Jump to content
Guest radio_manbg

Моля за съвет.

Recommended Posts

Guest radio_manbg

Колеги напоследак сам се замислил да слагам на колицата си спортен филтър.Дотук добре , само че спорни мнения получавам за ефекта и смисала от него.Вчера чух едно Фиат Браво как звучи само от спортния филтър и това до една огромна степен ме плени и вманиячи още повече , но все бих искал да чуя мненията ви.Така че даите ми савет какво да правя дали да взимам и ако да какви са плюсовете и какви са минусите?А също така колко ще ми струва това удоволствие.Благодаря предварително и със здраве! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Не е като да нямаме раздел за технически въпроси и не е като да няма около хиляда теми за въздушен филтър там. Местя. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

направи едно кръгче без тръби и ще разбереш какво е звук.... ама без нищо, махаш и тръби и всичко :P кефа е голям, само че е доста шумно, пък и ще глътнеш някое врабче ;) като слойиш спортен ( конусовиден) филтър, колата ще е малко по-тиха отколкото без нищо, така че ще си още по-доволен.Аз лично бих те посъветвал да си вземе най-тъпия филтър за 30лв и да забравиш за въпроса. Но го сменяй по-честичко.......Много хора ще ти препоръчат K&N и други скъпи филтри.... и ще са прави, но ако не ти се дават 100 и нагоре пари, не се притеснявай и слагай ефтинииките и ги цменяй по-честичко:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз лично бих те посъветвал да си вземе най-тъпия филтър за 30лв и да забравиш за въпроса. Но го сменяй по-честичко.......

Много хора ще ти препоръчат K&N и други скъпи филтри.... и ще са прави, но ако не ти се дават 100 и нагоре пари, не се притеснявай и слагай ефтинииките и ги цменяй по-честичко

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Аз бих те посъветвал качествен или не слагай, защото с евтините ментета нямаш ни каква гаранция за качествено филтриране на въздуха. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg

Извинявам се че сам саздал работа на Админ-а с пост-а си но не сам обърнал внимание но постовете , за което сам си виновен сам.Впрочем благодаря за саветите и смятам да пробвам това без тръбите пък да видим какво ще стане .Още веднъчж мерси.А някой ще ме посаветва ли от каде да се сдобия с сносен филрър за около 80-90лв?мерси и още веднъж се извинявам ако е досадно постването на още един вапрос отностно въздушните филтри! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Никой не ти се сърди, не се извинявай, а просто писва да отговаряш на едни и същи въпроси. А и аз не съм админ нито модератор, просто реших да помогна, извадих стари теми, чрез функцията "Търсене" на форума, ама Колега, ти пак не си прочел нищо от тях. Там номер 2 е именно линк към тема, където пак на дълго и широко се описва какъв филтър и от къде да си го купиш, пък ако не се лъжа и колко струва?

Иначе отиваш в Импас-56, ако те сърбят пръсчетата да питаш къде се намира и прочее, виж тук:

 

Прочети ме! (Въздушен филтър от къде)

 

Последното мнение на страничката от линка е мое, има линк към сайта на Импас 56.

Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

хехе, това за тръбите ти го казах само за да си направиш сметката колко силно ще звучи и как ще гъргори... като сложиш филтъра ще отихне малко, но тембъра в общи линии е като без тръби :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

МНОЗИНА НЯМА ДА СА СЬГЛАСНИ С МЕН, НО ТОВА Е:НАИ-БЕЗМИСЛЕНИЯ И ЕВТИН ТУНИНГ, ОСОБЕНО ЗА КОЛИ ПОД 100 К.С.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

МНОЗИНА НЯМА ДА СА СЬГЛАСНИ С МЕН, НО ТОВА Е:

 

НАИ-БЕЗМИСЛЕНИЯ И ЕВТИН ТУНИНГ, ОСОБЕНО ЗА КОЛИ ПОД  100 К.С.

<{POST_SNAPBACK}>

"Капка по капка вир" са казали хората, има разлика......а ако сменяш още неща по автомобила, това си става задължително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

напротив!Аз съм абсолютно съгласен с теб. Най-големия ефект е във звука - ФАКТ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

1net: Не разбрах за кое "напротив!" и със кого си абсолютно съгласен?И според теб има ли наистина ефект в мощността и по-леката работа на двигателя?Дори да е примерно 3-5 коня.Тино се изказва много положително за спортния си филтър на 1.3 карб. Сивик-а.Трябва да разберем истината накрая: to sport-filter or not to sport-filter ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Искам да кажа и аз:

 

разликата е осезаема със спортния филтър...тва е...

Сега моята е 125коня и е над тези 100 за които се спомена че има смисъл... но колата се държи много подобре... много повече откликва на рязко подаване на газ...много побързо и лесно стига до 7000оборота...а и звукааааа ммммм

 

 

Всеки си знае за себе си, но аз не бих го свалил тоя филтър по никакъв начин...

 

П.С.

 

Разликата в конете незнам дали е толкова важна, колкото тази на въртящия момент... мисля че тя се променя повече...на мотора му е по-лесно...

 

А това е моя кит:

Публикувано изображение

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

съгласих се със stonez. За мен спортния филтър е НАЙ-МИНИМАЛНИЯ тунинг, който можеш да направиш. Затова и доста хора започват от там. Мога да ти гарантирам само 2 неща.1-во спортния филтър прави звука "по-спортен"2-ро ако не го изолираш добре ( филтъра и тръбите) от горещия кош и въздуха около двигателя, ще си останеш само със звука и евентуално ще изгупиш 2-3 коня.Ако сложиш филтъра добре, можеш да очакваш максимум ( ама наистина максимум) 5 коня + готин звук.Усех!п.с. погледни и демона и сърриъл-а как са си изолирали тръбите и филтрите. Това за мен е добро изпълнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Напълно подкрепям горното изказване... то допълни някой неща, които бях забравил да напиша...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Искам да кажа и аз:

 

разликата е осезаема със спортния филтър...тва е...

Сега моята е 125коня и е над тези 100 за които се спомена че има смисъл... но колата се държи много подобре... много повече откликва на рязко подаване на газ...много побързо и лесно стига до 7000оборота...а и звукааааа ммммм

 

 

Всеки си знае за себе си, но аз не бих го свалил тоя филтър по никакъв начин...

 

П.С.

 

Разликата в конете незнам дали е толкова важна, колкото тази на въртящия момент... мисля че тя се променя повече...на мотора му е по-лесно...

 

А това е моя кит:

Публикувано изображение

<{POST_SNAPBACK}>

Колко пари е комплекта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

1- бате опитай като отговаряш да не постваш цялата тема със се снимките моля ;)иначе към 200лв пълен комплект на: BOMZ RacingP.S.Само да допълня че когато бях решил да си купя тук намерих само едната тръба на едно място и оня зюмбюл ми искаше 100Е за нея!!! е*и му сала!

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

1- бате опитай като отговаряш да не постваш цялата тема със се снимките моля ;)

 

иначе към 200лв пълен комплект на: BOMZ Racing

 

P.S.

 

Само да допълня че когато бях решил да си купя тук намерих само едната тръба на едно място и оня зюмбюл ми искаше 100Е за нея!!! е*и му сала!

<{POST_SNAPBACK}>

1-Що?Какъв е проблема?

 

Мерси!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

А така.А така.На това му викам аз работа ;)Това според мен е най-полезно-пракрически резултати например:"Турям аз спортния и се получава това и това".То теоретична информация в нет-а мноооого,но практика ...surr33a1,1net,Dragi4(лаконичен както винаги;)) благодаря за мненията заради вас сега ще си турна спортна филтрация ;);):huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg

Колеги благодаря за помоща и съветите.Значи да ви се похваля че малко след като постнах темата едно приятелче ми даде K&N от аналогичен (като показатели не като динамика производител двигател и ) и го сложих има разлика но уви не е толкова усезаема.Като начало мисля поне за зимата да не я правя много пък и сагласете се че поставянето на филтър си е 1 час работа с изолаций и тн. докато останалото (броня-предна и задна,прагове , нова генерация , нови колектори , ново окачване и тн. ) на пролет защото точно зимата не ми се остава без кола.Така че да се обърна конкретно кам stonez (и не с желание за заядлък) аз не сам решил просто да сложа филтър и да си мисля че вече сам пилот в формула 1 , но пак ти казвам че през зимата нямам намерение да ходя пеш и да си гледам колата в гаража докато мръзна навън! Пък и единственото нещо което ме спира да си взема дизелов автомобил е точно звука... :D:D

Редактирано от radio_manbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...