Jump to content
mEtaka

Tp Sensor

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем / поне така си мисля /- В една предишна тема бях се оплаквал от оборотите на колата и ме посъветвахте да си изчистя IACV-то, обаче проблема се оказа в това, че буксата на ТР сензора ми се беше откачила, та след като я закачих грешката изчезна и оборотите се оправиха, но се получи пък нещо друго. Когато сменям предавките колата задържа оборот или понякога когато я карам бавно си качва самичка 100 оборота и се получава все едно натискам съединителя преди да съм си махнал крака от газта. Днес си свалих IACV-то и го изчистих, също тъка изчистих и буксата на ТР сензора, но проблема си остана. Някакви идеи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли стабилен принудителен празен ход? Ако не, настрой ТПС-а на 0.5V при празен ход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извинявай за въпроса, но не съм много на ти с техническите термини. :mellow: Кое се има в предвид под принудителен. Абе все забравям да опомена Х23А2

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите ми са добре, понякога имам едно прихълцване на колата, но не е постоянно. Празния ми ход е добър, като я форсирам падат бавно оборотите, просто като сменям предавките се получава или задържане на оборота или форсиране със 100 и то е в зависимост дали карам бързо или бавно съответно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, утре ще го премеря. От ръководството разбирам да откача буксата, да запаля и да премеря на Жълто/бялата + и на Зелено/Бялата - и трябва да имам от 0,45 до 0,5 за да е наред всичко. Обаче ако не е така трябва ли да се сваля дросела за да се настрои?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата трябва да остане включена(иначе няма как да измериш дали ти работи ТПС-а нали :) )Мериш средното кабелче(червено или червено с нещо беше?) и на маса.Вземаш дълга кърфица или кламер и го мушваш отзад на буксата на червеното кабелче докато опре.Мериш с мултицет: червеното на кламера, черното на маса и гледаш какво ти дава.Добре е да закрепиш масата по някакъв начин, за да може да си мърдаш дросела с едната ръка, докато мериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...