 E25

мисля, че е 25 офсета, въпреки че той се бележи с ЕТ7J ти е широчината на джантата, 7 инча широка 15 инча в диаметърH2 обаче не знам какво е, трябва да се поровя в нетаНа джантите на Стас пише Е37, което според мен означава, че са с 37 офсет при 38 максимално допустим за тези джанти - трябваше да станат. Но нали са 1 инч по-широки, и гумите 1см и те, та точно толкова не достигна да влязат, те и 14" 185/60 бяха много близо.Пък и на тези джанти видях (но вече беше късно) щамповано 40, може би им е 40 офсета - сега ще ги мъчим с фланци

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

да това Е25 е offset-a аз го мерих :) при това положение моите джанти може пък да излязат много навън :D ама ще пробвам сега като я изкарам от box-a на Омбрето :) и вече няма да и простя на хондичката :)а за това 7J продължавам да мисля че не е ширина на джантата щото мойта е 210 мм което не е 7 инча, а 7J е централната дупка за главината

Редактирано от Patrik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Naughty : джантите ЩЕ СТАНАТ. Ако наистина са от ГОЛФ 2-ка де ;) Няма защо да ходиш на гумаджииница. Сваляй една от твойте и слагай една такава.Мойте алуминиевите стават перфектно на ГОЛФ 1.8 ГТИ а тая кола е с тея джанти от сума време. Така че действай. Не вярвам да си толко хилав, че да не можеш 1 кола на крик да вдигнеш !!!:):D:P:):) Майтапя се ей, да не се засегнеш. Между другото - днес (01.04.2004 без да е първоаприлска шега) ще имам резултат за броните ти. Дали има и каква цена.Само, че ще трябва да дойдеш до Враца ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ей ся слизам долу в гаража и ще се помъча , не сам хулав мисля :P Мисля че ще стане ;) Ай слизам и ще пиша резултатите :DХора полудявам :) колицата е започнала да гние отдолу :) Направо не издържам :)

Редактирано от Naughty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Хора полудявам :) колицата е започнала да гние отдолу :)

:D Здрасти Пено :P;);) Аз това го разбрах за моята още когато беше на 9 години :P (сега е на....17 :) ) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Aми начи Алекс нещо не и е наред , щото преди 3 години я гледа специялист и каза че и няма нищо , абсолютно нищо , :) ама ся милата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Де бе - стига се излагал ! За тия КОШНИЦИ дето имаме по на 17, 18, та и повече години си е напълно нормално ! Дори подцинковани Ауди-та на тия години вече са цъфнали !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Дори подцинковани Ауди-та на тия години вече са цъфнали !

Лъжеш се много драги :) Нашите имат бая старо ауди ( B2E5 мотор 2.3 инжекцион 5 цилиндъра, която е модел 1982 година - т.е. горе-долу на 21-22 годинки) ела и намери някъде гнило или ръжда - колата не е правена.Колкото до хондата - ако не стои в гараж, много е вероятно да изгние и за 1 година.Зависи как е потдържана, мазана отдолу и т.н.Моята беше бая поръждясала, нищо че е била в гараж.Сега я понамазах с ръждопреубразовател, е съвсем скоро ще е АНТИКОР 2-ри слой. А против гниене и ръжда - след обмазката е желателно блажна неразредена боя - колкото повече - толко по-добре!!! Така съм чувал от старите майстори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ся не знам дали е нормално да ти кажа , но просто досега сме нямали кола която да е раждясала и за това ми е кофти , а и най-вече непознато :) А това че до преди 3 години нямаше нищо е истина :) То и ся да е погледнеш освен тапите тръби нищо друго й няма :) Слава Богу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Вие да не я държите в гараж вашата ?! Иначе просто НЕ си го обяснявам по друг начин, СИВИК 3-а генерация допреди 3 години (да речем тогава колата е била на 14 години) да е нямала корозия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

210 мм което не е 7 инча, а 7J е централната дупка за главината

Централната дупка на главината трябва да е 56мм, за хонда. Ако е от голф е 57 а от опел е 56.5 и не уплътнява добре - най-добре е втулки, обаче самите джанти имат конус вътре а главината съвсем малко стърчи и влиза точно в конуса, така че със втулките става трудно да не кажа невъзможно.Така че ако слагате джанта, която е с по-голяма дупка на главината, много леко и внимателно натягайте гайките заедно, за да паснат добре конусите, иначе не може да се центрира добре джантата. Този уикенд съм слагал-свалял сигурно 50 пъти гуми, та измислих един трик - завивам гайките без да ги натягам много, и после ги развивам на 1/2 оборот, заклащам гумата да се намести добре и пак малко по малко всичките гайки - да влязат добре в конуса.Ако централният отвор е колкото главината, то той центрира добре джантата и няма проблем, обаче така е по-трудно.Един гумаджия с пистолета ми нави гайките една по една обаче със пълна сила, и се виждаше как не са хванали добре в леглата си, а леко на криво стоятТа на въпроса, 7J ти е точно широчината на джантата. Ти правилно си измерил 21см, ти си измерил максималната широчина, иначе се мери от вътре без тази част, която стърчи навън и се закачат тежестите на нея, не знам как да ти обясня, но да, това е. Ако беше 8J щеше да ти е 24см.Сега да ви разкажа какви премеждия имахме със Стас този уикенд, направо 2 дни "забавления". Докараха му Тойотата, и ще си слага той джантите. Сложихме отпред - всичко тип-топ. Обаче отзад гумата стърже в амортесьора.Решаваме фланци ще слагаме. Обаче ако сложим фланци, те шпилките са къси и без фланци слабо хващат, а със фланците няма как да затегнем гайките. Та тръгваме да търсим дълги шпилки и фланци.Междувременно му намерих едни супер Bridgestone Potenza 195/50R15 2001 година със 5-6мм грайфер, запазени гуми със протектор за джантите.Та той слага тези гуми комплекта, а аз вземам неговите 2 дето ги взехме с джантите (само 2 ставаха, другите 2 ги бракувахме) - дори само това е достатъчно сложно.Та тръгваме за шпилки, обаче на всякъде, където питаме "абе вървете на един стругар да ви ги направи" ама никой не казва за стругар. Накрая намерихме един стругар, нави се да ни направи по-дълги шпилки.Но материал за фланци няма. Та на помощ дойде Омбрето, и спонсорира начинанието с 2 стари диска, от които изрязахме равнината с дупките, и ги използвахме за фланци. 6мм - гумите влязоха много точно, 1мм по-малко и можеше да стържат.Тук се появи следващият проблем - трябваше да избием старите шпилки и да набием новите. Първо се сваля целият спирачен механизъм, и после с големият чук ги избихме. Нанизваме новите шпилки, обаче к.рец - стругаря не ни направи шлици и трябваше с мъка да ги навием новите, те да си направят шлици. Двамата със Стас въртим той натиска аз вдигам, една шпилка докато вкараме до края и се изморихме. Следващият ден дори и изпусна резбата на едната шпилка, добре че беше с друга гайка, та на гайката резбата поддаде и шпилката остана, горе-долу.Та хитрият Стас му писна да ни е трудно, и намазахме шпилките с малко грес, после с 1 ръка ги завивахме.Между другото му раздвижихме и спирачните механизми, накладките, и сега не само завива като пич, ами и спира като пич. Пък и изглежда като пич :)Между другото сменихме и гумите, аз си изправих джантите, сложих неговите отпред (все още съм с всесезонните полусликовете отзад) но съм си с моят комплект джанти - отпред белите джанти изглеждат много добре, по-добре и от задните. И аз съм доволен. Намерих си 2 Yokohama много добри, тази седмица трябва да ги сложа, а стасовите отзад, и съм готов за изпълнения...за следващият upgradeП.П. Дайте друга тема за ръждата, тази е за джантите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ами и аз неска или утре ще си сложа джантите.Както сами казахте на сивика е 56 а на голфа е 57 и кво да правим,такива втулки не съществуват 0.5 мм :dry: затоеа Jamiror ме посъветва да си намера от някъде тефлонов лист или нещо такова беше , увувам и съм екстра.Айде като ги сложа ще ви кажа как е :) П.П.Сори за ръждата,ама АДХ действително и нямаше нищо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...