Jump to content
THC

Нова тема за паленето

Recommended Posts

Колеги,проблемът е следния:Само когато колата е студена,предимно сутрин,върти доста продължително преди да запали.Когато венъж е запалила, няма проблем.При повторно завъртане пали от четварт,когато е загряла съшто няма проблем,до другата сутрин.Проблемът не е болка за умиране,обаче ми лази по нервичките понеже карам колата втора година и досега винаги е палила без грешка.Сменил съм свештите,дросела е почистен,закарах я на елкон и там уж всичко беше наред,но проблема си остана.Изчетох всички теми относно поблеми с паленето,но не намерих сходен.Сега разчитам на вас :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше акумулатор... подобни симптоми, но една сутрин просто не запали и ми се наложи да търся акумулатор в неделя в Хасково :angry: Дори и да не е от него - провери го все пак. Успех! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от акумолатора,колега той съшто е нов,забравих да отбележа.Други предположения? :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата наистена е интересна,щото и аз го имам тоз проблем,дори и след смяната на гарнитурата на главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата наистина щеше да е интересна ако това беше "проблем" ......... темата е разисквана вече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата наистина щеше да е интересна ако това беше "проблем" .........темата е разисквана вече!

Реално си е проблем,колега :drunk: Като казвам,че пали трудно сутрин имам предвид наистина трудно-върти 10-15 секунди преди да запали.Ако за теб това не е проблем ок,дано не ти се случи все пак.Другите колеги нямат ли идеи от какво може да предизвика този проблем? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, трябваше да се поясниш от самото начало :punk: Повечето хора под "продължително време" имат предвид 3-4 оборота и това им се вижда доста странно !!! В твоя случай определено не е нормално. 10-15 сек си е доста време. принципно при Онда при първи старт трябва да се повърти 4-5 сек. Или да върнеш ключа и да запалиш от раз както сам си забелязал. Моя съвет е да си смениш ЕКУ-то и да видиш да ли пак ще е същата работа. п.п. Поне такива ЕКУ-та под път и над път , пък ако не намериш кажи да ти подаря едно :D:drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам въпрос за паленето.много често ми се случва когато запаля колата и тя да загасне и след това 2-4 минути не мога да я запаля.от какво може да е.свещите са ми нови.да взимам ли нови кабели капачка и палец????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен това се получаваше от малкото бензин в колатаиначе май беше измислен отговор защо толкова много върти стартера !!! мисля че беше защото да се подкачи добре маслото и там кви ли не работи :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B E X 3 M, прегледай си токовите. Най - вече главното реле ако не е презапоявано.

 

TEHKO, според мен определено не пали веднага за да подкачи масло и да се избегне "сухия" старт. Ама при колегата 10-15 сек си е наистина много. При изправен автомобил (свещи , кабели и т.н.) , кога ще запали двигателя зависи от ЕКУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде да търся това реле и как да разбера дали е в ред???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок намерих релето и сега как да разбера дали работи правилно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, трябваше да се поясниш от самото начало :( Повечето хора под "продължително време" имат предвид 3-4 оборота и това им се вижда доста странно :D В твоя случай определено не е нормално. 10-15 сек си е доста време. принципно при Онда при първи старт трябва да се повърти 4-5 сек. Или да върнеш ключа и да запалиш от раз както сам си забелязал. Моя съвет е да си смениш ЕКУ-то и да видиш да ли пак ще е същата работа. п.п. Поне такива ЕКУ-та под път и над път , пък ако не намериш кажи да ти подаря едно :P:P

Колега,благодаря ти за насоката.Силно се надявам това да е проблема вече и да го изчистя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми каже къде точно се намира ЕКУ-то на 4та ген? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...