mEtaka 68 #1 Публикувано 9 Май, 2009 Здравейте, имам следния проблем / поне така си мисля /- В една предишна тема бях се оплаквал от оборотите на колата и ме посъветвахте да си изчистя IACV-то, обаче проблема се оказа в това, че буксата на ТР сензора ми се беше откачила, та след като я закачих грешката изчезна и оборотите се оправиха, но се получи пък нещо друго. Когато сменям предавките колата задържа оборот или понякога когато я карам бавно си качва самичка 100 оборота и се получава все едно натискам съединителя преди да съм си махнал крака от газта. Днес си свалих IACV-то и го изчистих, също тъка изчистих и буксата на ТР сензора, но проблема си остана. Някакви идеи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #2 Отговорено 9 Май, 2009 Имаш ли стабилен принудителен празен ход? Ако не, настрой ТПС-а на 0.5V при празен ход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #3 Отговорено 9 Май, 2009 (Редактирано) Извинявай за въпроса, но не съм много на ти с техническите термини. Кое се има в предвид под принудителен. Абе все забравям да опомена Х23А2 Редактирано 9 Май, 2009 от mEtaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #4 Отговорено 9 Май, 2009 Оборотите ми са добре, понякога имам едно прихълцване на колата, но не е постоянно. Празния ми ход е добър, като я форсирам падат бавно оборотите, просто като сменям предавките се получава или задържане на оборота или форсиране със 100 и то е в зависимост дали карам бързо или бавно съответно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #5 Отговорено 9 Май, 2009 Провери ТПС-а, за 2 минути работа е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #6 Отговорено 9 Май, 2009 Добре, утре ще го премеря. От ръководството разбирам да откача буксата, да запаля и да премеря на Жълто/бялата + и на Зелено/Бялата - и трябва да имам от 0,45 до 0,5 за да е наред всичко. Обаче ако не е така трябва ли да се сваля дросела за да се настрои? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #7 Отговорено 10 Май, 2009 Буксата трябва да остане включена(иначе няма как да измериш дали ти работи ТПС-а нали )Мериш средното кабелче(червено или червено с нещо беше?) и на маса.Вземаш дълга кърфица или кламер и го мушваш отзад на буксата на червеното кабелче докато опре.Мериш с мултицет: червеното на кламера, черното на маса и гледаш какво ти дава.Добре е да закрепиш масата по някакъв начин, за да може да си мърдаш дросела с едната ръка, докато мериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове