Jump to content
Guest Румен

Сивик 1,5 , 12v - прегрява.

Recommended Posts

Guest Румен

При работа на място повече от 5 минути индикатора за температурата приближава почти червеният сектор. В преливника изхвърля около литър охладителна течност и при спиране на двигателя продължават да излизат мехурчета в преливника ... Термостата въобще не отваря големият кръг, а е сменян преди 2 години, както и водната помпа. Сменихме радиатор (беше пукнат) преди седмица, но явно има и нещо друго ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

ами махни термостата и ако се оправи,си купи оригинален :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jp-

A pusi li bialo prez auvpuha? Dobre li e obezvzdusena sistemata?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Румен

Ще го пробвам това с термостата, но той си е уж оригинален, за такъв го купих, за същата температура и прочие :ph34r:) И уплътнението му смених, че се беше спекло, но пък от тогава имам около 60000км...Колкото до това, какъв е цвета на изгорелите газове ... е, не зная, точно това не съм го гледал. Уча се в движение- от '97 до сега:huh:) Благодаря за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Ще го пробвам това с термостата, но той си е уж оригинален, за такъв го купих, за същата температура и прочие :)) И уплътнението му смених, че се беше спекло, но пък от тогава имам около 60000км...Колкото до това, какъв е цвета на изгорелите газове ... е, не зная, точно това не съм го гледал. Уча се в движение- от '97 до сега:)) Благодаря за съветите.

Щом си сменял термостата, сигурно не сте обезвъздушили добре системата.Обезвъздушаваш добре, и палиш, държиш на средни обороти (тя в този студ и сама си ги държи) и гледаш дали излизат балончета от разширителното казанче. От начало е нормално да излизат, докато се до-обезвъздуши. Но после трябва да спре. Ако периодично се появяват балончета - сигурно ти е заминала гарнитуратаГаз имаш ли? Шунтирай изпарителя за теста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Румен

Благодарности за Магнум за газта! Елиминирах я вече, но пък ти единствен се сети за нея:ph34r:)Сега ще опитам да елиминирам и термостата, да съм сигурен за главата, че нали като не отвори той, освен че не идва охладена течност от радиатора, продължават да се топлят и смукателите и температурата скача бързо.Съжалявам, че ви занимавам с такива дреболии, но съм пишман майстор:huh:)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda
:ph34r: Не се притеснявай въобще ;) Нали затова са тези форуми - за да си помагаме един на друг :o:huh: PS: я кажи СИВИК-а ти коя верися е: 3 врати Хечбек, 4 врати Седан или е Civic "Shuttle" ?! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Румен
Отговорено (Редактирано)

Три врати хечбек. Но май действително е заминала гарнитура на главата ... От къде да си купя. До сега пазарувам от КСД. И термостат ще сменя...

Редактирано от Румен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jp-
Отговорено (Редактирано)
:ph34r: Ама сигурен ли си 4е е прогориала? Да не стане само да прецакате оригиналната,4е то тези дето се продават са малко ментурлиашки.Свещите мокри ли са,маслото как е да не е станало на "боза"? Когато е отворена капа4ката на радиатора и дадеш газ бьлбука ли? Редактирано от Jp-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Колегата JP e много прав, проверете всичко останало, тогава отивайте на гарнитура.За да си за гарнитура, трябва да имаш поне 1 от симптомите - масло във антифриза (плуват гадости отгоре), антифриз във маслото (става на боза, с беличка пяна), да пуши бяло през ауспуха, да губиш вода или да губиш масло.Ти някои от тях не можеш да ги провериш сега, като ти изкипява водата, но според мен проблема е, че не ти циркулира охладителната течност, завира и изкипява.Аз какво бих направил - обезвъздушавам добре, и парното, и изпарителя, даже изпарителя го шунтирай, закачи маркучите един за друг.Паля, и пускам парното (на рециркулация най-добре). Като в същото време гледам радиатора за балончета. Нормално е в началото да има, но после трябва да спрат. Ако двигателя загрее (на пипане) а парното си духа все студено, значи охл.течност не циркулира - трябва ново обезвъздушаване.Ако обаче хвърля сериозно балончета и докато е студена, сигурно е гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Румен

Всичко това съм го пробвал. Изпарителят е шунтиран, термостата е изваден, системата е обезвъздушена добре, извадил съм компенсаторния съд на охладителната течност, за да го виждам. Въпреки всичко това след около 5 минути след запалването прави балончета в компесаторния. След като елиминирах термостата радиатора вече затопля и включва вентилатора.Явно е гарнитурата. Кажете откъде да си взема читава. Тя е сменена не е оригиналната. Едни пишман майстори ми сменяха сегментите и са завъртяли буталата на 180 градуса. Как е набита биелата към буталото или може да се освободи само от коляновия вал и да се завърти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Едни пишман майстори ми сменяха сегментите и са завъртяли буталата на 180 градуса. Как е набита биелата към буталото или може да се освободи само от коляновия вал и да се завърти?

Е това как е станало, не мога да си го представя! Ама никак!Ако са ти сменяли само сегментите, значи не са откачали буталото от биелата. И да са го обърнали, трябва да е долу при коляновия вал. Ама там не става, те лагерите си имат посока, биелите са балансирани, направо не мога да си го представяТи как разбра, че са ти ги обърнали?Иначе симптомите наистина сочат към гарнитура, но не съм толкова майстор, върви при Омбрето да си каже компетентната дума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Румене,наистина към гарнитура май отиват нещата,защото бензинова кола не съм чул да цепи глава.най-много да я изкриви,но като сменяш гарнитурата ще й тръкнеш една стружка и си готов.тамън ще върви повече :crazy: ама преди да решиш окончателно че е това проблема,провери си маслото и антифриза.как са като ниво?защото това май е много важно.ама наистина най-добре е да я види някой който си разбира от тези работи здраво.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

...бензинова кола не съм чул да цепи глава...

щото не си карал БМВ, особено 6 цилиндрово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude
Отговорено (Редактирано)

хехе,не че не е възможно:crazy: просто дизелите цепили глави много често,а бензиновите-рядко.ама BMW явно се излагат:angry:

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Румен

Благодаря на всички за съветите! Ако не бях в Русе до сега да съм отишъл при Омбре, ама нали се сещате, че не ми се минават 300 км в това състояние:ph34r:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...