THC 14 #1 Публикувано 18 Май, 2009 Колеги,проблемът е следния:Само когато колата е студена,предимно сутрин,върти доста продължително преди да запали.Когато венъж е запалила, няма проблем.При повторно завъртане пали от четварт,когато е загряла съшто няма проблем,до другата сутрин.Проблемът не е болка за умиране,обаче ми лази по нервичките понеже карам колата втора година и досега винаги е палила без грешка.Сменил съм свештите,дросела е почистен,закарах я на елкон и там уж всичко беше наред,но проблема си остана.Изчетох всички теми относно поблеми с паленето,но не намерих сходен.Сега разчитам на вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #2 Отговорено 18 Май, 2009 При мен беше акумулатор... подобни симптоми, но една сутрин просто не запали и ми се наложи да търся акумулатор в неделя в Хасково Дори и да не е от него - провери го все пак. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THC 14 #3 Отговорено 18 Май, 2009 Не е от акумолатора,колега той съшто е нов,забравих да отбележа.Други предположения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #4 Отговорено 18 Май, 2009 Темата наистена е интересна,щото и аз го имам тоз проблем,дори и след смяната на гарнитурата на главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 18 Май, 2009 темата наистина щеше да е интересна ако това беше "проблем" ......... темата е разисквана вече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THC 14 #6 Отговорено 19 Май, 2009 темата наистина щеше да е интересна ако това беше "проблем" .........темата е разисквана вече!Реално си е проблем,колега Като казвам,че пали трудно сутрин имам предвид наистина трудно-върти 10-15 секунди преди да запали.Ако за теб това не е проблем ок,дано не ти се случи все пак.Другите колеги нямат ли идеи от какво може да предизвика този проблем? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 19 Май, 2009 колега, трябваше да се поясниш от самото начало Повечето хора под "продължително време" имат предвид 3-4 оборота и това им се вижда доста странно !!! В твоя случай определено не е нормално. 10-15 сек си е доста време. принципно при Онда при първи старт трябва да се повърти 4-5 сек. Или да върнеш ключа и да запалиш от раз както сам си забелязал. Моя съвет е да си смениш ЕКУ-то и да видиш да ли пак ще е същата работа. п.п. Поне такива ЕКУ-та под път и над път , пък ако не намериш кажи да ти подаря едно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #8 Отговорено 19 Май, 2009 и аз имам въпрос за паленето.много често ми се случва когато запаля колата и тя да загасне и след това 2-4 минути не мога да я запаля.от какво може да е.свещите са ми нови.да взимам ли нови кабели капачка и палец???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #9 Отговорено 19 Май, 2009 при мен това се получаваше от малкото бензин в колатаиначе май беше измислен отговор защо толкова много върти стартера !!! мисля че беше защото да се подкачи добре маслото и там кви ли не работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 19 Май, 2009 B E X 3 M, прегледай си токовите. Най - вече главното реле ако не е презапоявано. TEHKO, според мен определено не пали веднага за да подкачи масло и да се избегне "сухия" старт. Ама при колегата 10-15 сек си е наистина много. При изправен автомобил (свещи , кабели и т.н.) , кога ще запали двигателя зависи от ЕКУ-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #11 Отговорено 19 Май, 2009 къде да търся това реле и как да разбера дали е в ред??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grim Reaper 0 #12 Отговорено 19 Май, 2009 http://www.tegger.com/hondafaq/mainrelay.html Колега ьвърли едно око за релето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #13 Отговорено 19 Май, 2009 ок намерих релето и сега как да разбера дали работи правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grim Reaper 0 #14 Отговорено 19 Май, 2009 http://techauto.awardspace.com/mainrelay.html погледни и тук.Като цяло проблема идва от така наречената студена запойка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THC 14 #15 Отговорено 19 Май, 2009 колега, трябваше да се поясниш от самото начало Повечето хора под "продължително време" имат предвид 3-4 оборота и това им се вижда доста странно В твоя случай определено не е нормално. 10-15 сек си е доста време. принципно при Онда при първи старт трябва да се повърти 4-5 сек. Или да върнеш ключа и да запалиш от раз както сам си забелязал. Моя съвет е да си смениш ЕКУ-то и да видиш да ли пак ще е същата работа. п.п. Поне такива ЕКУ-та под път и над път , пък ако не намериш кажи да ти подаря едно Колега,благодаря ти за насоката.Силно се надявам това да е проблема вече и да го изчистя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THC 14 #16 Отговорено 20 Май, 2009 Може ли някой да ми каже къде точно се намира ЕКУ-то на 4та ген? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #17 Отговорено 20 Май, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове