пламен1 0 #1 Публикувано 7 Май, 2009 Колата е Д15Б2 при палене студена държи 1700 об, когато загрее 1100,проблемът се появи след миене на двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 7 Май, 2009 (Редактирано) ~ 800 ( чертичката преди 1К об. ) Редактирано 7 Май, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #3 Отговорено 7 Май, 2009 Докато е студена горе долу са нормални, но загрее ли трябва да са към 600-700 поне при мен е така Д15б7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 7 Май, 2009 по книжка на топъл мотор: 750 ± 50 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #5 Отговорено 7 Май, 2009 колеги дайте съвет къде да търся проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #6 Отговорено 7 Май, 2009 Оборотите стабилни ли са? Т.е. влияят ли се например от включването на ел. консуматори, като фарове, отопление на задното стъкло...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #7 Отговорено 7 Май, 2009 Оборотите стабилни ли са? Т.е. влияят ли се например от включването на ел. консуматори, като фарове, отопление на задното стъкло...?стабилни са когато е на бензин , странното е 4е и газовото ми се прецака нещо,постоянно гасне докато напълно загрее и до 3000 оборота всякаш се дави и не върви,ина4е на бензин си върви но държи 1100 загряла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #8 Отговорено 8 Май, 2009 Тия обороти са многоПипан ли е винта, който ограничава дроселната клапа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DuMuTkO 1 #9 Отговорено 8 Май, 2009 съжалявам за въпроса, но да не отварям нова тема ... какво означава ако оборотите играят при включване на ел. уред, че моите по принцип са нормални, но леко падат ако пусна парното на макс, цъкна фарове или даже като завъртя волана на пълен ляв/десен, много странно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #10 Отговорено 8 Май, 2009 съжалявам за въпроса, но да не отварям нова тема ... какво означава ако оборотите играят при включване на ел. уред, че моите по принцип са нормални, но леко падат ако пусна парното на макс, цъкна фарове или даже като завъртя волана на пълен ляв/десен, много странно ... Абе те падат твоите ама с малко. Колегата говореше за фрапираща разлика. Нормално е като има колсумаця на ток или натоварване на хидравликата да падат мъничко. Спи спокоино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #11 Отговорено 8 Май, 2009 колега и моята беше така но само 2дена стоеше на 1100 като е загряла но се оправи ама не карам на газ...когато запаля колата оборотите отиват на 2000 после падат на 1500 на 1000 на 800-900 аз си мислех че някой вакуум ли как му е името там затова стои на 1100 но забелязах че само когато вали е така не знам може да съм си внушил нещо 2дена валя тук в добрич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #12 Отговорено 8 Май, 2009 (Редактирано) абсолютно нищо не е пипано проблемът стана след измиване на двигателя ,отначало гаснеше не искаше да върви след като сам подсушил всичко прекъсването се оправи но държи тези високи обороти,стана вече два месеца/говоря за каране на бензин/,а наи странното е че и изпарителя нещо се прецака настроиката на газ и там е много зле работата , постоянно гасне и се дави Редактирано 8 Май, 2009 от пламен1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #13 Отговорено 9 Май, 2009 тая дистрибутурна капакчка поглеждал ли си да не е спукана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове