Jump to content
kostov

Работи на 2 цилиндъра

Recommended Posts

Ае карам хонда прелюд 86 година 1.8 105 коня с два карборатора обаче има малак проблем като работи пот 1500 оборота на място работи на 2 целиндара и гори над 12 литра бензин на 100 моля някои ако знае какво може да е да ми помогне :book::sick1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свещите ти добре ли са? отзад като застанеш до гърнето мирише ли на неизгорял бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил сам свештите с нови гледах по каталог какви трябва да са ланда сонда смених обаче мирише на не изгорял бензин много какот викаш ти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава кабели на свещи-имах същия проблем на Прелюд-3ген,бяха се прекъснали кабепи на свещите и на високи обороти искрата прескача и върви ама на ниски обороти -като твойта-това беше преди 19 години,ама си спомням,че за пет години експлоатация само този този проблем ми е създала

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми това не сам пробвал ама утре ште пробвам и ще пиша тука.Мен ме самнява че нешту карбораторите не са добре може ли там да е проблема??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че в ниските обороти работи само 1-диния карборатор ама не сам сигорен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми щом бачка на 2 цилиндъра, значи работи само единия. щом има неизгорял бензин през гърнето, значи не се пали! провери си както ти каза колегата кабелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой е разбазикал карбовете,много е вероятно от там да е проблема.В момента единия да "влачи"другия,имах такъв прелюд много отдавна,другият вариант е,делкото да е износено,което също се случва при тези коли.Попълни си профила да видим откъде си.За Варна мога да ударя едно рамо с тези карбове :) Дори да имат износени части,ми се намират тука едни които са за донори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой е разбазикал карбовете,много е вероятно от там да е проблема.В момента единия да "влачи"другия,имах такъв прелюд много отдавна,другият вариант е,делкото да е износено,което също се случва при тези коли.Попълни си профила да видим откъде си.За Варна мога да ударя едно рамо с тези карбове :) Дори да имат износени части,ми се намират тука едни които са за донори

Разглобих карбораторите на единия беше заседнала иглата оправих го очистих ги ама пак същия проблем може ли някои ваком да ми прави проблем ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кабелите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кабелите

Мисля че са сменяни преди 3-4 години ама ще ги проверя пак после и ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от кабелите проверих ди сичи са добре някои ако знае от какво др. може да е да пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

делко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

делко?

И делкото не е.Проверявах др. не мога да се сетя какво може да е :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни си внимателно палеца на делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой отварял ли е карбораторите и знае ли как стоят нещата там...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате и аз имам такъв проблем ,че и по зле е при мен и е от карбовете аз съм с 3ген. B20A3 ама то карбовете са еднакви ....ако ги оправиш пиши ,че вече два месеца се мъчим да ги опраим мойте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате и аз имам такъв проблем ,че и по зле е при мен и е от карбовете аз съм с 3ген. B20A3 ама то карбовете са еднакви ....ако ги оправиш пиши ,че вече два месеца се мъчим да ги опраим мойте :)

И аз се мъча и не мога да открия проблема не знам какво може да е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей приателю!Аз карам същата машина времето! Прекрасна е, но решили че ще ти стажни живота повярвай ми никоя друга кола неможе да го направи по-добре от тази. Моята прави подобни номера, почна се от леко притрисане на двигателя, после почна да пали сутрин и сама да гасне докато е на смукач, после почна да прекасва, после почна оборотомера да прескача с 1000 оборота + прекасване, после почна да не върви повече от 130 и сутрин докато е студена да неможе да се изфорсира с повече от 3000оборота на максимална газ. Аз съм в този ужас вече няколко месеца и спрях да ходя по майстори защото там само пари губя и то много и без особен резултат. Сменил съм всичките чаркалаци закоито говореха по горе - кабели, свещи, палци, капачки включително и реглаж на клапани. та ще ти дам няколко съвета като много запознат с колата1 - започни от всички вакум регулатори които имаш - като най важния според мен за добрата работа на колата е този на делкото. свали тръбичката и пробваи да духаш във вакум регулатора (не трябва да се чува никакво издишане на въздух) ако той е здрав пробвай ватре в самото делко ще видиш каде е закачено ухото на вакум регулатора за едно което прилича на лагер (това е авансовата плочка) трябва когато смукнеш вакума да се движи усезаемо. и на трето място направи си труда да видиш дали оборотомера ти се движи плавно или има някакви отклонения сисал да прескача или да се движи неравномерно и дали имаш някакви странни звуци в делкото ако е така значи ти е прецакан "нарекоха го индуктивен датчик"2- както вече знаеш карбовете са два и са закачени на една ос, но по някакъв начин, по кото немога да ти го обесня могат да се движат и поотделно. там където е лоставата система на автоматичния смукач, като погледнеш леко в дясно ще видиш един болт, това е оста на дросела, хвани я леко и виж дали има луф там, сравни го с другия карборатор и ако едиия е повече от другия си разцентрован (аз съм минал и през това има един майстор в Пловдив и един в София, които могат да ти помогнат в този случай). Друг вариант е карбораторите се хрнят отделно както с въздух така и с гориво, погледни на гърба на кутията с въздушния ти филтър там е въздуха - продухай провери за покнатини, отгоре на колекторите имаш вакуми, от там се храни управлението на карбовете провери и тях за напукани работи и смени маркучите ако се наложи.Можеби има още какво да ти кажа да провериш но немога да се стя в момента, аз моята съм я изръчкал почити всичко за да достигна до умозаключението че проблема ми е в този глупав вакум регулатор с които започнах в началото (за жалост струва 100 лв.) Почни да проверяваш тези неща и запомни едно за тази кола, което аз съм разбрал от практиката си - ОТ ОГРОМНО ЗНАЧЕНИЕ Е ВАКУМА И ВЪЗДУХА АКО НЕЩО НЕ Е НАРЕД ПО ТЯХ КОЛАТА ОТКАЗВА!!!!!!! така че почвай да ги търсиш и проверяваш.Ако имаш още въпроси пиши ми на лично съобщение, ще помагам с каквото мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е от едната от двете вакумни гимички на ускорителните помпи - стои на всеки карб отдолу и се хваща с три кръстати болчета. Като се спука гумичката почва да дърпа бензин в огромни количества и го вкарва по вакума директно в 1 и 2 цилиндър и ги задавя. Аз го имах тоз проблем и го реших временно с гумички от ауди 80 с карб кейхен но проблема е че няма високи обороти. Има една тема тук за предложение за доставка на такива гумички от евро 07, щото не искат да доставят малко количество. В Бултрако се продават на ремонтен комплект и са по 190лв/бр.

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...