Jump to content
Guest didka

ЩЕ СЕ ПОВТОРИМ ЗА МАСЛОТО

Recommended Posts

Guest didka

Здравейте, карам Акорд 2000 16 1994 каран в Австрия и подържан в сервизХонда. На 200 000км съм в момента и трябва да сменя маслото.В Австрияе карана само с Шел хеликс пълна синтетика. Като си я взех преди две години отидох в сервиза на горубляне при позната която работи там и техникаИво също ми казаха за шелчето, а и другото което е ми казаха, че маслото се сменя на 15 000км и мога да карам до 250 000км само с пълна синтетика.Та след като го смених в сервиза след 15 000км го смених в кварталния сервиз при един приятел с ELF EVOLUTION SXR 5W-30. Сега съм изминал 10 000км, а на километраж на 200 000км. и ми се ще да си го сменя с нещо друго или да си продължа с него незнам. Може би с Motul има някакво 3000 в компетишън или нешто такова беше. Та въпроса конкретно ми е някой знае ли какво масло е най-доброто за мен? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Ами според мен й сложи 10W40 полусинтетика или ако държиш да е пълна синтетика 5W40.По принцип й дават от 5W30,10W40,15W40,20W40 в зависимост от климата.За марката-каквато избереш от по-известните.Може Motul,Castrol,Mobil1,Valvoline... и т.н.Спорове за масла са се разгаряли неведнъж и не само в този форум :)Аз лично съм с Motul.Въпрос на избор.Само трябва да се внимава,защото има страшно много ментаци на пазара.На Шел особено...Вземи си го от дистрибутор(то пак гаранция няма, ама който си държи на името).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

аз от същия elf съм много доволен. и то на кола на доста повече от 250 000 км - това е градска легенда, че за стари коли не става синтетично масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TTT

Привет,приателю.Аз също карам такава Honda,а и работата ми е свързана с автомобили,но към въпроса ти:В програмата"Autodata"дават,че тази кола може да се кара с SAE 5W30 , 10W40 , 20W40 API-SG/ACEA-A2.Причината поради,която дават три варианта е това,че има значение от пробега на автомобила и климата,в който се експлоатира.Тези абревиатури API-SG и ACEA-A2,са свързани с показателите на маслото.Когато буквата след S е по-надолу в английската азбука,означава,че е по-висок клас маслото(сиреч по-добро).Имам мнение по отношение на пробега от 15000км,който са ти казали.По принцип маслените филтри са изчислени на 10000км,поради което не е достатъчно само маслото да е с удължен експлоатационен пробег.Трябва и филтъра да е с такъв живот.Малко хора знаят за този момент и се получава така,че филтъра се запушва,спира да пречиства маслото и става едно "аки". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest XapBu

от всичко което знам по въпроса мога да ти кажа, че веднъж ако минеш на синтетика не трябва да се връщаш обратно на органикаосвен това не е хубаво да оставяш каквото и да е масло за повече от 5000 км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

По принцип и аз мисля че нямаш нужда от синтетично масло до 100 150 хиляди добре а ти си ги надминала но ако държиш на синтетиката няма кой да ти попречи :) полусинтетиката мисля че е добър вариянт вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Препоръчвам 10W40 Repsol или Motul....и не е лошо да го сменяш максимум на 8000 км :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

всичко е въпрос на вкус, както се казва :) моята е над 170000, слагам само MOTOREX 0W40 LONG LIFE, сменям го на 12-15000км, а относно маслените филтри няма никакъв проблем да карат до 15000, при положение че се допуска да се сменят дори през една смяна на маслото. :) дайхатсуто го карам с минерални 15В40 все "маркови" масла и ги сменям на 3500-5000км, понеже явно толкова им и солука и там някъде се разтракват клапаните и става по-шумен мотора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TTT

всичко е въпрос на вкус, както се казва :)  моята е над 170000, слагам само MOTOREX 0W40 LONG LIFE, сменям го на 12-15000км, а относно маслените филтри няма никакъв проблем да карат до 15000, при положение че се допуска да се сменят дори през една смяна на маслото. :)

дайхатсуто го карам с минерални 15В40 все "маркови" масла и ги сменям на 3500-5000км, понеже явно толкова им и солука и там някъде се разтракват клапаните и става по-шумен мотора :)

<{POST_SNAPBACK}>

Maina,много ми е любопитно откъде имаш тази информация за смяната на м.филтър през две смени на маслото? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Maina,много ми е любопитно откъде имаш тази информация за смяната на м.филтър през две смени на маслото? :)

<{POST_SNAPBACK}>

една американска компания, amsoil, която се представя за първооткривателя на синтетичното масло (разбира се, че не е така) но тя прави може би най-доброто синтетично масло в света. и за синтетичното масло се препоръчва смяна на 20-25 000 мили (30-40 000 км). понеже синтетичното масло не си разваля свойствата с времето и километрите.

 

но amsoil също препоръчват, тоест задължават, масления филтър да се смени по средата на пробега. тоест сменяш само масления филтър, а маслото остава. при това препоръчват да се използват само качествени филтри.

 

така че и филтъра си има живот, и то не много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didka

Благодаря ви за мненията които ми дадохте.Ще си го сменя с МОТУЛ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...