Jump to content
Guest Bvlgaro

Съединителя ми уж бил спортен...

Recommended Posts

Guest Bvlgaro

Съединителя на Сивика ми на първа и втора когато не давам много газ като че ли приплъзва или нещо такова.На първа предницата притриса когато тръгвам бавно но когато я изфорсирам и тръгна почти с буксуване е ОК.Продавача ми заяви че бил спортен(а и скоростите малко твърдо влизат) скоро сменян и затова така правел.Май има и short shifter, и е с много мъничък скоростен лост.Да съм давал повече газ и ще е ОК.Така и се оказва, ама нормално ли е?Иначе колата върви чудно и е толкова ниска че на завоите е като картинг.Трябвали ми някакви джаджи който се казват CAMBER KIT ми казаха в сервиза в който отидох да ми правят реглаж на предницата, за да не ми ядяла гумите отвътре, защото съм нямал и щяла да ги яде както била свалена толкова много.Ама ще видим.Кажете за съединителя поне.Благодарско!

Редактирано от Bvlgaro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

щом караш като картинг, няма да ти ги изяде. така е по-стабилна в завоите, но пък на правите, като спираш и тръгваш, най-много се натоварва вътрешния борд на гумите, и се износват повече от вътрешната страна.кажи какви градуси ти измериха?и моя CRX е свален, и съответно излиза от препоръките за Camber-a (вертикалния наклон на гумите) но аз гуми пиля повече по завоите, не си падам по въртене на гуми на старта или екстремни спирания, така че ми ги яде нормално.кажи все пак данните, искам да ги сравнимза съединителя, според мен имаш крив притискателен диск. колкото коли с проблеми с притискателя съм карал, всичките се държат така - като тръгваш бавно, леко, с ниски обороти и притриса. а ако си на по-високи обороти и съответно имаш повече приплъзване на съединителя, и не тресеред. сега видях, че си в щатско - там в ebay продават доста евтини camber kit така че не ти е проблем да си сложиш. то май майсторите ще те одерат много повече, отколкото струва самия camber kit. но пък в щатско гумите са толкова евтини, бих карал така (стига да не е с повече от -2 градуса наклон)

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

теглих една лада през половин софия и след офанзивата, съединителя се държеше точно така.... след 100км беше наред пак. Предполагам че бях лъснал някоя част от диска ;) Иначе и аз имам съмнения за моя съединител че го избива леко на спортен, но това е защото спрямо другите хонди има много къс ход на полу-съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

стига бе, това е най-лошото нещо, което можеш да направиш на хондичката си! така се скапва съединител, а смяната му не е 5лв ;)емо теб си те знаем, че не можеш да отказваш ;) ама по-добре не си я мъчи така.и даване на ток е кофти (горят бушони, релета, че и компютъра може да сдаде багажа), палене с бутане/дърпане също (къса се ремък)пазете си ги хондичките, не са москвичи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Ако те видят от клуб Москвич какви ги пишеш, ще те отлъчат и анатемосат. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Ако те видят от клуб Москвич какви ги пишеш, ще те отлъчат и анатемосат.  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

;) нали от там идвам ;) колко съм дърпал с моя москвич, ток съм давал/вземал ... пък от бутане, още стои една мазна педя на задния капак!

още малко ;) но прибирам се от варна по магистралата, и малко преди края на магистралата свършва бензина (оказа се по-дълга, отколкото очаквах) и москвича по инерция спира точно зад един опел кадет. това късно вечерта лятото вече тъмно.

онзи пък някакъв проблем с двигателя, бил от лясковец и няма как да се прибере, вътре жената и децата. НО! и туба бензин в багажника! от него бензина, от мен въжето, и го додърпах до Лясковец че и без пари ми излезе

... ех спомени спомени ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Bvlgaro

Ами да ти разкажа, зна4и не са го мерили щото е 80$ реглажа на предница и ми казаха вместо да плащам 2 пъти тая цена , да си сложа камбер кит и тогава да ида.

В момента можели да ми направят само сходимост на колелата в една посока но не и наклона, а и било проблем 4е задните ми гуми са 195/60/15 а предните 195/50/15.Трябвало да са вси4ките гуми еднакви.

Амортисьорите не мога да видя какви са, защото не виждам надпис на тях, а пружините са жълтиNeuspeed.Гледах 4е има в нета на Einbach камбер китове и са по 100-120$, аз ако си купувам ще си взема само за отпред, макар 4е сигурно е по добре и отзад да сложа.Бъди сигурен 4е ще ги сложа сам и ще отида само на настроика с тея цени :D:D

Колата е ужасно ниска отпред, между най-ниската то4ка и земята има 3 пръста,но не съм карал толкова стабилна досега.

Тоя пуерториканец или какъвто е там дето я купих от него се оказа мошеник и сега трябва да си купя дат4ика за налягане на маслото за В-тека, но се надявам съеднителя да не е заминал, 4е него сам, незнам как ще го сменям а в сервиз ще отхвър4а сигурно за работа 500$

Искаха ми за смяна на стартера 55$ а аз си го смених сам за 20 минути супер лесно.

Сега тука паднаха малко температурите и мога да карам с мексиканския климатик-отворен прозорец, ама за лятото ще трябва и 600$ ремонт на климатика да правя-нови 2 джади и компресор.

 

Ако някой има опит с съединители да казва дали може от спортност да е това или не.

А и като я ръ4кам яко не искат да влизат лесно скоростите:D

Редактирано от Bvlgaro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Иначе и аз имам съмнения за моя съединител че го избива леко на спортен, но това е защото спрямо другите хонди има много къс ход на полу-съединител.

<{POST_SNAPBACK}>

Абе ще си кажеш ти защо даваш 2 десети по-добро време от мене :D:D:D:P:P;)

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...